/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ugyldig PUK-kode
Fra : EazyOne
Vist : 689 gange
100 point
Dato : 27-09-03 14:37

Hejsa..
Bliver en PUK-kode ugyldig efter at have tastet den ind X-antal gange?.
Mobilen skriver nu "SIM-kortet er afvist" (en 3510i)

Nu har Telebutikken jo lukket!..
Skal jeg nu have nyt simkort, (og dermed vente til nyt kort bliver tilsendt?)
Eller er der en måde at "åbne" kortet igen?

/EazyOne

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-03 20:42

Puk koden bliver ugyldig efter 10 forsøg og ja, hvis den er "brugt" skal du have nyt simkort, men alt efter hvilken operatør du har kan det være de kan kode et kort med det samme i forretningen

Godkendelse af svar
Fra : EazyOne

Dato : 27-09-03 23:49

Tak for svaret Better_Performance.
Det var oxo beskeden jeg fik hos TDC.
Jeg kan tilføje at de kunne enten sende et nyt kort, ELLER jeg kunne vente til på Mandag hvor jeg ville kunne få lavet et nyt med det samme for kr.99,-

/EazyOne