/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
forbindelse til fjernskrivebord
Fra : mikkel1
Vist : 911 gange
36 point
Dato : 28-09-03 14:05

Hej
Jeg skal oprette forbindelse til en anden computer over internettet via fjernskrivbord/Remote desktop, men får følgende fejl:
Fjerncomputeren har afbrudt forbindelsen selv den er tændt, er der nogle der har en ide om hvad der går galt?

Mikkel

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 28-09-03 22:40

Der er noget der tyder på at du får en connection, men at der er noget galt med brugernavn eller password.

"Fjerncomputeren har afbrudt forbindelsen selv" er det ordret, den meddelelse du får?

mvh. Per

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 11-11-03 17:14

HAr oplevet problemer med folk der har firewall..
Prøv at slå denne fra hvis i har sådan en..

Mvh. Toby..