/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Explorer, adresselinien.
Fra : richardt
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 27-09-03 13:52

Hvor kan man indstille, hvor mange adresser man vil have, når man åbner adresselinien i Internet Explorer i Windows XP.
Jeg har 25 adresser og vil gerne have flere, men ved 25 stk. slettes automatisk den nederste adresse, næste gang man anvender en ikke før brugt adresse.
Hvordan sletter man en adresse.

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 110 point
Dato : 27-09-03 14:50

Hej Richardt

Jeg bruger godt nok selv 98 SE men går ud fra at det er det samme i XP. Det er IKKE noget der kan indstilles til flere eller færre adresser. Det er fast i din Browser. Din mulighed ligger udelukkende i indstilling af det antal dage/døgn de opbevares. Der ud over kan du rydde oversigten, men det var jo ikke lige det der var meningen. Sorry

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : richardt

Dato : 29-09-03 21:01

Tak Søren for dit svar, nu har jeg ro i sjælen for om der skulle være nogen fiduser og jeg forøger så bare tiden de opbevares. Tak.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 21:07

Hej Richardt !

Rart at du kunne bruge det. Husk at lukke spørgsmålet.

Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : richardt

Dato : 29-09-03 21:17

Tak for svaret ibasa.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-09-03 21:22

Richardt

Tak for points. Det var en fornøjelse at kunne være behjælpelig. Fortsat go´aften.
Sren i Rskilde