/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Fartbøde
Fra : Tulletine
Vist : 481 gange
5 point
Dato : 26-09-03 10:42

Hej,
Jeg blev for 2 uger siden stoppet af en motorcykelbetjent da jeg havde kørt for stærkt og lavet en ulovlig overhaling.
Jeg vedkendte mig farten men ikke overhalingen da jeg mente jeg var tilbage i den rigtige bane inden der var fuldoptrukket. Betjenten mente at mit ene dæk var over stregen.
Jeg har ikke modtaget noget fra politiet - hvor lang tid kan jeg forvente der går ?
Hvad sker der når jeg ikke vedkendte mig overhalingen ? Skal sagen så for retten eller frafalder den når der ingen vidner er ?
Dette spørgsmål er stillet under kategorien "BILER" til 100 point. På forhånd mange tak.
Kh.
TulleTine

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 15 point
Dato : 26-09-03 11:00

Hvorfor spørger du en gang til - kig godt i linket - der står det hele.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 11:21

>3773.

Nu må du ikke stresse Tulltine. Hun giver sig god tid, og er meget eftertænksom, og skal måske først stille spørgsmålet i flere kategorier.

Kig: http://www.kandu.dk/dk/spg/18892

Dette simple spørgsmål og svar tog kun en måned, så du kan være sikker på, at det yderst komplicerede juridiske spørgsmål, du har været så behjælpelig at hjælpe fruen med, mindst tar' 3 mdr. før hun beslutter sig for et svar.

Sandsynligvis vil hun først udvælge det rette svar, når sagen er afsluttet hos politiet og / eller domstolene. Før ved hun jo ikke, hvad der er rigtigt.

(Og så havde hun jo ikke behøvet at spørge)

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 11:32

Okay Ram.

Jeg er såmænd så vant til at folk ikke ikke accepterer svar. Den skæggeste fik jeg i dag, fra een der skrev han accepterede mit svar, men ikke havde trykket på accepter svar. Så den står stadig hen i det uvisse.

Noget nyt fra østfronten idag Ram?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 11:37

>3773.

*GGGGGGG*

Naaaajjjjeee - det synes jeg ikke - Venter stadig på Briani "Den alt (næsten) Vidende"

Spændingen er næsten uudholdelig Gys Gys ( )

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 11:43

Det gør vi vel alle, Ram.

Jeg synes det er plat, at kaste om sig med beskyldninger, for derefter ikke at ville lægge fact's på bordet. Gad vide om han har stukket røven i brændnælderen og så ikke vil trække sig, for ikke at tabe ansigt.

Jeg kan sagtens følge hans opfattelse af det smagløse i fridaflip/pinnochio's bette nummer. Men alt hans væveri er da træls. Han kører løs i den samme rille og kommer ikke med en eneste underbygning af hans fantastiske opdagelse. Det er efterhånden svært at tage ham alvorligt.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 12:11

Han er da skide ræd for at sige noget nu ..Det er jo nok gået op for manden at det "kun" er den gamle "afsløring" han kan lægge på bordet...eller måske lider manden af hukommelstab..Alcheimer (øøh er vist ikke stavet rigtigt) Light!! Ja vi kan jo kun gætte os, men jeg må da indrømme at jeg venter spændt på hvad han kommer med, ikke for afsløringens skyld, men for at se om han overhovedet har en anden historie!!
Men lad os se om han har nosser til at komme igen
Mvh
Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 12:22

Han har lige vævet lidt igen på Rams "Summer-tråd", Mango. Det er sgu da helt ufatteligt. Det lyder som to skolebørn der står og "næbber" overfor hinanden og lover hinanden klø, men ingen af dem tør slås, fordi de begge er rædde for at få klø.

PS Skal du ikke have lukket http://www.kandu.dk/dk/spg/22153

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 12:42

Til Ram
Sveder du meget ??

Til Mango
Nosser det har jeg

Til Tulletine
Undskyld at jeg lige brugte dit spørgsmål
Til at komme med denne lille kommentar

Mvh Brian

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-09-03 12:49

Ram -> Øhhh! Hvordan dælen kan man få en fartbøde... hvis man er SÅ langsom

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 12:53

Jo tak, nu fik jeg den lukket..havde måske håbet der kom lidt flere svar..men ser ikke ud til at være tilfældet.
Ja, til dit ovenstående kan jeg jo kun nikke

Knus sus

ØØhh tror i at det er iorden vi bruger denne tråd som smalltalk??..Hun har jo oprettet det samme spørgsmål 2 gange, så mon ikke det er iorden?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 12:56

Der er som Ram nævnte et temmelig udtømmende svar. Hele lovteksten fra strisserne såmænd. Fylder over hundrede sider, men det hun skal bruge ligger på side 20 og 21

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 12:58

Briani...nå det har du? Jamen det synes jeg da er fortrøstningsfuldt
Jamen så vis at du har "nosser" og kom med den store afsløring, hvorfor venter du med at afsløre? Er det fordi det skal være ekstra spændede, eller er det for at holde "liv" i Kandu? ...eller en eller anden god grund *LOL*

Venlige hilsner
Mango

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 13:12

Hejsa Sus

Jeg elsker Sus-et fra vesterhavet

ekstra spændende-ja

Og så kan jeg godt lide at slå til på det helt rigtige tidspunkt (derfor venter jeg)

Og til slut
denne sætning som jeg har skrevet nogle gange før

Jeg syntes at denne markante person har godt af at sidde og svede

Og gå rundt i sin egen lille lukkede verden
Og ikke ane
Hvornår jeg slår til

Mvh
Og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 13:18

Du må have slået hovedet Brian. Du spørger ovenfor om Ram sveder. Ergo antyder du at Ram = Fridaflip = Pinnochio. Nu nytter dit videre sludren og væven ikke. Nu fremkom du med din påstand, omend temmelig forblommet. Så mangler vi kun beviserne.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 13:41

Nå oki Brian..jamen så må vi jo have tålmodighed kan jeg se

Ihhh altså hvor er det spændede, næsten lige som en thriller!

Sus`et fra vesterhavet... *LOL* Tjaae, men jeg er nok mere henad skiftende vindretninger

Sus.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 13:52

Næh Mango. Brian antyder mere end tydeligt at han mener det er Ram der laver numre. Hvad mener du Ram, er det dig der fifler (har spurgt en gang tidligere - ved det godt - så undlad at overfalde mig).

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 14:30

>3773.

3773 - Gamle dreng - du blir ikke overfaldet

Lige så lidt som Brian kan "bevise" noget som helst, er jeg i stand til at bevise om jeg fifler eller ej. Og ved du hvad 3773???? - Jeg er den onde lyne mig også fuldstændig hamrende græsk katolsk ligeglad.

Jeg ved, at Brian ikke ved en skid - Brian ved, at Brian ikke ved en skid - en hel del flere ved, at Brian ikke ved en skid - hvorlænge han kan køre sit Vesterhavscirkus er helt op til div. brugere, nemlig lige så længe de gider læse hans umanerligt tåbelige indlæg

Personligt synes jeg, at det er dræbende kedeligt, og med "fare" for at miste min status som Brians gode ven, må jeg tilslutte mig Fridaflips diagnose - Brian er snotdum.

Mvh
Ram

PS. Jeg fifler ikke.
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 14:44

Se det havde du forklaret mig en gang tidligere Ram. Og idet jeg antager at du omgås sandheden bare så nogenlunde hæderligt, er jeg ikke rigtig med på Brian's korstog.

Men se selv

Fra : briani Dato : 26-09-03 12:42

Til Ram
Sveder du meget ??

&

Jeg syntes at denne markante person har godt af at sidde og svede sendt kl 13.12

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 14:53

>3773.

Hvad skal jeg sige?? Den mest begavede kommentar til Brians stunt er nok "Kohbergs boller".

Med hensyn Brians spørgsmål til min transpirations volumen, så regnede jeg bare med at han i sin omsorg (som også er tydelig i hans "jeg ved - jeg kan bevise" kommentarer) ville anbefale et eller andet urteafkog fra Vestkysten, hvis effekt var lige så veldokumenteret som hans øvrige påstande.

Gab - Nu skal jeg dælme have en eftermiddagsskraber - Hyg dig.

Og Brian du arbejder bare videre.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 15:15

Jeg kan godt lide at vi har fået vesterhavet ind i denne tråd, ja Rammerboy, tag du dig et velfortjent hvil, det skulle være godt for både sjæl og krop

Ja, jeg må jo tilslutte mig jeres kommentarer...Brian..gu ve om han vil efterkomme den med Brian igen igen !!
Brian, jeg har et forslag: Prøv at gå dig en tur i skoven og oplev hvor smukt der er lige nu...det er stadig lunt og dejligt...Du kunne jo evt. gå ud og lege detektiv derude, lede efter spor fra dyr og mennesker og så kan du skrive et lille eventyr til os, om hvad du fandt og hvad det betød...men for guds skyld, må du ikke undlade at fortælle hvad du fandt frem til....DET ville være alt for nervepirrende!!

Mange "forventningsfulde" hilsner
Sus

Kommentar
Fra : summmer

Dato : 26-09-03 15:19

3773 og Briani.
I har netop hen til click herovre til den bevis data kontrol fri ret til tillade jer hen til spille nemlig den til sjov dobbelt og mig og alle andre og Kandu en til fra torsk med meget ubehageligt. Så kan det forstå være uegennyttigt måske personligt.

Kan I så forstå det??

Med venlig hilsen
Summmer (Her har I mig tilbage tra la tra la )

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 15:31

Ved ikke lige hvad det er du skriver/mener/tror det er du har skrevet. Har du drukket Summer?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 15:34

Ja den er go...SuMMMer..den er for nem!
Må da indrømme at jeg skulle læse teksten 2 gange før jeg fandt ud af at det hele bare handlede om fiskekvoten i vesterhavet!!

Mvh. Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 15:36

Fatter du det Mango, kan du så ikke forklare mig hvad der står. Jeg er for indskrænket til at fatte den højere mening med den samling bogstaver.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 16:37

Det er ikke sum-mer... det her er suM-M-Mer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 16:47

Okay, så det er en der er beruset. Havde sgu lige overset det.

Det er vel også Ram, ikk' Brian?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 16:54

Hejsa igen mango

Sjovt du lige skulle nævne den med skoven

Er faktisk lige kommet hjem fra skoven med min hund
En stor dejlig shæferhan som er 5 år
Har haft ham i cirka 3 måneder
Fik ham fra en ejer som have fået en meget travl hverdag.

Og så er vi jo over i skoven hver dag hvor vi træner
Mange forskellige ting
Også med at lede efter spor
Og hvad han har fundet
Ja det vil du jo ikke vide

Mvh Brian

Kommentar
Fra : AtOm_E

Dato : 26-09-03 18:06

Der kan gå langtid før du får en bøde men det kan også ske at du ikke får en..... I så fald LAD VÆR OG BROK DIG (:

Med hensyn til retsag så : Næppe , der bliver ikke nogen retsag ud af sådanne ting. Det er en "for lille sag"

Men god vind fremover

Møjne

Rasmus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 18:58

Briani..ja min intuition fejler ikke noget...måske er jeg gået hen og blevet synsk...går lige i trance, for at se hvem det er du mener der er noget lusk

Mvh. Mango

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 19:04

Ja det der med synsk Mango
det tror jeg på at du er

Måske du lige skulle lave en lotto til imorgen

Mvh og en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 19:16

nej gider ikke men du får lige numrene: 3-11-17-22-26-32-33 og tillægstallene er : 4-5

Hvis du vinder kommer du til at give en middag ude i byen..ok?

Venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : AtOm_E

Dato : 26-09-03 19:29

Troede ikke det her var en chat ????

Hvordan laver i de der smily´s

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 19:51

Gå op i højre side, tryk på godt i gang..nederst står der hvordan du gør.
Venligst
Sus
Nej det er også en fejl, men Tulletine, fik lavet det samme indlæg 2 gange, så vi sneg os liige ind og lavde det til en smalltalk
Håber ikke hun bliver sur eller at andre gør..

Hvis du kører curseren hen over smileyen kan du se hvad de betyder.

Venligst
Mango

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 20:03

Rettelse til Sus kommentar

Du skal gå op i venstre side

Jeg har desværre været årsagen til hendes alkohol forbrug idag
Så hun er lidt rundtosset
det beklager jeg.

PS-Sus tak for lotto tallene
En middag-nej vinder jeg så bliver det til mange
det lover jeg

Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 28-09-03 12:58

Tak for svaret 3773.