/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
tommelfinget
Fra : lunapalm
Vist : 391 gange
10 point
Dato : 25-09-03 22:12

hvad betyder tommelfingeren når jeg har skrevet et tip.. er det en der har læst det og synes det er ok. Hvis, får man så point for det...?

Ciao Lone

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-09-03 22:21

Det betyder, at det er dig der har skrevet det pågældende tip.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-09-03 22:24

hmm tror du ikke du har set forkert..? tommelfingeren betyder nemlig "besvaret" eller "besvaret af dig"

det er sådan at når du har skrevet et tip, kommer 5 tilfældige som læser det til at bedømme det med stjerne 0 som dårligt og 5 som virkelig godt. når det er bedømt får du point. pointene afhænger af hvor mange stjerner dit tip er blevet bedømt til.

håber det kunne besvare dit spørgsmål

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-03 22:42

Hvis du ud for det tip, som du selv har skrevet kan se en tommelfinger, er dit tip blevet "godkendt".
Du får point afhængigt af det antal stjerner, som er blevet givet.
Du kan læse mere om reglerne "kom godt i gang", som du kan se i venstre side.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-03 23:07

En hel stjerne giver 10 superpoint.

mvh ans