/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor have flere navne/profiler her på~
Fra : Ishoey
Vist : 519 gange
450 point
Dato : 29-09-03 07:38

Hej til dem her på Kandu

Hvorfor have flere navne/profiler her på Kandu?
Hvis det ikke er for at snyde?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-09-03 08:08

tjaae, det må dem der har flere profiler jo hellere selv svare på....Jeg ved det ikke, men der er sikkert en højrere mening

Venligst Sus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-09-03 08:15

Hej Ishoey
Tjahh! Jeg fatter det heller ikke. Hvis det ikke er for at snyde, ja så må det jo være fordi, de der har det, ikke tør stå ved hvem de er (ønsker at være inkognito)... en slags Dr. Jekyll & Mr. Hyde
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 08:17

Hej der ude i den store vide verden.

Jeg venter spændt på, hvad der kan være af fordele ved at have flere profiler. Det er jo muligt at jeg går glip af noget og det er jo ikke så godt.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 29-09-03 08:20

måske folk gerne vil have en profil, hvor de kan være anonyme??!!!??? Det er måske ikke alle spørgsmål, som folk vil genkendes med.

Bare et gæt!

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 29-09-03 08:27

Det kan være at folk de gør det for at være undercover - de vil simpelthen prøve på at blive væk fra sig selv øhhhh....

Eller også er det fordi de deler kandu konto med konen. Og hun kan jo gå ind under historikken og se, hvilke spørgsmål der er købt. Så kan manden jo oprette en ekstra Kandu konto, fordi så opdager konen ikke, at han har stillet frække/pinlige spørgsmål eller har købt sig til ikke helt stuerene spørgsmål bare en teori.....

Eller også er det rent ud sagt bare for at snyde..... hvad ved jeg.

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 08:29

<majbritt05

Den køber jeg ikke umiddelbart, men et godt gæt. Jeg er da lige nøjagtig så anonym som jeg ønsker at være med den ene profil jeg har.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-09-03 09:00

ibisa, Soren i Røskilde, Søren i Roskilde... who knows!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 09:14

>Ishoey.

God morgen du.

Ishoey, jeg kan godt se, at du har fremlagt et af livets store spørgsmål i smalltalk, og der hører det rettelig også hjemme. Men jeg synes det er lidt tyndt, at du selv ensidigt svarer på spørgsmålet, med snyd som den eneste årsag du kan se. Kan du ikke se andre grunde, er det selvfølgelig i orden

Foruden fortsættet til pointsnyd, kan jeg se flere andre grunde, som årsag til at have flere profiler

Årsager:
Snyd med point.
Ønsker andet Nick – Gamle kan ikke slettes.
Provokation.
Er logget ud, og kan ikke huske PW.
Spørgenick (alm. bruger) / svare Nick (superbruger) Angivet af Kandu.
For sjov – bare for at prøve, om man kan ha’ flere profiler.
Zonkersyndromet.

Hvem skylder man i øvrigt en forklaring på, hvorfor man har flere profiler??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 09:34

*GGGGGGGGGG*

Ruder4 har fat i noget, som lå helt uden for min rene tankegang Men afgjort en god grund til mere end en profil.

Adskillige har gennem det sidste års tid fremlagt forslag til af-anonymisering af brugerne på Kandu ved f.eks. billedkavalkade, beskrive hvor man kommer fra mv. Jeg har hele tiden fastholdt, at anonymiteten er en del af konceptet på Kandu.
Der er gennem tiden stillet spørgsmål og givet svar, som ALDRIG ville være forekommet, hvis man ikke havde anonymiteten at gemme sig bag.

Når man gennem en tid har været på Kandu og er blevet et kendt Nick, er der sat et "ansigt" på personen bag det pågældende Nick man bruger, og man er derfor ikke mere anonym i den Kanduske opfattelse, og kan derfor have behov for at gemme sig bag anonymitetens anonymitet (fik I den).

Der kan vist siges meget mere end dette, men lad os se, hvad der kommer af yderligere kommentarer til Ishoey's spørgsmål.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 10:09

Hej.

HHHHmmmmmmm.

Det gamle nick kan ikke slettes og derfor oprettes et nyt. Det er da ok. Det kan godt være den dybere mening. Og dog, hvis det er sådan skruet sammen så optræder den gamle da ikke mere. Eller hva´? I øvrigt er det da fuldstændigt ligegyldigt om jeg har 1 eller 5 profiler i brug. Bare spillets regler overholdes. Det Ishoey efterlyser, tror jeg, er den fordel der får ham/hende og med ham/hende andre til at bryde ud i et jubelskrig:SÆ´fø´lig...... Her er det endegyldige svar på alle mine problemer. Tak for det.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 29-09-03 10:12

prøv at spørge eivnd/emesen eller molokyle/elykolom eller andre som er åbne med de har flere profiler de må jo have en mening med det??

Men har da læst engang, at der er nogle der bruger en profil til at stille spgsm. med og en anden til at svare på spgsm.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-09-03 10:14

Hejsa med jer

Det kan måske også være fordi

Opretter man lad os sige fem profiler herinde,og laver lidt point på dem alle i månedens forløb
Så har man også 5 navne med i puljen til månedens lodtrækning,og dermed en lille ekstra chance.

Men jeg tror nu mere på
En profil til at stille spørgsmål med
Og et andet til at svare på spørgsmål.

Og så er der selfølgelig dem der udelukkende opretter flere profiler,for at snyde med point.

Og så er der selfølgelig også dem der elsker at rose sig selv ved at kommunikerer direkte med sin anden profil,udelukkende for at støtte og forstærke egne indlæg

Og selfølgelig som Ram siger,man er blevet træt af det gamle nick,og ønsker sig et nyt.

Ja der kan være mange muligheder hvorfor man opretter flere profiler herinde

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 10:18

Jeg vedgår gerne jeg i tidernes morgen havde to profiler <ELYKOLOM> & </MOLOKYLE>; begger superbrugere. Disse var oprettet for ved eksemplets magt at skabe debat om pointsnyderi. Temmelig naivt, men jeg var også 'ny' på oprettelses tidspunktet. <ELYKOLOM> er afgået ved en stille død, da kandu.dk af ukendte årsager valgte at nedlægge kontoen. Jeg har spurgt om en begrundelse, men har aldrig fået svar.

Jeg har kenskab til andre med to kontoer. En super og en alm. Årsagen skulle efter sigende være at ved mere eller mindre berettigede 'point handler' (fødselsdage mm.) med andre brugere kan vælge at lade den almindelige bruger modtage pointene uden at andre føler sig stødt. Om det virker efter hensigten skal jeg ikke udtale mig om, men har da overvejet noget lignende. Det er vel i og for sig også iorden, men det er nok en god idé at informere om det, så misforståelser undgås.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 10:19

Igen-igen

Den der med 1 til at spøge i og 1 til at svare i, den er rigtig god

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 29-09-03 10:20

Zonkersyndromet.?????????????

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 10:34

Hejsa

Mon ikke blot det er at konstatere, at herrens veje er uransagelige og hver person gør, hvad der er bedst for den enkelte på det pågældende tidspunkt. Og så er den pot ude.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-09-03 10:41

Når man har været her længe, ved de andre efterhånden hvad man står for, hvad ens generellle holdninger er etc etc. Nogle har valgt ikke at bryde sig om de holdninger man har, og derfor kan det være en fordel at logge ind under et nyt nick for at kunne diskutere og svare på spørgsmål uden at få skudt i skoene at man er "sådan og sådan og man mente noget andet i en anden forbindelse og er man kun ude efter point osv osv". Tjae.. bare en teori!

mvh Christina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-09-03 10:50

Der kan vel også være en sport i at have flere profiler, og så følge med i alle gætterierne om hvem der er hvem, og hvad man er ude på. Det har givet anledning til mange hidsige debatter herinde, og været anledning til megen morskab; men også til mange sure opstød.
Alt i alt meget underholdende

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 29-09-03 11:12

Ja, der er sikkert mange der syntes, at dårlig opmærksom er bedre end ingen opmærksomhed. Man kan i hvert tilfælde konkludere, at det er et emne, der er brugt mange timer på herinde. Og at der er mange, der har fået på puklen, når det er blevet opdaget, at de har flere profiler.

/Ruder4

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 11:48

Spiller man ikke med åbne kort og det bliver opdaget; har man selv bedt om ballade!

[hør] Personligt synes jeg nu også det er en stor kilde til moro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 12:41

Så tar' man lige IGEN IGEN en tur i lodtrækningskarusellen.

[citat]
........Så har man også 5 navne med i puljen til månedens lodtrækning,og dermed en lille ekstra chance.
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-09-03 12:46

>patriar

Lider man af zonkersyndromet, hvis man har mere end 1 brugerprofil her på kandu?

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 13:02

Jeg har lige en grund mere til at oprette en extra alm. bruger :

Til at sende en rykker!

Jeg ved at flere synes det er iorden at lade et spørgsmål stå åbent i månedsvis. Mig irriterer det! Så jeg vil åbne en profil til at rykke for en lukning af et spørgsmål der er besvaret. Eks.

Spørgsmål : Hvad er 1+1?

Svar : 2 fordi; 2-1=1.

Svar : >3 fordi; han+hun=får unger.

???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : boye

Dato : 29-09-03 13:14

Hold da helt kæft,kan i blive ved???

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 29-09-03 13:15

Det var da faktisk en god ide, at oprette en profil mere. Så ville jeg bruge denne profil til at gå ind i spørgsmål der ikke er blevet afsluttet, selvom de er besvaret meget flot. Der kunne jeg så spørge folk om de ikke ville være søde, at lukke deres spørgsmål. På denne måde ville det være min undercover profil, der ville blive upopulær ved at kræve at folk skal lukke deres spørgsmål og IKKE min ruder4 profil. Skide smart

Hilsen Ruder4

PS: nu vil jeg lige sige, at hvis der pludselig er en der begynder med ovenstående, så er det altså IKKE mig - jeg nøjes med at være Ruder4. Men det kunne da være dejligt, hvis der var en der gad at påtage sig Bad Guy rollen og se at få folk til at lukke deres spørgsmål. Var der ikke en der kunne påtage sig denne rolle?????

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 13:16

<boye

Ja - Men ikke hvis vi holder helt kæft.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 13:26

ruder4 -> Det er jo netop for ikke at 'scorer' superpoint, man bruger en almindelig profil til at hive lidt i trådene. Jeg gider ikke være Bad Gay, men vil da opfordre alle, dig inklusive, i at skubbe lidt på i de mange tydeligvis 'glemte' spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 29-09-03 13:38

molokyle -> Næhhh jeg vil ikke være Bad Guy

Jeg har det meget bedre med at gå og skumle over, hvorfor folk ikke kan sige tak for hjælpen ved at lukke deres spørgsmål, når de har fået et god svar.

Det er meget bedre at gå at mule

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : moony

Dato : 29-09-03 13:47

ruder4

Er du mon også bruger nr 120566?
http://www.kandu.dk/dk/spg/23080

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 29-09-03 13:47

Hej - Jeg syns Briani skulle tage sig af det - Han intreresse sig alligevel sådan for multiprofiler. og så kan der komme orden i det hele kandu. jeg mener ikke at folk ikke kan være bekendt at ikke lukke deres svar ned.

Undskyl hvis der er stavefejl - jeg er ikke så god til noget.

mange hilsener
summmer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 13:49

ruder4 -> Jamen, mul du bare løs. Der er nok at tage af.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 29-09-03 13:57

moony -> først nu fatter jeg ingenting???

Hvad mener du (undskyld at jeg skal have skåret det ud i pap)

/ruder4

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-09-03 14:04

> stalk

Ved du hvad et zonkersyndrom er?
Hvis du ved det så forklar det til Patriar.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 14:05

Juhuu... så blev det summer øhh..dk_et_eller_andet øhh.. semmer øhh.. sommer øhh summmer..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-09-03 14:16

Molo dette er ikke summer show.

Stalk: Få ram2 til at hjælpe dig.

Patriar: Sikker på at du har brug for psykologhjælp, så du kan komme af med zonkersyndromet.

Ram2 *GGG*

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 14:40

At oprette dette sp. mens jeg er på arb. finder jeg dybt uretfærdigt
Nu er det jo sådan, at det allerede er besvaret,- så chancen for at score det 1 point er forduftet.(Ishoey din nærrigrøv)

Ans din kvalmende Nar!!!
Nu ved jeg jo, at du mistænker mig for også at være Patriar m.fl
Til det vil jeg da gerne lige synge Fastelavnssangen "KAN du gætte hvem jeg er??"
Det undrer mig egentlig, at du kommer med din første kommentar til Patriar kl. 12.46

Er det ikke det tidspunkt, hvor TV3 sender "Mokka med Maria"?? hvor alle hjemmegående husmødre kan få gode råd til, hvordan man kan skabe lidt indhold i en ellers triviel hverdag??

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 16:04

>molokyle.

Lad mige lige slå fast, at du ikke hverken før, nu, eller senere har kunnet eller kan bringe mit pis i kog, men jeg må tilstå, at de mekanismer der styrer kvalme og opkast provokeres kraftigt.

Symptomatisk for dig, er der i din skarpt afgrænsede verden to ting man kan tale om - DIG eller vejret.

Ærlig talt - Jeg foretrækker uden diskussion vejret.

Kig på nedenstående, som er et udpluk af Molokyles foretrukne emner, som Molokyle bringer til torvs på Kandu til almindelig offentlig debat - og enhver kan indse, hvorfor jeg foretrækker at drøfte vejret.

Molokyles hjemløshed
Molokyles arbejdsløshed
Molokyles mange og store uddannelser
Molokyles grønlandske kæreste der smed ham ud
Molokyles grønlandske kæreste med det store hjerte
Molokyles grønlandske kæreste, der snød ham for 10.000
Molokyles problemer med diverse myndigheder der ikke kan forstå ham
Molokyles store intelligens, som uopfordret oplyses på Kandu
Molokyles evne til konstant og for enhver pris - og med alle midler at bringe sig i centrum.
Kan det "siges" tydligere!!!!!!!

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 16:15

ram2 -> Upsasdasse; der havnede du da vist uden for nummer ..alt forladt

Din skarpe iagtagelsesevne til trods skal det siges til din undskyldning at øjet ser hvad det vil. De dér grønne mænd...
..er det selvportrætter eller misundelse?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 29-09-03 16:24

Til fridaflip

JEG ER IKKE EN NÆRRIGRØV!!!

-Ishoey

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 16:24

>Molokyle

Du har ret - forkert tråd, men ret budskab.

Ram

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 29-09-03 16:26

400 point

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 16:29

Okay rolig nu Ishoey

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 16:34

>Ishoey.

Nøjjjj - Nu var det fedt, at have mere end 1 profil. Så var der flere heste at spille på, men det er ikke min natur, så jeg deltager på retfærdigvis.

I øvrigt synes jeg det et rigtig godt spørgsmål du har stillet, og jeg synes heller ikke du er en nærigrøv. Jeg skriver ikke dette bare for at tækkes dig - jeg er nemlig ligeglad med point, men hvis du alligevel synes det....... så er det da Ok med mig *GG*

De aller aller venligste hilsener til dig og hele din familie
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 16:35

Ovenfor i ram2's kommentar ses et eksempel på hvorfor det kan være 'praktisk' med flere profiler. Jeg tror ikke det bør uddybes yderligere, men jeg har da fuld forståelse for skingur's argumenter. Jeg stikker dog ikke op for 'bollemælk'.
Ram2 har som jeg sine meningers mod. Al ære og respekt for det !!!

Ishoey -> Du skal da ikke lade dig provokere til at dele flere point ud end du allerede havde gjort

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 16:41

>Molokyle.

Om du så oprettede 100 profiler, så ville din vamle selvglæde være lige så synlig som en elefant i en glasbutik i dem alle - så glem det.

Og selvfølgelig skal Ishoey både frivilligt og lade sig provokere til, at kyle alle de point ind han magter - det er da det vi har dem til.

Ram

Kommentar
Fra : moony

Dato : 29-09-03 16:44

Ruder4
Det var såmænd bare en tanke.
Du havde deltaget i spørgsmålet om Telmore, hvoefter denne 120566 stille bad om at få spørgsmålet lukket

Hilsen Moony

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-09-03 17:11

Hej Molokyle

Jeg må sige, at i denne sag forstår jeg godt Ram2.

For alt det her med konstant at bringe sig selv i fokus,
ligger jo ham selv meget fjernt.
Dét må du indrømme.

Hej Ishoej

Øeh... hvorfor forhøjer du kun til 400 point, når du har
mulighed for at forhøje til 500?
Fridaflip er da vist ikke helt galt afmarcheret!

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 17:25

>Rellom.

Hvad var det?? - Smuttede "Frankenstein Jun." lige ind med en Kloge Åge??

Ram

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-09-03 17:32

Jeg vil gerne fortælle om mine to brugere Emesen og Eyvind.
I en lille sjov debat med Molokyle/elykolom oprettede jeg Eyvind, som er mit navn og det har jeg i øvrigt også brugt som underskrift før denne ekstra oprettelse.
Det viste sig senere, at være ret praktisk med bruger nr. 2
Emesen er superbruger og kan modtage point (til en dejlig printer)
Eyvind er alm. bruger og kan ikke modtage point.
Emesen kan ikke kommentere et spørgsmål uden at risikere "billige" point.
Eyvind kan sagtens kommentere spørgsmål uden at modtage "billige" point.
Eyvind stiller ikke spørgsmål som Emesen scorer point på.
Hverken Emesen eller Eyvind gemmer sig bag hinanden.
Hilsen Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-09-03 17:32

Jeg vil gerne fortælle om mine to brugere Emesen og Eyvind.
I en lille sjov debat med Molokyle/elykolom oprettede jeg Eyvind, som er mit navn og det har jeg i øvrigt også brugt som underskrift før denne ekstra oprettelse.
Det viste sig senere, at være ret praktisk med bruger nr. 2
Emesen er superbruger og kan modtage point (til en dejlig printer)
Eyvind er alm. bruger og kan ikke modtage point.
Emesen kan ikke kommentere et spørgsmål uden at risikere "billige" point.
Eyvind kan sagtens kommentere spørgsmål uden at modtage "billige" point.
Eyvind stiller ikke spørgsmål som Emesen scorer point på.
Hverken Emesen eller Eyvind gemmer sig bag hinanden.
Hilsen Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-09-03 17:36

Ram2

Een Kloge Åge?
Hvad er der da i vejen med den anden?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-09-03 17:42

Tja - Emesen/Eyvind skulle lige demonstrere hvor smarte de var, men sådan er det altid når der skal prales, så går det galt. For jeg havde faktisk begge brugere åbne og sendte det samme fra hver sin bruger.
Nå men træerne vokser vist ikke op i himlen.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 18:11

Se selv Ishoey....
Ved at forøge til 400 point- fik du nu lokket flere til at komme med en kommentar.

Eyvind dit skarn!!! Når du nu alligevel sender dit indlæg to gange,- Kunne du da godt have ladet Emesen komme til tasterne

Ps. Kan jeg forresten se nu, at du også har gjort

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-09-03 18:27

> fridaflip

Patriar har i en anden tråd oplyst at han/hun har mere end 1 profil her på kandu.
Brugernavnet patriar blev oprettet da han/hun ikke ville vedstå tidligere stillede spørgsmål.

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 18:33

OG

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 450 point
Dato : 29-09-03 19:10

Hej igen Ishoey
Jeg skrev i min kommentar kl 10.14
Dette
” Og så er der selfølgelig også dem der elsker at rose sig selv ved at kommunikerer direkte med sin anden profil,udelukkende for at støtte og forstærke egne indlæg”

Ved at gå ind på det her spørgsmål kan både du og andre se hvad jeg mener
http://www.kandu.dk/dk/spg/23419

Ram2 er også Summmer og Stalk

I mine øjne er han den mest latterlige person herinde
Mvh Brian

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 29-09-03 19:30

-> moony - ang. tidligere idag omkring dobbeltprofil

Aha, jeg nu kan jeg se hvad du mener. Nej det er ikke mig, der har skevet dette. Men jeg har kommenteret tråden omkring telmore. Men jeg syntes faktisk at denne 120566 kom med en fin lille hentydning der. Jeg tror også at jeg vil til det, i de spørgsmål jeg lige støder på. Men det er jo med fare for, at man vil blive betegnet som point grisk. Eksempelvis hvis man selv har lavet en knald god besvarelse og så be om at få lukket spørgsmålet, så man kunne få sine point - nej den går sgu nok heller ikke.... Jeg må hellere lade være - og så bare mule og mule og mule

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-09-03 22:09

> Ishoey

Du kan/vil ikke få et konkret svar på dit spørgsmål.

Den/de brugere på kandu, som har mere end en profil har ikke flere profiler af samme grund.
Der er dem, som vil snyde, gemme sig, flov over tidligere indlæg som spørgsmål/svar og dem, som bare vil lave den helt store forvirring.

mvh ans

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-09-03 22:26

Kode
Den/de brugere på kandu, som har mere end en profil har ikke flere profiler af samme grund.

øh... NU fatter jeg slet intet??????????

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-09-03 22:30

Kode
Nøjjjj - Nu var det fedt, at have mere end 1 profil. Så var der flere heste at spille på, men det er ikke min natur, så jeg deltager på retfærdigvis.

....sagde Summmer, Stalk og Ramses *ggggg*

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 30-09-03 13:19

450 point til dig briani for en exraordinær god besvarelse

Jeg tror du har ret

Ps
Ha' en god dag.

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 30-09-03 15:49

Min applaus til svaret og til begrundelsen for accepten.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-03 20:48

Briani -> Jeg ku' nævne et par stykker mere...

Åbne kort : Tak... !

Tsk tsk..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-09-03 21:14

Hejsa Ishoey
takker for point

Nu kommer der nok ingen kommentarer fra Ram2 af mere
Jeg tror og håber at han er taget til Døllefjellemusse
http://www.kandu.dk/dk/spg/23419

Mvh Og en forsat god aften
Brian