/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvor'n sletter jeg dette?
Fra : gangster50
Vist : 444 gange
1 point
Dato : 28-09-03 18:12

hvordan sletter jeg denne dumme searchbar: http://www.americasarmy.1go.dk/kandubar

når jeg højreklikker viser den navnet alyeedblewi

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 28-09-03 18:31

den har jeg også haft...
Den forsvandt efter jeg installerede en masse spyware-værktøjer..
Tjek www.spywarefri.dk

mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 28-09-03 18:34

forresten.. Jeg lavede også et indlæg, som du kan læse svarene på her.. (koster godt nok, da jeg har lukket spørgsmålet..)

http://www.kandu.dk/dk/spg/21766

mvh Niels

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 28-09-03 18:37

den kan ikke finde noget!

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 1 point
Dato : 28-09-03 20:55

hejsa
gå ind på på www.spywarefri.dk
hent det program der hedder spybot og kør det så skulle den gerne forsvinde
hvis ikke så gå i forummet på spywarefri og stil samme spørgsmål så skal de nok få den væk, det tør jeg næsten godt love.
har selv hentet meget hjælp der

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 29-09-03 09:05

Høyre klikk ved siden af iconene på internet Explorer og se på de valg som du har der (Standard buttons, Links, Adressbar osv.. ) Her er det en som sansynligvis har et "kryptisk" navn, af-mærk så den ikke vises.

Det burde fjerne den,

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 17:39

Tak for svaret grausen.