/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ændre gruppelogo på 6100.
Fra : sko12345
Vist : 331 gange
168 point
Dato : 28-09-03 21:51

Hej. Jeg har en N 6100 og et datakabel, med hvilket jeg kan uploade og lign. Spørgsmålet er bare, kan man ikke ændre de forudindstillede gruppelogoer som det er muligt at slå til og fra når folk fra de forskellige grupper ringer. Jeg anvender Nokias pc-suite, men har ikke kunnet finde nogle steder hvor det har været muligt at foretage en sådan ændring.

Hvis det er muligt skriv da venligst hvordan samt med hvilket program.

MVH

SKO

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 168 point
Dato : 29-09-03 09:19

I nokia's PC suite skulle der gerne være et program der hedder Graphics editor, med dette program kan du ændre såvel gruppelogo som operatør logo, og ellers findes der andre programmer på markedet som du kan finde via google.

De fleste af disse programmer koster dog penge, men kan ofte donloades i en begrænset demoversion

Kommentar
Fra : sko12345

Dato : 29-09-03 10:00

Tak for svaret, det svarer bare ikke på spørgsmålet. Der er et program i pc-suiten der hedder image converter, til upload og ændring af billeder, det kan blot ikke ændre gruppelogoer.

Det med Graphics editor findes i pc-suiten, som du skriver, er det noget du ved eller noget du tror????? Jeg kan i hvert fald ikke finde det, og jeg har lavet en fuld installation af pc-suiten.

Hvis der er nogen der med sikkerhed ved, at der findes et program der kan det ønskede, vil jeg meget gerne vide hvilket program der er tale om.

Godkendelse af svar
Fra : sko12345

Dato : 06-10-03 11:44

Du får pointene, selvom jeg ikke kunne bruge dit svar til noget, men da der ikke kom andre svar, var jeg nødt til at acceptere dit for at få lukket spørgsmålet.