/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Speedfight2 WRC 206
Fra : Pinkey
Vist : 388 gange
125 point
Dato : 30-09-03 11:31

Hey nogen der kender den overnævnte scooter.. hvis sig lige for og imod tak..
hvar stærkt tror i den køre efetr skiverne er pillet, tunudstødning, powerfilter, indsuningsforstærker og 4grams ruller tror jeg hvad syns i det skal være.. joo racer krumtap der tager 15.000 rpm

MVH.
Pinkey

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 125 point
Dato : 08-10-03 07:02

Den kører ikke særligt godt fra standart, men det kan der jo gøres noget ved! Det er svært at sige præcis hvor hurtigt den kommer til at køre, men jeg kan da sige så meget som at du ihvertfald kommer til at få et fedt optræk! Topfarten kommer nok til at ligge på 60-70 kmt.

Kommentar
Fra : Pinkey

Dato : 08-10-03 07:15

Okay tak Jon det lyder fedt nok tror bare oxo jeg skal have et athena evo 47,6 og 21mm karburator.. så må det da oxo være godt nok ik

Godkendelse af svar
Fra : Pinkey

Dato : 08-10-03 07:17

Tak for svaret Jon.