/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
mit headset funker ikke rigtigt
Fra : MaF1a
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 28-09-03 23:31

Det er sådan at mit headset er lidt mærkeligt,, fordi lyden kommer ikke rigtigt. Altså højre er ventra og omvendt..
Er der en måde man kan vende lyden så det der skal komme i højre side kommer i højre side og omvendt, og jeg mener ikke bare at vende headsettet så det sidder forkert,, men ja
Det skal så lige siges at det hele er sat sammen på denne måde: Fra computer til anlæg/forstærker og fra forstærker ud i headsettet.......

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 28-09-03 23:43

Prøv at sætte headsættet direkte til computeren.

/Bofh

Accepteret svar
Fra : Misteryman

Modtaget 100 point
Dato : 29-09-03 01:25

vend om på kablerne du har sat fra computeren, til forstærkeren. Så skal du bare se :)

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 29-09-03 22:04

hmm der er jo kun et stik
ikke to altså

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-10-03 08:16

Der må da være to stik der hvor du tilslutter til forstærker? Det er der misteryman siger du skal bytte stikkene om! Tror jeg.

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 09-10-03 18:50

Jamen der går kun ET stik fra min comp til forstærker ikke to, jeg er næsten sikker på at det må være nogle indstillinger i min computer ellers kan jeg ikke se hvad det skulle være

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 09-10-03 18:54

Hey nej jeg har fundet ud af det :) heeh ellers tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : MaF1a

Dato : 09-10-03 21:45

Tak for svaret Misteryman.