/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
udflåd, eller noget !!!!!
Fra : Rustica.dk
Vist : 4270 gange
200 point
Dato : 28-09-03 14:12

Hej alle !
Jeg har et spørgsmål, som min kærste og mig har undrets os over.
Det er som følger:
Når vi skal have sex, så har hun nogle (MANGE) hvide små stykker udflåd. (Det ligner smulret feta, men det er det ik`
Det er helt tørt, og det lugter ikke....

Det skal siges at hun er holdt med p-piller for 1 1/2 månede.

Men hvad er det ???
Håber virkelig at der er nogen som vil hjælpe os.

TAK
M & M

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-09-03 14:19

Smulret Feta sjov formulering af problemet.
Det kan jo være fra alt til intet, men få nu din kæreste til læge, så han får en chance for at udtale sig om osten.

Held og lykke
Frida

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 28-09-03 14:24

Ja Jeg kan godt se at det er skrevet lidt skørt, men jeg ville jo gerne at det var til at forstå *Smiler*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-09-03 14:55

Hej Rustica

Bliv endelig ved at lave sjove formuleringer det kan jo i visse tilfælde fremme forståelsen.

Mvh
Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-09-03 16:15

Hun har fået sig en gang svamp, såee, i må til lægen.
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-09-03 16:24

Øøøøøh, er det ikke bare trusserne, der fnugger? -Eller bruger hun trusseindlæg? -de kan også fnulre. Det der, at det er helt tørt, det lyder mere som noget "udefrakommende". Det kan være noget hun bruger til "intimhygiejne". Er hun meget renlig med sig selv? Måske er hun bange for at lugte, når I er sammen, og så kan hun måske finde på at bruge mærkelige ting til at rengøre sig selv med inden..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-09-03 16:29

Jeg er temmelig sikker på at det er svamp, har selv prøvet det

Venligst
Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-09-03 16:36

Hej mango
Jeg mener, at der i forbindelse med svamp også ville være en ubehagelig lugt.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-09-03 16:38

Jeg tror også lidt på den med "fnuller" i trusserne.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-09-03 17:02
Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-09-03 19:04

nej ikke nødvendigvis lugt, sådan i almindelighed..men hvis manden er kommet i skeden, kan der dagen efter være en lugt af ..ikke helt frisk fisk ( det lugter edermame dårligt)

Det kan afhjælpes lidt med at gøre skeden "sur" igen, der fåes stikpiller på apoteket og hos Matas...de hedder Øhh Vi..kan ikke huske, måske der er andre der kan. Kan også godt forestille mig at der sker en forandring, når hun lige er hold med p-piller,
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : 888

Dato : 28-09-03 19:53

Vivag, der skal indføres vaginalt.....det er naturlige bakterier.......men husk det kommer ud i flydenede form efter ½ til 1 hel time

Kommentar
Fra : 888

Dato : 28-09-03 19:53

Vivag, der skal indføres vaginalt.....det er naturlige bakterier.......men husk det kommer ud i flydenede form efter ½ til 1 hel time

Kommentar
Fra : 888

Dato : 28-09-03 19:53

Vivag, der skal indføres vaginalt.....det er naturlige bakterier.......men husk det kommer ud i flydenede form efter ½ til 1 hel time

Accepteret svar
Fra : tutfis

Modtaget 200 point
Dato : 28-09-03 19:57

det lyder mere som mango sige til at være svamp....
svamp behøver ikke at lugte eller at klø, som nogen siger....

når man stopper med at tage p-piller så kan der godt ske homon forandringere.... har selv prøvet det...

svamp kan godt li smuldret feta, gå til lægen og få det tjekket...
behandligen er enten stikpiller men man kan også få kuren i alm caps'form.

kuren genetablere balancen i skeden ( gør den sur som mango skrive) og svampen forsvineder....

ubehandlet svamp kan blive ret ubehageligt hvis man får symtomer såsom at det lugter og klør.... svamp kan også komme hvis hun bruge "ting" som ikke er beregnet til intimhygiejne!

vh tutfis

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 28-09-03 20:51

Hej igen Alle sammen !!!!
Jeg tror at i har ret i at det kan være noget svamp !
Men hvad så med mig som mand, skal jeg også have behandling ??
Eller hvad ??

TAK igen
M & M

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-09-03 21:13

Det vil nok være ganske fornuftigt

Frida

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-09-03 09:37

Tak for svaret tutfis.
Det er virkelig rart at det er nogle som kan tage det seriøst.
Pointene er dine :)