/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problemer med audiocatalyst
Fra : niss45
Vist : 454 gange
70 point
Dato : 25-09-03 18:36

Jeg har pludselig fået et problem. Jeg bruger audiocatalyst ver. 2.1 og når jeg vil rippe til mp3 kommer hele stykket ikke med også selvom jeg ripper til normal sker det samme, dog en smule større fil ,som vel er meget alm. da det er i waw format. når det nogle gange lykkedes og det hele er med, kan den ikke afspille musikken i winamp som jeg bruger, hvad går galt.
Et andet problem er at min lyd kobler fra og skal hele tiden koble den til i kontrol panelet ( jeg har husket at gemme opsætning)

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 70 point
Dato : 27-09-03 21:40

Hvis du alligevel bruger Winamp, kan du lige så godt hente CD Ripper fra samme sted. Den kan omdanne cd'er til MP3 format. Og man skal naturligvis huske at det KUN er ens egne cd'er man må rippe...

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 01-10-03 08:20

Tak for svaret h_blunck.