/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Forskellige sprog i Dreamweaver MX
Fra : evigsommer
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 27-09-03 16:09

Hej derude!

Jeg arbejder med Dreamweaver MX og skal lave en dansk og arabisk-sproget hjemmeside, men hvordan får jeg D. MX til at vise arabisk tekst? Prøvede at paste noget arabisk tekst ind i D. MX, men der kom bare ???????? i stedet for teksten.
Kan I hjælpe?

Bedste hilsner

Klaus

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 27-09-03 16:35

Hej
Di skal på en eller anden måde finde den kode der er for arabisk. Den kan du så sætte ind på de sider hvor der skal bruges dette tegnsæt.

Du skal bruge en LCID = (koden for arabisk) en talkode.

Lis

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-08-04 08:38

Du højreklikker på siden der skal være på arabisk, vælger page properties, og så sætter du den til arabisk i document encoding