/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Polle
Fra : Orsted_banden
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 28-09-03 21:12

Er der nogen der kan finde et billede af polle på baghjul på sin puch maxi?? det behøver ikke være detaljeret..... Jeg går og tænker på at male min puch maxi, men kan ikke bestemme mig til om den skal være hvid med blå stjernefælge, eller sort med hvide stjernefælge, så jeg vil gerne høre nongen meninger

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-09-03 21:18

Tvivler meget på at du kan finde et billede hvor polle går på baghjul, på en lovlig puch maxi!

Jeg ville klart male den sort med hvide fælge, da det er det onde racerlook, og da jeg efterhånden har fået fat i at din maxi er pænt vild, så ville det da passe godt! Desuden er hvis ikke en god farve til stellet da man kan se alt snavsen lige med det samme.... !

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 28-09-03 22:44

Okay, så maler jeg den sku sort, ja den er pænt vild, men jeg kan sku ikke følge med min vens som har cdi tænding og 45-mm membran, Pis og lort .......... Jamen jeg tænker ikke på polle, mere på en sort skikkelse der står skråt med en maxi?????

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-09-03 14:17

Pis! Havde et billede af min gamle maxi hvor jeg rev den på baghjul! Men det er desværre gået tabt da jeg har formateret min harddisk et par gange siden... men det burde da ikke være umuligt at finde et tilsvarende! Du kan jo evt. fikse lidt fake med et andet billede !

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 29-09-03 22:00

Det kan jeg da ikke finde ud af

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-09-03 22:08

Hehe! Hvis jeg husker det (gør jeg sikkert ikke!!!) så kan jeg godt lave et billede til dig i skolen i morgen, men skal lige vide hvor tydeligt det skal være ?

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 01-10-03 22:08

Hvis du har set polle fiction, så uden på covert er der en advarsels trekant med en sort mand der er på baghul inde i, kan du lave den i stort format, og helst temlig tydlig