/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Hvor ligger dette sted?
Fra : erling_l
Vist : 851 gange
270 point
Dato : 29-09-03 20:10

Jeg fik tilsendt en powerpoint præsentation i dag som joke. Men jeg er temmeligt solgt på stedet. Jeg gætter på, at det er fotograferet på Maldiverne. Umiddelbart er det formentlig ubetaleligt, men omvendt skal jeg have fundet ud af, hvad det vil koste at bo der - det ville være et genialt sted at slæbe konen hen

Derfor : Check lige præsentationen http://www.laursenhus.dk/1_barbecue1.pps

Jeg vil meget gerne vide, hvad stedet hedder - også gerne hvem der evt. har rejser dertil. Har du set noget i en reklame eller lignende, så giv et fif (filen er 800K, så den kan være lidt sløv at downloade). I øvrigt glem tekst, bus osv.: Det er kun øen og husene, jeg er interesseret i.

mvh Erling

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 29-09-03 20:28

aner det ikke men det ser vildt lækkert ud.!

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 29-09-03 20:32

Jeg ved det heller ikke, men din kone er noget heldig, hvis du får held af at finde stedet og hvis I kommer afsted.

Med venlig hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-09-03 20:52

Det kan ikke være Maldiverne - MALDIVERNE - et osamfund i Det Indiske Ocean ...
Men det ligner et sted jeg har set i fjersynet, hvor det var en dansker der drev stedet som hotel...............meget dyrt.
Emesen.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-09-03 21:10

BIG FUNNY
Erling jeg ved ikke om du har fundet mit ? til dig:
Erling kan du maile til mig og fortælle konkret hvilket udstyr du bruger,
Gl.?
-> Ferik : Bruger selv D-link, men det kører 100% stabilt indtil videre, så jeg har ikke skullet supplere med noget - det er bare et godt produkt generelt

-> Helmer - kan se spørgsmålet stadigt er åbent. Mangler du uddybende svar ?

Mvh Erling

jeg skal hjælpe et par venner med at få noget op at køre, måske endda 2 hold
afstand ved et er ca. 500 meter
ved to ca 100 meter
mail adresse nerikkr@yahoo.dk
undskyld at jeg blander noget sammen

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 29-09-03 21:31

ferik> mail send til dig

emesen> hvorfor ikke Maldiverne - ligner da meget godt omgivelserne ?

Kan du i øvrigt huske, hvor du så det i TV (hvilket program, hvilken kanal) ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-09-03 21:41

Nej for jeg så ikke ret meget - kanal måske TV2 - noget med de rige Danskere.
Lars nielsen hedder manden som har "hotellet" siger min kone.
Emesen.
Maldiverne ligger i det Indiske Ocean, men Pacific Ocean er Stillehavet.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 29-09-03 22:23

OK - havde faktisk slet ikke set, der stod "location" - men på den anden side er det ikke sikkert, at teksten er korrekt. Jeg forsker lidt videre i Lars Nielsen (Jeg troede egentligt, at det var ham, der havde et privat lille flyselskab)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-09-03 22:33

Lars Nielsen har også et privat lille flyselskab, som han bl.a. bruger til at flyve gæsterne over til øen.
Emesen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 30-09-03 09:43

Mange sådanne steder.. Alle er i Polynesien.. Tahiti
Eksempel: http://www.diving-world.com/tahiti-rangiroa.html

Det er en der hedder Ollie Brkic, fra MTCCC et konferencecenter i Toronto, der har lavet ppt'en.
Jeg har sendt ham en mail - Spørger hvor netop de billeder er fra.

----- Original Message -----
From: JensT
To: obrkic@torcvb.com
Sent: Tuesday, September 30, 2003 4:18 AM
Subject: Overwater bungalows

Hi, Ollie,

I'm from Denmark,

Just saw this PPT presentation : http://www.laursenhus.dk/1_barbecue1.pps

I believe you made that - Where is that resort located?

Kind regards
JensT
Denmark

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-03 00:39

Hvorfor spørger du ikke dem der har hjemmesiden???
Men jeg tror det er lidt for sjov, det er næsten for godt til at være sandt, ville gerne have en pige med, men kender ingen der vil, forøvrigt har jeg heller ikke pengene, og jeg tror ikke min kone syntes hun "kan undvære mig så længe" (det bliver lang tid jeg vil være væk)
http://www.laursenhus.dk/
Eller skriv en e-mail til dem den står på deres hj.side?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 03-11-03 01:37

Jeg fandt hende der har lavet PPS'en - Hun anede ikke hvor det var henne.
Og hun blev pi..esur over at blive fundet. Det er måske ikke lige sagen derovre i Canada, at bruge arbejdscomputeren til sådan noget.

mvh
Jens

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 03-11-03 01:40

Synes da ellers, at den er meget inspirerende !!!

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 03-11-03 08:28

Ja, jeg blev også ret overrasket over hendes reaktion..
Jeg kan kun forklare som gjort ovenfor.

anyway Erling.. - Det er helt sikkert der ude i polynesien.. Tahiti området
Og - Dine point samler støv

mvh
Jens

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-11-03 10:03

Erling, du skal afslutte spørgsmålet, selvom du ikke fandt svaret?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-03 12:03

Jeg troede erling_l havde fået en kommentar han kunne bruge.
Emesen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-11-03 14:23

pallebhansen

næh det behøver han da ikke.. der kommer jo stadig kommentarer til det.. måske der kommer en med svaret..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : iwa30

Dato : 28-11-03 13:43

Hej
Det er Hotel Hilton på Maldiverne, overnatning koster omkring 4000 kr. men du kan være heldig og få det ned til 1700 men så ikke lige den standard.
http://www.hilton.com/en/hi/hotels/search/newresults.jhtml;jsessionid=JBTL1TTFVVS4WCSGBIW222QKIYFCVUUC?statusMsg=status_success.jhtml&searchType=city&sortCriteria=distance&_requestid=157712
På Linken kan du finde hotellet.
Prøv at skrive www.hilton.com og skriv dato, og Maldives som destinations. så kan du finde priser

Accepteret svar
Fra : iwa30

Modtaget 270 point
Dato : 28-11-03 13:44
Kommentar
Fra : JensT

Dato : 28-11-03 16:45

Stærkt fundet IWA...
Her er billederne, Hiltons fact sheet, der dokumenterer det:
http://www.hilton.com/en/hotels/content/MLEHITW/media/pdf/en_MLEHITW_fact_sheet.pdf

emesen.. hva' så.. det var sgi Maldiverne..
Kort: http://www.mapquest.com/maps/map.adp?countryid=147&addtohistory=&country=MV&city=&submit=Get+Map

GOD TUR Erling

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 28-11-03 17:00

Tak for svaret iwa30. Rigtigt sejt gået - men det er s'gu' godt nok dyrt ! 4000 kr/nat pr. person løber alligevel noget op. Godt juleferien og skiferien er bestilt for i år - det givet lidt længere tid at spare op på....... Uha, uha - selv med rabat er det omkring 40.000 kr for 2 prsoner i en uge. Hm...

Nå, men det er der jo ikke noget at gøre ved - jeg må til min direktør og have lønforhøjelse.

I alt fald tak for hjælpen - jeg skriver, når hytten er reserveret - så giver jeg en flaske et-eller-andet, hvis du kigger forbi !

Erling