/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
2mus og 2 guldhamstre gives væk gratis i~
Fra : Rascha
Vist : 901 gange
100 point
Dato : 25-09-03 15:46

da jeg tideligere ikke har fundet nyt hjem til mine 2 mus og mine 4 guldhamstre (2 i hvert bur) vil jeg prøve igen
hvis du kunne tænke dig nogle af dem så skriv.. bor i københavnsområdet..

... rascha

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 100 point
Dato : 25-09-03 23:04

hejsa
har du prøvet
www.dba.dk
eller
www.guloggratis.dk
m v h
grausen

Kommentar
Fra : mdo

Dato : 24-10-03 08:30

Jeg har interesse .......

Er disse afsat ?
Hvor gl. er de ?
Er de tamme ?

/MDO

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:21

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : Rascha

Dato : 18-01-05 13:34

Tak for svaret grausen.

Undskyld den lange ventetid ang. besvarelse.

mvh
rascha