/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Webshop i ASP
Fra : Kris
Vist : 440 gange
60 point
Dato : 26-09-03 16:35

Jeg har lige købt en webshop fra QXL som er programmeret i ASP. Da jeg købte den troede jeg at nemt kunne linke den sammen med frontpage, men sådan skulle det ikke være. Når jeg linker 2 af siderne sammen vil linkene ikke virke. Er der nogen der kender til nogen hjemmesider ell. lignende der forklarer om ASP? Den webshop jeg har købt er næsten den samme som den der ligger på www.mobilkilde.dk Jeg skal have linket hele webstedet sammen og få admin delen til at virke. Det skal helst være i frontpage, da jeg er mest fortrolig med det program. Håber nogen kan hjælpe mig.

Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 26-09-03 17:01

Den kom vist ind under det forkerte emne, men nu er den her. Hvis der i stedet er nogen der ved hvor man kan downloade en gratis webshop der er lige til at uploade er det også ok. Den skal helst kunne redigeres i frontpage.

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-09-03 20:00

Kris
FrontPage er ikke et spessielt godt egnet program for asp programering.
Det er selfølgelig muligt at programere og redigere asp i Frontpage, men ikke i What WYSIWYG (What You See Is What You Get) delen av programmet.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 26-09-03 20:34

Hvilket program er så bedre?

Accepteret svar
Fra : mariusn

Modtaget 60 point
Dato : 27-09-03 01:59

Hej Kris
Med mindre man kender til ASP så er der ingen gode programmer som under støtter asp.
Jeg bruger Homsite, men det er kun pga jeg kender asp og det har en "farge " koding som gøre det litt nemmere.
sorry at jeg ikke har noen nem løsning på dit problem

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 27-09-03 08:48

øv, det lyder ikke så godt. Tak for din tid. Er der ellers andre der ved hvor man kan finde en gratis webshop eller købe en meget billig webshop. Den behøver ikke være alt for fancy

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 08-11-03 19:33

Tak for svaret og din tid mariusn.