/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Civ3 - PtW patch 1.14f
Fra : Nikolaus
Vist : 372 gange
50 point
Dato : 28-09-03 16:09

Hej med jer.

Jeg kigger efter en patch til EU ver. af PtW 1.14f. Men jeg kan ikke umiddelbart finde den. Kan nogen hjælpe?

nikolaus

Accepteret svar
Fra : rosekamp

Modtaget 50 point
Dato : 28-09-03 18:51

Hej Nikolaus.

Måske du kan bruge dette link?

http://www.civfanatics.com/civ3patches.shtml

Der er i hvert fald masser af patches.

Held og lykke.
Rosekamp

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 28-10-03 10:42

Tak for linket.
Men jeg har en lille smule svært ved at overskue, hvilken patch jeg skal downloade:

1)
Play the World Patch EU English v1.14f (10 MB): Mirror 1 Mirror 2
- Er det dén?

2)
Civilization III Patch v1.17f (PC, 7.5 MB): Mirror 1 Mirror 2
- Eller dén?

3)
Civilization III Patch v1.16f (PC, 7.4 MB): Mirror 1 Mirror 2
- Eller dén?

4)
Civilization III Patch v1.29f (9.9 MB): Mirror 1 Mirror 2 Mirror 3
- Eller måske dén her?

Vh
Vild-rede Nikolaus

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 28-10-03 10:44

Point forøgelse: 50 P.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 29-10-03 18:11

Hej Nikolaus -

Jeg ville ønske jeg var til mere hjælp, men jeg ved det ikke. Mon ikke det er den første? Du skriver jo selv "EU ver. af PtW 1.14f".

Jeg skal ikke kunne sige, om de andre er nyere eller til en anden version, men det er den eneste der står EU version ved.

Ellers kan du jo søge på altavista.com

Held og lykke.

Rosekamp

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 29-10-03 21:32

Hej.

Jeg har fået hjælp fra uventet kant, så mit spørgsmål er blevet besvaret.
Jeg skulle bruge patchen i øverste afsnit 1.27f UK.

Tak for din indsats.

Vh
Nikolaus

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 31-10-03 09:27

Fint, at du fik løst dit problem.

Husk at lukke spørgsmålet, og god weekend.

Rosekamp

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 31-10-03 09:37

Ja, det var herligt.
Men hvordan lukkes spørgsmålet uden point? - Kan det lade sig gøre.

-Nikolaus

God weekend til dig også!

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 31-10-03 15:53

Det tror jeg søreme ikke at du kan. Men du kunne jo også give dem til mig for min ulejlighed

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 31-10-03 17:57

Jeg er glad for din hjælp, men 50 P for et hint, er måske lige i overkanten. Men ok, når det ikke kan være anderledes, så lad gå da

God weekend.

Godkendelse af svar
Fra : Nikolaus

Dato : 31-10-03 17:58

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 02-11-03 09:51

Jamen jeg takker og bukker mange gange