/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Aktie stigning på 15000%
Fra : labory
Vist : 451 gange
10 point
Dato : 26-09-03 16:13

Nogen som kan fortælle mig hvor man kan få en aktie stigning på 15000% på 2 år???

Det kan jeg så hvis du er interesseret så kontakt os på worldgamesinc@ofir.dk for nærmere information.

Vi er med i verdens største network marketing virksomhed som sælger spil og gambling som er verdens største industri.

" Tid er Lig Penge"

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 20 point
Dato : 26-09-03 16:16

Nåh ja.....

Og ellers får man vel pengene 250000 gange igen, eller hvad ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 16:18

Hold da op, og du vil lade os få del i alle de rare penge, sådan helt uden risiko? Hvorfor beholder i dem ikke selv. Hvis det er så godt og sikkert. tager det jo kun et øjeblik at blive rigere end Bill Gates.

Kommentar
Fra : labory

Dato : 26-09-03 16:30

Ja tænkte nok der ville komme nogle som ikke ville tro på det, men sådan er det jo altid..
Men faktum er følgende:
1. maj 2002 kurs 2,92 købte 1000 stk ialt 3000 kr
3. sept 2002 kurs 12,50
2. nov 2002 kurs 10,46
29 nov 2002 kurs 22,00
10 dec 2002 kurs 30,00
12 dec 2002 kurs split spilt betyder at man får 30000 stk værdi nu 30.000 kr
13. dec 2002 kurs 2,45
13. juni 2003 kurs 6,39 ville have 30000 stk værdi 191700 kr
26. sept 2003 kurs 4,45 vil idag have 30000 stk af en værdi på ca 133500

Så helt tosset er det da ikke vel..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 16:52

Heeeeeeelt vildt og imorgen vinder jeg sikkert i lotto. Indskud 20kr gevindst 4 552 425,- = forrentning ca 22,7 mill%

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-09-03 18:18

Huuuurrrraaahhh, jeg sad også lige og spekulerede over hvor jeg skulle skaffe 350.000
til en motorsejler jeg har kig på

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 19:27

Nemme penge findes ikke!!
Fup og fiduser hele skidtet....jeg ærger mig hver gang jeg ser, folk der hopper på den slags ØV!
Med venlig hilsen
Mango

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-09-03 20:46

Jeg syntes ikke det lyder så tosset, måske skulle man prøve.
Er der nogen her som lige kan låne mig en 5-6000 kr. til formålet.
Jeg kan stille sikkerhed i regnestykket ovenfor.
Glæder mig allerede.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-09-03 21:30

Den eneste måde at tjene så mange penge på så kort tid er ved at snyde. Enten andre firmaer eller enkeltpersoner: Snyd og svindel er en kedelig måde at tjene pengene på.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 23:25

Emersen...fed humor ja det er så ærgeligt at den slags mennesker findes...jeg i min godtroenhed og naivitet..og mit gode hjerte..ja det har jeg faktisk, er blevet snydt op til flere gange af den slags psykopater...for det må da være det de er?
Mvh.
Sus

Kommentar
Fra : labory

Dato : 27-09-03 09:31

Ja humor er sgu altid godt, men kan vi vise mig et børs noteret selskab som er bygget op på basis af fup?? og som stats advokaten har godkent som lovlig virksomhed?? nej vel, men det er nu godt at det ikke er alle menesker som er negative og som tør give den en skalle og arbejde med dette unike koncept..

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-09-03 20:48

Hej kandu.dk spørger. Her kommer et af mine standardindlæg.

Indlægget er affødt af mine åbenstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.

Du har spurgt og fået eet eller flere svar. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.

Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Venlig hilsen fra

Søren i Roskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-09-03 20:52

Søren du har lige lavet en smutter.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-09-03 21:31

Emesen?????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-09-03 21:44

SH*T.... God aften til alle på tråden og specielt Labory. !

Det var slet ikke dit spørgsmål der skulle belemres med min klamamse.. Jeg æder den selv.. Sorry og håber ikke at aftenhumøret er totalt spoleret.

Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : labory

Dato : 29-09-03 09:05

Tak for svaret erling_l.