/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Colin McRae Rally 2.0
Fra : BentSimonsen
Vist : 718 gange
200 point
Dato : 28-09-03 16:42

Har haft et lille problem med min McRae Cd... ( Kom i klemme under computeren )
Nu er det bare sådan at jeg leder og leder efter en cd patch til spillet...
Men alle de patches jeg har fået fat i virker ikke...
Så er der ikke nogen af jer der kan fortælle mig hvor man kan få en cd patch til Colin McRae Rally 2.0 v. 1.5

Kommentar
Fra : JAPP1

Dato : 29-09-03 00:30

heyza jeg ved hvor det kan findes... prøv at følge mit link og download filen sA skulle det kQre igen... http://dl.gamecopyworld.com/dl.cgi?cmr2cp15!zip

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 29-09-03 13:14

Har været inde at downloade filen.. Men det virker stadig ikke... Har også selv fundet omkring 7 andre filer som heller ikke virker...

Kommentar
Fra : meinert4230

Dato : 29-09-03 15:25

hej BentSimonsen prøv

www.SnydeSektionen.dk

mvh meinert4230

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 30-09-03 14:37

Til: meinert4230

Kunne ikke finde andet end Snydekoder til spillet...

Hvis der findes en patch på siden, kunne det være lækkert med et link...

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 17-10-03 00:53

Kan du ikke komme ind i spillet med et crack, eller kan du komme ind i spillet, og så kommer der et skilt lige før du skal i gang med at køre, der siger at der ikke er en cd i maskinen?

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 23-10-03 12:51

Bassenborg:

Det er faktisk lidt forskelligt.. Nogle gange går den ind i spillet, men unden at vise et skilt.. Hvorefter jeg bliver sendt tilbage til windows.. Andre gange kommer der et skilt hvor der står " Make Sure the CMR2 CD is in the CD DRIVE "

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 23-10-03 13:03

Har faktisk lige været inde og køre spillet... Men efter et stykke tid kom skiltet igen.. *PIS*

Kommentar
Fra : svendeses

Dato : 23-10-03 14:45

Hej har du prøvet og kikke inde på www.sharereactor.com

Accepteret svar
Fra : bassenborg

Modtaget 200 point
Dato : 23-10-03 21:52

Hej igen Bent.
Prøv lige det her.
Hvis du kan komme ind i spillet, så gå ind i "options">"graphics">"advanced graphics">
"detail", og inde i "detail" er der tre ting du kan justere på: "effect", "track", "car".
De skal alle tre sættes til "low".
Prøv så at spille igen.
Jeg glæder mig til at høre fra dig, om det virker.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-10-03 10:32

Hey bent... prøv denne fil:
http://www.megagames.com/cgi/download/download.cgi?action=search&category=cracks&search=CMR2CP15.ZIP

Bare vælg en af serverne... det skulle være lige meget!

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 05-11-03 11:28

Ostemanden --3

Denne patch var en jeg havde i forvejen...

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 05-11-03 11:29

Bassenborg --3

Helt hurra!!! Ser ud som om det virker.. Hmm.. Men hvorfor??

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 05-11-03 11:31

Tak for din tid, og hjælp!!

Nu kan jeg være med i DM i Mcrae Rally igen..

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 05-11-03 12:40

Hej Bent.
Ja, jeg ved heller ikke hvorfor det virker, og kan heller ikke huske, hvordan jeg fandt ud af, at det var det der skulle til.
Nå men, skide være med det, bare det virker.
PS: Jeg har for resten set spillet hos "Blockbuster", til 59,95, i en af deres rodekasser.
"Kør forsigtigt"