/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Min nokia 3310 driller
Fra : thaisontrine
Vist : 508 gange
300 point
Dato : 28-09-03 21:42

Min mand har købt en brugt nokia 3310 som virker upåklagelig til at sende sms beskeder samt spille og ellers bare side og lege med, men så snart der bliver ringet op til den så går der omkring et minut til halvanden så går telefonen helt ud selv om den er helt ny opladet, kan nogen her sige mig hvad der kan være galt.

Samtidig savner jeg den kode man bruger når man skal se hvor gammel telefonen er jeg ved det er noget med *# 00 og så et eller andet mere, men kan en give mig den kode igen.

På forhånd tak

Thaisontrine

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 28-09-03 22:04

Det er ret sandsynligt "bare" batteriet der er færdigt, det kan simpelthen ikke holde på strøm eller altså lades op... selv om det naturligvis sådan.
Du kan købe et (uoriginalt) batteri for ca. kr. 149,00 den bliver jo også meget lettere så, idet de nye batterier vejer væsentlig mindre, husk det skal være LI- og ikke NI batteri.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 28-09-03 22:07

Jeg har selv en 3310, den nærmede sig samme stadie, men kunne dog klare een (alm.) samtale på en opladning, men nu er den bare på toppen igen.

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 29-09-03 08:06

Okay men stod din telefon så også som fuld opladt når du tændte den igen efter den gik ud.
Det var nu også min tanke at det var batteriet, men mange tak for dit svar.
Nu savner jeg kun den kode man kan trykke ind for at se hvor gammel telefonen er???

hilsen thaisontrine

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 29-09-03 08:19

Ja det har de vist glemt , så her er lidt hjælp.
Service Menu
For at åbne service menuen skal du indtaste følgende kode: *#92702689#
I menuerne finder du:
- 1. Serielnummer.
- 2. Dato hvor mobilen er lavet.
- 3. Dato for køb.
- Ikke altid indtastet.
- 4. Reperationer i alt.
- 5. Overfør bruger data.
- Virker ikke på alle telefoner.
- Data kan overføres via datakabel.
- 6. Total samtaletid.
For at komme ud af menuen skal du slukke telefonen.

Har du brug for flere koder kan du se dem her.
http://www.mobilkoder.dk/nokia.php

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 29-09-03 08:24

har haft samme problem med min 3310 da den var helt ny. Den trængte til en software-opdatering, som jeg fik på garantien. Den kunne holde strøm i over en uge, hvis jeg kun brugte den til sms, men var den helt ny-opladet og jeg brugte den til at ringe fra, så gik der kun et halv minut og den gik død.
Hvis garentien er udløbet kan du nok finde en som kan opdatere den for dig her
www.dkunlock.dk

den kode du kan tjekke softwaren med er *#0000#