/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Min computer!
Fra : PornZtarr
Vist : 701 gange
20 point
Dato : 17-04-01 18:21

jeg har en Computer som køre meget langsomt, i forhold til hvad der i den!
Der er:
450mhz amdk6-2 processer
128 pc 133mhz sd-ram (jeg har prøvet med 256, men der er ingen forskel)
Brænder
Cd-rom
Geforce 256 6600 32mb sd-ram.
Jeg har næsten prøvet alt, men jeg kan ikke engang køre counter-strike flydende.
og det er helt galt med windows, der køre den som en 100-200 mhz.

HJÆLP MIG!!!
Hilsen PornZtarr

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-04-01 20:34

geninstall windows eller smid skærmen ud af vinduet, det burde klare det =)
"PornZtarr" <PornZtarr.news@kandu.dk> wrote in message
news:91_C6.46471$o4.3677699@news010.worldonline.dk...
> jeg har en Computer som køre meget langsomt, i forhold til hvad der i den!
> Der er:
> 450mhz amdk6-2 processer
> 128 pc 133mhz sd-ram (jeg har prøvet med 256, men der er ingen forskel)
> Brænder
> Cd-rom
> Geforce 256 6600 32mb sd-ram.
> Jeg har næsten prøvet alt, men jeg kan ikke engang køre counter-strike
flydende.
> og det er helt galt med windows, der køre den som en 100-200 mhz.
>
> HJÆLP MIG!!!
> Hilsen PornZtarr
>
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-04-01 22:42

Giv lige lidt info om hvad for et bundkort du har så kan vi bedre hjælpe dig

SoulWalker

"PornZtarr" <PornZtarr.news@kandu.dk> wrote in message
news:91_C6.46471$o4.3677699@news010.worldonline.dk...
> jeg har en Computer som køre meget langsomt, i forhold til hvad der i den!
> Der er:
> 450mhz amdk6-2 processer
> 128 pc 133mhz sd-ram (jeg har prøvet med 256, men der er ingen forskel)
> Brænder
> Cd-rom
> Geforce 256 6600 32mb sd-ram.
> Jeg har næsten prøvet alt, men jeg kan ikke engang køre counter-strike
flydende.
> og det er helt galt med windows, der køre den som en 100-200 mhz.
>
> HJÆLP MIG!!!
> Hilsen PornZtarr
>
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-04-01 23:07

> jeg har en Computer som køre meget langsomt, i forhold til hvad der i den!
> Der er:
> 450mhz amdk6-2 processer
> 128 pc 133mhz sd-ram (jeg har prøvet med 256, men der er ingen forskel)
> Brænder
> Cd-rom
> Geforce 256 6600 32mb sd-ram.
> Jeg har næsten prøvet alt, men jeg kan ikke engang køre counter-strike
flydende.
> og det er helt galt med windows, der køre den som en 100-200 mhz.
>
> HJÆLP MIG!!!
Din CPU er flaske halsen...

--
Seth-Enoch

Kommentar
Fra : Luctatic

Dato : 18-04-01 09:13

Jeg kørte selv indtil for præcis en uge siden med en 350 MHz k6-2, og kunne heller ikke køre CS særligt godt. Hvor dårligt er "ikke særlig godt"? Hvad opløsning.

Jeg vidste i grunden ikke at der fandtes socket7 bundkort der kunne køre med 133 MHz på rammen. Det er nyt for mig.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-01 13:16

Har du installeret drivere til dit chipset? (Via/ALi)

"PornZtarr" <PornZtarr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:91_C6.46471$o4.3677699@news010.worldonline.dk...
> jeg har en Computer som køre meget langsomt, i forhold til hvad der i den!
> Der er:
> 450mhz amdk6-2 processer
> 128 pc 133mhz sd-ram (jeg har prøvet med 256, men der er ingen forskel)
> Brænder
> Cd-rom
> Geforce 256 6600 32mb sd-ram.
> Jeg har næsten prøvet alt, men jeg kan ikke engang køre counter-strike
flydende.
> og det er helt galt med windows, der køre den som en 100-200 mhz.
>
> HJÆLP MIG!!!
> Hilsen PornZtarr
>
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : PornZtarr

Dato : 19-04-01 18:41

ps: det er et 5ali61 bundkort der er i den, og til ham som ikke havde hørt om det med de 133 mhz ram som er i den, har jeg prøvet med et par 100mhz

Kommentar
Fra : PornZtarr

Dato : 19-04-01 23:09

"Ejvind Toft" skrev d. 17-04-01 22:42 dette indlæg :
> Giv lige lidt info om hvad for et bundkort du har så kan vi bedre hjælpe dig
>
> SoulWalker
>
> "PornZtarr" <PornZtarr.news@kandu.dk> wrote in message
> news:91_C6.46471$o4.3677699@news010.worldonline.dk...
> > jeg har en Computer som køre meget langsomt, i forhold til hvad der i den!
> > Der er:
> > 450mhz amdk6-2 processer
> > 128 pc 133mhz sd-ram (jeg har prøvet med 256, men der er ingen forskel)
> > Brænder
> > Cd-rom
> > Geforce 256 6600 32mb sd-ram.
> > Jeg har næsten prøvet alt, men jeg kan ikke engang køre counter-strike
> flydende.
> > og det er helt galt med windows, der køre den som en 100-200 mhz.
> >
> > HJÆLP MIG!!!
> > Hilsen PornZtarr
> >
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
Dav, det er et acorp 5ali61 der er i, det skulle kunne trække en 550mhz, og understøtte 256 ram, men da jeg satte de 128 andre i sagde den at der "var for mange ram"

Kommentar
Fra : Wccookie

Dato : 20-04-01 18:25

Har du prøvet at opdatere din detonator og directx til version 8??
du skal nok bruge en af de uofficielle detonatordrivere og dem finder du på www.nvidia.dk eller www.geforce.dk
-Wccookie

Kommentar
Fra : PornZtarr

Dato : 21-04-01 17:57

Jeg køre i øjebliket med directx.8a, men jeg ville prøve at hendte den der detonater!

Tak for dit svar!

Accepteret svar
Fra : Wccookie

Modtaget 20 point
Dato : 22-04-01 13:03

Hvis dit bundkort har ALI Chipsæt så skal du opdatere din AGP-driver med den nyeste driver.... den finder du på www.ali.com.tw. den nyeste hedder vist ver 1.73
Hvis du kører med Directx8 så skal du køre med en detonator version 7.52 eller højere. versionerne før 7.52 understøtter ikke directx8...
-Wccookie