/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mails? Pointloft?
Fra : skingur
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 29-09-03 10:35

nu får jeg IGEN ingen mails, æv!

og jeg kan se at der er 1100 point på højkant i et spørgsmål under "hunde" - jeg troede at loftet var på 500?

Mvh Christina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-09-03 10:42

Søndag eftermiddag begyndte der igen at komme mails fra kandu og alle andre til mig. Pointsystemet kan jeg ikke finde ud af, så det tager jeg bare som det nu viser sig.
mvh
rfou

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-09-03 10:47

Hej Rudolf.. nå, men jeg fik da en mail om at der var en kommentar til dette spørgsmål! Men jeg abonnerer også på hele grupper, men dem kommer der ikke noget fra, selvom jeg kan se, at der er oprettet nye spørgsmål.

Håber ikke vi er blevet uvenner over den sidste tråd, du havde startet?

mvh Christina

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 29-09-03 10:49

Hejsa Skingur

Jeg får mail fra kandu.

Du har ret i af loftet er 500 point

Så den der med 1100 point den forstår jeg ikke
http://www.kandu.dk/dk/spg/22442

Mvh og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 10:53

Dét har jeg heller ikke set før

Ps. Jeg får da masser af Emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-09-03 11:00

Hej Christina
Selvfølgelig er vi ikke uvenner - blot momentvis uenige. Men det skal der også være plads til.
Men jeg har været indisponeret i længere tid på grund af sygdom og senest et nedbrudt internet, så derfor min tavshed i september måned.
Nu er jeg på banen igen - stol på det!
"-)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-09-03 11:01

nu er de også begyndt at strømme ind her... mystisk! Tilgengæld er den MEGET længe om at åbne, men skidt med det...bare jeg får emiler!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-09-03 11:04

Det glæder mig rudolf .-)

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 11:29

Hej smukke

Hvor er det spørgsmål til 1100 dask ? Gridskheden vælder op nu

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 11:36

ibasa -> Tjek briani's link

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 11:42

Molokyle-> Ja der er squ rigtigt. Måske er reglerne lavet om ? Apropos emiler.... dem får jeg også som normalt
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 29-09-03 13:20

Jeg får også kun emiler og emilier i begrænset omfang

Ibasa. De mange points i spørgsmålet om hunde kan blive dine, hvis du har en Australsk Silky terrie hanhund som trænger til lidt på den dumme.

Selv har jeg en Yorkshireterrier tæve, som vist nok er "lesbisk". Hopper i hvert fald på alt uden at skelne til køn.

Blyb.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 29-09-03 14:26

> blyb

Det kan jo være vovse er biseksuel??

Bantam

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 29-09-03 14:59

Ja selvfølgelig er det da bisksuel hun er!
Det er ikke til at hitte rede i alle disse seksuelle betegnelser

Tak for hjælpen Søren. Det er da rart, at jeg nu har fået min hund's seksuelle tendenser sat på plads.

Blyb

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 29-09-03 15:04

Hov ser nu, at det ikke var Søren der hittede det ud!!

Tak til Bantam i stedet for.
Det er de to glade hoverder der forvirrer mig. Det er mest Søren der bruger dem.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 16:49

Hej alle, hvad var det her drejede sig om ????? nåe joeee. Det var de mange points. Desværre har jeg ikke en køter med racen, øøhhhh Australsk Et eller Andet.

Men der er måske noget galt med min indbakke for der kun emiler og ingen emilier.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-09-03 18:22

hmmm...jeg sidder med sølle 371 ledige point, og deltager på kandu.dk, men lunadc som jeg ikke har hørt om før har 1100 point som kan fyres af i et spørgsmål ???

2 profiler måske....

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 18:59

Ja-ja-ja. Det er godt nok mange point på een gang. Det er vist det der forstås ved "at sætte alt på eet brædt". Nu eller aldrig.

> Uffe, så må du se at få logget på hver dag. 20 stærke pr. dag
Reglen om max. 500 for et svar må være blevet ændret. Ellers kan det vel ikke lade sig gøre. De kunne ellers være rare at få fat i.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-09-03 19:24

Bare man dog havde haft sådan en viril silkefidus - manner 1110 point kunne have været godt.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 19:37

Davs Emesen
Tja... De havde godt nok lunet noget på kontoen. Australsk Silkefidus ! Nåeee det er det den hedder. Det nytter nok ikke at møde op med et eller andet til fældigt gadekryds.

Men at stakkels Uffe sidder med kun 371 af de ledige, det er da til at vræle over.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 19:46

Hej med jer på tråden. Så er aftenunderholdningen hjemme.

Her skal i bare se løjer. Der er gået en eventyrforfatter tabt for det ganske land.

http://www.kandu.dk/dk/spg/23419

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-09-03 19:56

Søren - si'r du stakkels Uffe29 - jeg har kun 108, for resten har jeg brugt til at åbne lukkede spørgsmål. de er nemlig lukkede når jeg endelig får åbnet comp.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 20:02

Emesen !

Så bliver det da noget af et flop når du blir´sur og begynder at forærer points væk.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-09-03 20:10

Der gi's ikke ved dørene her.
Emesen.
PS. Jeg har jo lige vundet en printer, så hvad skulle jeg være sur over.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 20:20

Næe. Det kan der jo være noget om. Det vidste jeg ingen gang, men alligevel.

Er der for øvrigt ikke noget om at heldet følger de t..... Undskyld

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-03 15:18

Jeg troede også at "loftet" var 500 point. Hvor står det egentlig? Kan se at spørgsmålet til 1100 point er accepteret, samt at svareren har fået godskrevet 1100 point.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 15:26

ans -> Det vil jeg prøve næste gang jeg har 1100 P'er Hva' med dig? Ka' du ik' li'e smide et par tusinde på brættet?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 25-11-03 09:09

Tak for svaret briani.