/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
3.g opgave i historie, nogen ideér?
Fra : NielsPT
Vist : 571 gange
59 point
Dato : 29-09-03 14:54

Hey allesammen..

Jeg vil skrive min 3.g-opgave i historie, og ville høre om der var nogen der har nogle geniale forslag til hvad jeg skal skrive om. Jeg må skrive om alt, da de eneste kriterier er, at der skal være nok materiale, og at det ikke må være om Renæsancen. (Skrev jeg om sidste år..)

Det skal være et emne med noget kød, gerne hvor eks. skal analyseres en gammel tekst/tale eller lignende, men det er ikke et krav..

Jeg skal jo ha' mit 11-tal

Alle forslag vurderes

Mvh Niels!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 15:45

Skal du være virkelig oppe i tiden skriver du om Christiania's historie. Der skulle være kilder nok, men her er deres hjemmeside : http://www.christiania.org
og nogle kilder : http://prikprikprik.dk/

Ps. Du kan også spørge mig direkte på molo ->snabel A<- lite.dk. Har haft min gang der i 30 år
PPs. 11-tal ? ...gå dog efter 13

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 29-09-03 16:10

jeg skrev om de danske jøder under 2. verdenskrig samt om samarbejdsaftalen mellem DK og tyskland

der er i hvert fald materialer nok..!

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 59 point
Dato : 29-09-03 22:51

computerens udvikling...computerens betydning for krigsførelse... verden uden computere... fortsæt selv listen

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 30-09-03 16:22

det bedste forslag givet.. men jeg tror nu jeg holder mig til reformationen...

mvh Niels