/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ang. Lakering af scoot..
Fra : qviim
Vist : 516 gange
25 point
Dato : 29-09-03 20:07

Jeg overvejer at få mi sonic lakeret i en fed farve men der er kun et lille problem, hvor meget koster det hvis jeg skal have en autolakér til det(Hvor meget skal jeg give max. give) Menningen er at jeg bare kommer med de dele der skal males.. Er der nogen prisforskel på om det er matte eller skinnene farver den bliver malet i? Nogen der evt. kender en autolakér på fyn???

Qviim - www.oe.frac.dk

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-09-03 22:05

Altså jeg kan få autolakeret mine skjolde for et godt stykke under 1000 kr. for normal maling/lak og 1200 for candylak eller cameleon lak! Syntes ikke du skal give mere end 1000 kr. for en normal lakering og 1500 for en candy/cameleon !

Men jeg kender ikke nogen autolakere på fyn!

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 30-09-03 08:03

Er der nogen steder på nettet hvor man kan se candy/cameleon da jeg ikke ved hvad det er...

Kommentar
Fra : dcp112

Dato : 30-09-03 11:00

Hvad med at prøve ChipsAway!. De kan sikkert male din scooter, og de kan male den i hvilken som helst farve!!. Se mere på www.chipsaway.dk. De har et stort værksted i Odense !

Hyg
Dcp

Kommentar
Fra : dcp112

Dato : 30-09-03 11:01

Det skulle selvfølgelig være; www.chipsaway.dk

DCP

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 30-09-03 11:42

Prøve at ringe til demnår jeg kommer hjem.....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-09-03 16:43

dcp112 > ikke for noget, men ville det ikke også være MEGET for dårligt hvis de ikke kunne male i alle farver ???

Accepteret svar
Fra : morten_dahl

Modtaget 25 point
Dato : 18-11-03 17:34

du skal ikke give over 1300, det bedste du kan gøre er at køre rund til en masse forskellige autolakøre og høre hvad de skal ha.

Godkendelse af svar
Fra : qviim

Dato : 18-11-03 19:04

Bare Fino!