/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
www.startfirma.dk
Fra : gibson
Vist : 709 gange
144 point
Dato : 31-01-02 20:55

Jeg har lavet www.startfirma.dk

Her kan man få gratis svar på spørgsmål omkring jura, økonomi, marketing, IT etc etc. Der er mange artikler som guider en igennem startfasen. (det var list om målgruppen)

Hvad synes i om :

1) Design
2) Brugervenlighed
3) Muligheder
4) Hvis du vil starte en virksomhed, vil du så benytte et sådant site?

Der er et par små fejl, men siden åbner først officielt d. 02-02-02

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 144 point
Dato : 31-01-02 23:22

Jeg synes det er et lækkert design. Det virker seriøst, så var jeg blandt din målgruppe, ja så kunne jeg godt finde på at bruge siden. Tak fordi du ikke bruger for meget "tingeltangel". Det ville straks gøre siden mindre seriøs. Du har også været heldig med farvesammensætningen (de få farver der er). Skal jeg endelig komme med lidt konstruktivt kritik, ja så vil jeg sige, at jeg i første omgang overså at der var mere på siden (første siden) end det der dukkede op. Pludselig fik jeg øje på scrolleren i højre side, og læste derefter lidt om hvad der stod længere nede på siden. Jeg ved ikke om det kun er mig der kun så det øverste og overså det nederste. Jeg er heller ikke helt vild med at man skal lukke dropdown menuen når man benytter den. Den bør forsvinde af sig selv. Jamen jeg tror da på mulighederne fremover for en side som din. Spørgsmål har nystartede som regel mange af og hvis så "eksperterne" svarer gratis ,ja så er det bare helt fint. Kunne da godt forestille mig at jeg kunne svare på nogle af spørgsmålene, da jeg har en mangeårig ekspertise med hensyn til at hente moms hjem fra udlandet. Konklusion: En rigtig pæn side, der kun kan afføde meget lidt kritik. I hvert fald fra undertegnede. Du ønskes god vind i sejlene. mvh als

Kommentar
Fra : kgp43

Dato : 07-02-02 18:16

Har du selv stået for designet ? Hvis ikke hvem så ?

Dit design et utroligt vellykket, held og lykke i fremtiden

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 07-02-02 19:40

kgp43>

Vi er tre personer bag startfirma. Manden der står for design hedder lars Nielsen, og har speciale i 3D Studio Max og Adobe photoshop.

Mange tak for kritikken :)