/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3 filer
Fra : tykketykke
Vist : 184 gange
50 point
Dato : 27-09-03 06:49

Hvordan laver man en musik cd om til mp3 filer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-09-03 07:09

Hej
Du skal ha' en CD Ripper. Den kan du f.eks hente fra http://tucows.cybercity.dk/cdrip95_default.html
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-09-03 08:24

Hej igen
Jeg har lige set på den nævnte side, at man nu kan prøve xxxx gratis i 10 dage. Her efter koster den $ 79,00 = ca. 350,00 danske vingummi-bamser. Tror jeg faktisk, at jeg selv investere i (min gamle gør det ikke godt nok - derfor ikke nævnt).

Citat
License: Shareware

Price: $49.00

Expires after 10 days

Information:
This application writes data to CD-R and CD-RW discs. It supports ISO 9660, ISO mode 1 and XA mode 2 images, and it allows for over-burning. It supports multi-session and mixed-mode recording, HFS, ISO/HFS hybrids, UDF, PSX, OFAS, and digital audio extraction.
It can dynamically disable automatic-insert notifications, and it offers support for multiple languages. The download includes a WAV editor with a range of audio processing options, real-time effects, a settings manager and a cover designer.

I menuen til højre (i det blå) Download vælger du hvilken Windows version du benytter.

Hygge...
Søren

NB: Du kan sagtens finde noget gratis... men det virker også der efter.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-09-03 08:26

Ups! Glemte hvilken fil / program jeg snakkede om, det er: Nero Burning ROM 5.5.10.7b så har du det hele i et tool.

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 27-09-03 09:19

Hejsa,

Du kan også benytte Media Jukebox. Der er også en masse andre fede funktioner i dette program. Du kan vælge at købe programmet senere som så vil åbne for flere ting, men uden license kan den blandt andet rippe dinne cd'er om til MP3

Hent det på http://ftp.jriver.com/pub/downloads/music/MediaJukebox8.exe Dette link starter download. (se evt mere på http://www.musicex.com/mediajukebox/)

Hilsen

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 27-09-03 09:20

UPS... linket er http://www.musicex.com/mediajukebox/ (altså uden parantes)

Sorry

Kvolsgaard

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-09-03 18:14

Du kan da sagtens finde gratis programmer der er fuldt på højde med de købte. Du skal bare ikke lave dem i for lav bitrate, 128 er udemærket.
Hvis du vil lave MP3 er`på CDèr fra orginal musik, skal du feks bruge Neros guide, og vælge data og ikke musik.
Omvendt hvis du vil lave en orginal musik CD der kan spilles på alle anlæg, vælger du i Nero musik CD og trækker ca. 18 MP3 numre ind i menuen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-11-03 13:04

Spørgsmålet har stået længe, husk at luk det, ved at give point til den du syntes?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:21

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-04 23:31

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-04-04 22:32

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-06-04 19:08

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:32

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen