/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
blækpatroner til epson stylus c70
Fra : disa
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 26-09-03 13:42

jeg er meget glad for min printer, men patronerne er meget dyre -
hvor kan jeg finde billigere patroner og kan det i det hele taget lade sig gøre pga epson's "spærreanordning"

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 26-09-03 13:46

hej disa
Ja ,det kan lade sig gøre ,jeg har samme printer og patroner til denne køber jeg hos:
http://www.blaek&tonershoppen.shopbasic.dk/
mvh mcloud

Accepteret svar
Fra : mcloud

Modtaget 60 point
Dato : 26-09-03 13:49

hej igen
fik vist ikke hele adressen med

http://www.blaek&tonershoppen.shopbasic.dk/

mvh mcloud

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 26-09-03 13:51
Godkendelse af svar
Fra : disa

Dato : 26-09-03 14:07

Tak for svaret mcloud.
jeg har fundet shoppen og har allerede bestilt en prøve - tak for hurtig hjælp

Kommentar
Fra : disa

Dato : 26-09-03 16:27

da jeg skiftede til ny computer og windows xp forsvandt visning af blækstand på min printer
epson stylus 70c
er der nogen der kender det?

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 27-09-03 00:07

hej disa
Her er drivere til C70 ,du skal downloade status monitor for at se blækstand på printeren
her er adressen : http://www.epson.co.uk/cgi-bin/searchdrivers_eul.cgi
mvh mcloud

Kommentar
Fra : disa

Dato : 27-09-03 10:04

hej mcloud - tak for din hjælp, jeg prøver at komme i kontakt med epson nu..
måske kan du hjælpe mig med mit næste problem også:
jeg har skiftet til en ibm thinkpad r40 som har cd-rw og dvd drev. det går fint med at kopiere fra en cd til bibliotek, men hvad mangler jeg for at kunne kopiere til en anden cd?
tager jeg fejl, når jeg tror at jeg har en cd-brænder i min computer?
mvh disa