/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Herlige reklamer...
Fra : Toupie
Vist : 511 gange
2 point
Dato : 25-09-03 21:59

Jeg har lige modtaget mail fra Kvickly med "weekendfristelser"

Citat
5 dåser Luxus tun eller tun med smag
Flere varianter.

......tænk, jeg vidste ikke der fandtes tun uden smag!!!

Citat
Hel svinekam med svær og ben
Kg-pris 29,90
Pr 1/2 kg - 14,95

.....er det ikke logik at 1/2 kg. koster 14,95 kr. hvis et helt kg. koster 29,90 kr????

Citat
8 stk Runkeby Mild Morgenjuice

.....Runkeby???

Indimellem er reklamer nu ganske underholdende

Er der nogen af jer, der har set nogle sjove og fuldstændige vanvittige reklamer??

// Toupie

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 12 point
Dato : 25-09-03 22:53

Hej Toupie

Synes det er meget, meget nemmere at linke til den her - der er altså mange sjove.

Specielt, Gourmet-Hjørnet er grineren - men de andre er der nu osse en masse gode grin i...

http://www.cigarfar.dk/

Karina

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-09-03 22:53

Faktisk er der en dansk hjemmeside, med samme emne - der er faktisk mange sjove tilfælde .

Hvad med :
"Røget og gravid laks med dressing"
"Bæfællesskab i Brønshøj søger 2 indflyttere m/k"
"Børn str. 4-12 år, pr. del........69.- Tåler maskinvask"
"1 kg brunekartofler fra Hans Thomsen der er avlet i Vildmosens spagnum jord" (stakkels mand)

De fleste indslag er dokumenteret som foto af kvitteringer osv.

http://www.cigarfar.dk/

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-03 23:06

Det er dog et herlig site Kan specielt godt li den med julemanden der smager som i gamle dage

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-09-03 23:06

*GGG....

to tosser een tanke .... den var vi enige om Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-09-03 23:20

Joh - men den er da også ret underholdende - min favorit er pizzaen med "mæslinger"

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-09-03 23:25

Forøvrigt burde du (Toupie ) smide klippet med tunen ind - den fortjener faktisk en plads på siden.

Erling

PS: Så så sent som i dag en reklame i en lille it-butik, hvor de i følge skiltet solgte :"Hardvær"......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-03 23:36

erling_l

prøvede faktisk, men kan ikke maile til dem direkte fra deres site - men måske jeg gør det senere fra min egen mailbox

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 30-09-03 20:10

Jeg havde håbet der kom flere kommentarer, derfor er tråden ikke blevet lukket før nu - og da i begge to har svaret det samme, bliver det Karina der får point.....men tak begge to

// Toupie