/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki RMX?
Fra : terje87
Vist : 1130 gange
75 point
Dato : 28-09-03 13:05

Jeg bor i næstved komune....

jeg er helt forelsket i rmx 30-knallerter og vil gerne invistere i en, helst ny.
Men! Hvor pokker ska jeg finde sådenne en??? DEt er ikk til at finde en forhandler på nettet!! brugte er ok men de skal være LOVLIGE!!

Har du en rmx eller ved en forhandler i næstved så kom med det!

på forhånd tak..

Kontakt hurtigst mugligt
terje87@ofir.dk

Kommentar
Fra : bws16

Dato : 10-03-04 19:09

hvor lægger næstved helt præsic, og lægger der en mini motor for de har dem eller kan de få dem hjem........

mvh thomas