/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Final Fantasy X
Fra : Trinit
Vist : 268 gange
50 point
Dato : 30-09-03 08:37

Hej. Jeg overvejer ay købe FFX, men jeg tænkte jeg lige ville spørge jer om hjælp først.

_1_ Hvor lang tid tager det ca. at gennemføre?
_2_ Hvordan er det i forhold til de andre FFére?
_3_ Er det pengene værd?
_4_ Syntes I jeg skal vente til Final Fantasy X-2 kommer?

Jeg vil virkelig sætte pris på lidt hjælp. På forhånd tak

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 21-11-03 10:15

1 - det kan gennemføres på ca. 30 timer, hvis man ikke gennemfører nogle sidequests, hvis man vil have det hele med tager mellem 60-80 timers effektiv spilletid.

2 - Personligt synes jeg det er det bedste spil i FF-serien skarp forfulgt af FF VII

3 - Det er bestemt pengene værd. Jeg har aldrig fortrudt et køb af et Final Fantasy spil, de er klart de bedste rpg-spil der findes.

4 - Nej, køb FF X nu, for så kender du personerne når du møder dem igen i FF X-2. Det er nemlig mange af de samme personer der får igen.

Er du fan af Final Fantasy serien, så er FF X et MUST!!
God fornøjelse