/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
DØD Siemens M55
Fra : helloo.dk
Vist : 506 gange
150 point
Dato : 27-09-03 00:43

Hvordan får jeg tændt en M55 efter den døde ved et Crack program som ikke kunne skrive og læse rigtigt.
Problemet er følgende...
Der blev taget en backup af telefonen med programmet, men denne var ikke god da programmet ikke kunne læse ordenligt. Dernæst blev flashen ødelagt ved at prøve at skrive en opdatering ind i telefonen.
Da dette var sket ville man jo lægge sin backup tilbage i telefonen men dette virkede jo heller ikke da det jo var en dårlig backup.. (programmets navn er Martech_siemes_tool_39_cracked)

Skal lige siges det ikke er mig der har ødelagt telefonen. Jeg har bare sagt at jeg ville prøve at lave den.

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 28-09-03 12:42

Tja... Hvad med at købe en ny telefon ?
Der er ikke garanti på den mere, og der er ikke mulighed for at gendanne
den ødelagte flash, da der ikke findes noget værktøj hertil.
End ikke engang et Siemens værksted kan gendanne en slettet flash.
Beklager, men det koster nok en ny telefon.
Det er måske billigere at betale de 500 kr det koster at få den låst op
en at købe en ny.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 29-09-03 13:44

Jeg ved ikke hvor du har de 500,- fra.. jeg tager kun 100,- kr for at låse telefoner op.. men det er nu ikke det der er problemet..
Du skriver der ikke er noget værktøj der kan gendanne den ødelagte flash.. Det passer jo ikke helt.. Problemet er bare det er lidt dyrt.. Ca 3000,- kr. men det er jo heller ikke svar på mit spørgsmål. Såå det svar må jeg sige jeg ikke kan bruge til noget... Beklager...

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 29-09-03 16:53

De 500 kr står på kassen når du køber telefonen.

Beklager - men jeg har altså heller ikke løsningen på problemet - ganske som jeg skrev.

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 29-09-03 21:17

"Jeg ved ikke hvor du har de 500,- fra.. jeg tager kun 100,- kr for at låse telefoner op.. "

Tja... så var det måske alligevel billigere med de 500 kr eftersom telefonen nu er ubrugelig
efter din oplåsning...

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 29-09-03 22:18

Til 120566
Er du bare total idiot eller er du bare alm dum..
Kan du da ikke se at jeg skriver at det ikke er mig det har ødelagt den. FJOLS
men derimod en kunde som selv har ødelagt den, og har indleveret den til mig da jeg laver mange telefoner som andre har ødelagt. Så tag lige og få brillerne på og læs hvad der bliver skrevet inden du beskylder mig for noget.-..
Jeg tør nemlig godt skrive hvad jeg hedder her...
Dan

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 06-10-03 22:56

helloo.dk

Du skriver selv :" jeg tager kun 100,- kr for at låse telefoner op.. "

Hvordan h... skal jeg kan læse det som andet end du selv har forsøgt at låse den op ??
Latterlige amatør....

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 06-10-03 23:58

Hvis du nu læste den sidste linje i det du svarede på ville du se følgende..
"Skal lige siges det ikke er mig der har ødelagt telefonen. Jeg har bare sagt at jeg ville prøve at lave den."
Og så kan du kalde dig selv for amatør. Jeg lavede telefoner før du forstod hvad en mobil det var..
Jeg er en af de største unlockere i Jyland så kom lige igen... FJOLS!
Bare fordi du dummer dig er vi ikke alle dumme...

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 10-10-03 22:13

Jeg kan fortælle at den M55 køre igen. ALt virker som det skal og der er lagt Dansk sprog i så kunden kan bruge den igen. Tak til MARTECH.
Hilsen Dan