/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
småt skrift
Fra : freddiemercury
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 26-09-03 06:57

hejsa, pludselig er skriften på internetsiderne blevet ulæselige(alt for småt)
hvordan stiller jeg den tilbage som før

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 08:10

>freddiemercury

Prøv at taste på Ctrl mens du scroller med hjulet på musen - virker ikke på alle sider, men prøv.

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 50 point
Dato : 26-09-03 08:18

Hej Freddie

Det gør du ved ar starte din browser, VIS, TEGNSTØRRELSE og der vælge den størrelse du ønsker

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 08:32

>ibasa

Det er fuldstændig rigtigt, hvad du skriver, men da freddiemercury's skrift "pludselig" er blevet mindre, kan det vel næppe være der, han er kommet til at lave skriften lille.
Det er jo ikke et sted man utilsigtet "kommer til" at ændre noget, skule jeg mene.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-09-03 08:40

>Freddiemercury og Ram2

Næe... det kan der være noget om, men det er da forsøget værd for at se om skriftstørrelsen står som den skal. Skærmopløsningen er vel heller ikke noget man bare lige kommer til. At checke den var også et forsøg. Hvis Freddiemercury er lige så pilfingret som mig, tja så er alt muligt. Hans problem skal bare løses. Nu er der vel bare at vente på hans emil.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 26-09-03 09:13

tak til alle for deres kommentarer
da det kun var problemer via internettet, skulle jeg
i browersen i VIS - TEKSTSTØRRELSE bare sætte den op til STOR
nåå I ved med 2 små drenge som også gerne vil pille ved Far's computer
hejsa

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 09:28

>freddiemercury.

Nååååeee - 2 små drenge der vil pille, så er alt muligt.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-10-03 17:27

Hej igen kandu.dk spørger.
Her kommer et ibasa standardindlæg
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Da du tidlige har tilkendegivet du har fået løst dit problem og at du derfor ville lukke spørgsmålet, vil jeg lige minde dig om at det ikke er gjort endnu.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-10-03 21:47

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg. Det gentager den opfordring der ligger i det / de første standardindlæg. Såfremt du finder denne henvendelse fornærmende, eller på anden måde føler dig trådt over tæerne, bedes du blot læse dette som en opfordring til at følge uskrevne som skrevne regler.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, også i Cyberspace, at reagere på kommentarer / svar. Jeg nægter at tro du mangler tid og vilje til at anvende et par minutter på svare det / de mennesker der har anvendt, DERES, ofte sparsomme tid på at hjælpe
DIG
så jeg vælger STADIG at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 13-10-03 10:46

Tak for svaret ibasa.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-10-03 11:15

Hejsa..............

Takker for points med buk og et skrap i bedste Holbergstil
Fortsat god dag
Sren i Rskilde