/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kvinder til "ungt kød"
Fra : l_overgaard
Vist : 2141 gange
500 point
Dato : 25-09-03 15:00

Mænd får tit skyld for at være nogle "gamle grise"
Det er sgu da svært at få øjnene væk for en smækker veldrejet pigekrop, når de går med bare maver, stramme jeans, og gennemsigtige bluser o.s.v.
Få appetiten ude og spis hjemme siger man!
Johhh tak, det er i nogle tilfælde også nødvendigt, for efter mange års ægteskab, er det svært at tænde på de 2 hængepartier, der efterhånden er faldet ned lige over navlen. Lår med appelsinhud, er sgu da ikke ophidsende. Jeg elsker virklig min kone, men en teenagertøs på 15-16 år, er da for et gammelt svin som mig, at foretrække.
Kun kigge ikke røre!

Da jeg selv var i den alder, og gik med stramtsiddende "mælkedrengebukser" som ikke skjulte hvordan jeg var skabt, vendte både unge og modne kvinder sig og beundrede min "buksebule" og min lille stramme røv.
Mit spørgsmål er, er der ingen piger/kvinder der tænder på ungt kød, en viril ung spændstig fyr med en pik som et stålrør.

Ja, jeg spør bare?

Jeg henvender mig måske til piger/kvinder som måske har pædofile tendenser.
Det kan da ved gud grød ikke kun være mænd som tænder på en unge piger, med formerne iorden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 15:07

Hmm.. du henvender dig til piger med pædofile tendenser. Har du selv sådanne?

Det er altså overgreb! Ikke kun i min terminologi.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 25-09-03 15:47

ja du må undskylde men jeg kan ikke lade være at give var på tiltale
hvordan tror du din kone ser dig
som du siger efter mange års ægteskab har du vel både fået ølmave og dobbelthager for slet ikke at tale om hænger..
mange mænd tror de stadig ligner en på 20 år måske er dine tanker på det alderstrin med udseenet og alderen kan du sikkert ikke løbe fra
undskyld bare et surt opstød
m.v.h. wipo

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-09-03 18:34

Hej, gamle gris... Næææh, det kan ikke rigtig ophidse mig at kikke på spændstige numser og buler i bukserne. I hvert fald ikke på den måde, at jeg skulle få lyst til at indlede et forhold til en drengerøv. Jeg synes helt klart, at en moden mand er at foretrække. Og med moden mener jeg noget både udvendigt og indvendigt. -Ikke sådan en barnagtig fyr, der ikke vil være ved sin rigtige alder.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-09-03 20:18

Hej l_overgaard

I din profil skriver du Fyr med interesse for bla, bla, bla...
Ret lige fyren til det som Birgitta skriver "Gamle Gris"

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-09-03 23:31

Piger på 15-16 år?
Til en som dig, der nok er på alder med min døde tipoldermor, så tænker jeg kun et:
PÆDOFIL
Du er nok en af dem der er stamkunde i Thailand hvor du køber unge piger.
Gamle svin.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 00:22

Har kigget lidt i tråde du tidligere har deltaget i.
http://www.kandu.dk/dk/news/336908/groupid/20504
http://www.kandu.dk/dk/spg/19014
http://www.kandu.dk/dk/spg/17414
http://www.kandu.dk/dk/spg/14681

Ikke nok med, at du tænder på noget der nærmer sig pædofili- Du tænder sgu også på dit eget køn!!! Hvilket er helt Okay...Men ved din kone godt det??? Ikke så sært, at du finder hende uinteressant med de TENDENSER

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 00:24

rettelse =

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-09-03 13:18

nååååeh... "gamle gris" var nu kærligt ment. Jeg synes, at tonen er blevet lidt overdreven skrap. 15-16 årige er da lovligt vildt. Og de tøser, som Gamle Gris tænder på, er jo de struttende selvbevidste piger, som allerhøjst bruger ham til at træne afvisning, hvis han kontakter dem med så meget som et blik. Når han er ude af syne, så skraldgriner de da over ham og laver brækbevægelser. Lad dog fyren, hvis han endelig vil gøre sig til grin. Han er jo ikke den eneste. Og så til almindelig oplysning, så er det altså ikke ulovligt at være bisexuel eller homosexuel i lille Dannevang. Det er da noget sippet og snerpet at gå ud fra, at vi allesammen skal være ens. -Hvad en eventuel kone ved eller ikke ved, det er vel en sag mellem Gamle Gris og viv. Der er jo så mange, der er deres partnere utro, -eller drømmer om det, så det mere er reglen end undtagelsen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-03 13:43

Det er ikke ualmindeligt at mænd i et forsøg på at forstå kvinder tillægger dem samme drifter/begær de selv besidder.
Jeg tror det er den gryde l_overgaard er ved at falde i. I virkeligheden ønsker hr. Overgaard at lillemor kunne følge hans seksualdrift ved at erkende, hun tænder på unge drenge og dermed legalisere hans eget begær. Fint nok, hvis ikke lige det krænker børns integritet og velfærd.

Godt råd: Tal med din kone.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-09-03 14:04

Jam,jam,jammen.. Molekyle, der er jo ikke tale om børn, men om unge, de ifølge loven er voksne. Og grisen snakker jo ikke om "spæde lemmer" eller andet sjovt. Tværtimod er det den struttende barm, han længes efter. Spar din forargelse til der er grund til den. Og lad os dog komme tilbage til spørgsmålet: Er der kvinder, der har de samme lyster (ungt kød, kuvøseguf) som mænd? -Jeg har ikke, men jeg er jo ikke Danmarks samlede kvindelige befolkning. Lad os dog høre, hvad andre kvinder mener.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-03 14:21

Birgitta -> Undskyld, men jeg er altså ikke forarget. Jeg besidder ikke den følelse. Vi har diskuteret foragelse/indignation andetsteds.

Jeg prøver bare at forstå hvorfor hr. Overgaard vil bekræftes i sit begær af andre 'kvinde Overgaard'ere'?
I al beskedenhed kommer jeg bare med et råd om at tage det op med hustruen, for det ikke skal udvikle sig til et problem for 'det lille hjem'. Jeg er ikke samlivsekspert, men prøver at anskue spørgsmålet fra en pædagogisk/psykologisk vinkel.

..og nej begær/seksualitet/kærlighed har ingen alder.

Apropos alder tror jeg ingen pædofil vill skrive 5-8 år, men 15-16 år. Ikke skrive ubehårede, men spæde. Det er bare noget jeg fornæmmer. Jeg kan ikke vide det.

Mvh. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-03 14:27

Ups... skulle have stået: Ikke ubehårede eller spæde, men smækre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 15:15

Jeg er bestemt heller ikke forarget.
Dog bryder jeg mig ikke om måden, hvorpå manden stiller sit spørgsmål.
Jeg har det lidt som MOLOKYLE... Nemlig at Lovergaard blot vil have bekræftet, at det han tænder på er helt Okay.

Det er også okay, men hvorfor bringe konens utiltrækkende "Hængepartier" og "Appelsinhud" med ind i spørgsmålet??? Det gør ham i mine øjne utiltalende. "That's all".

Tilbage til spørgsmålet:
En stram røv i mælkedrengebukser? Næ ellers tak.
Bule i bukserne? Ja tak, hvis det er tegnedrengen der er "bulen"
Pik som et stålrør? Aiii - Det må sgu da gøre ondt...

Frida.

Kommentar
Fra : mr.x

Dato : 04-10-03 09:13

du er et svin, det er bare for klamt

Kommentar
Fra : sonicboom

Dato : 15-10-03 02:29

Jeg ved ikke, om der er modne kvinder, der tænder på drenge på 15- 16 år, men jeg er en fyr på 21 år, og kan oplyse, at der er modne kvinder, der tænder på fyre i tyverne.
Jeg har mærket det på egen krop, eller hvordan man nu vil formulere det. Jeg snakker dog ikke om kvinder, der er ældre end i 30' erne.

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 15-10-03 16:42

Ad for helvede Lars Aka l_overgaard!!!

Jeg har kikket på fridaflip's links her på kandu....

Jeg tror du er gået forkert i byen...

Jeg synes personligt pædofili er overklamt....

Har du altid haft lyst til sådan noget????

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-10-03 17:53

ÅÅÅÅÅÅåååååååhhhh... Nåmmmen, så er der ikke andre "modne kvinder" end Frida og undertegnede, der gider at udtrykke deres mening om "kuvøseguf". - Hvis vi tæller op, så er der 2 ud af 2 IMOD sex med meget unge fyre, og 0 ud af 2 som er FOR sex med samme unge fyre. -Du kan så selv regne procenterne ud kære gris. Jeg tror, at du skal forsøge at følge et andet spor, hvis du er ude på at forsvare dine drømme overfor Gud eller konen. ---Men igen: jeg mener, at både drømme og tanker er toldfri. Du gør nok bare klogt i, at holde dem for dig selv...

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 17-10-03 11:47

jeg tror du henvender dig i den forkerte forsamling, prøv ovre hos katolikkerne de har ingen skrupler i den retning, men du
skal samtidig vide, det er nok dem der har flest ar på sjælen, så du er nok lidt fejlplaceret
nsl

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-10-03 14:30

??? Må man ikke være katolik her på kandu???

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-10-03 14:44

Mister Loverboy hvorfor får vi ikke lige en lille melding om, hvorlrdes det går i det lille hjem?? - Er du blevet klogere oder was

Frida

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 17-10-03 18:06

skrev jeg noget om det birgitta, sympatien kunne måske findes et andet sted, i min verden er der ikke langt fra tanke til handling. det du ønsker skal du få, det er kun konsekvensen af dine handlinger der bliver målt.
mvh nsl

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-10-03 18:30

OOOoooops, hva'erdupå, nsl... ---Du skrev da, at det var en forkert forsamling kære gris henvendte sig til...
Det kan jeg faktisk ikke se. Jeg synes bare, at folk gør mere skade end gavn ved at krybe udenoms spørgsmålet og hælde alt muligt andet blævr ud gennem tastaturet.
-Og så er jeg for dum til at forstå, hvad det mere er du har skrevet i din sidste kommentar.
Jeg er tilhænger af molokyles teori om, at grisen forsøger at retfærdiggøre egne drømme ved at efterlyse kvinder, der har det ligesådan.. Men det ser ikke ud til, at de findes.. -Surt show, ingen at give points til... ---Ikke engang for 300 dask vil en kvinde lægge navn til de der lyster og drømme...

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 17-10-03 19:10

U haaaa jeg er ikke helt med men jeg kan sige jeg er ikke på noget, men udgangspunktet er ikke en ordstrid mellem os
den kan vi altid tage, jeg kan da godt se at en pige med attributerne i orden kan man godt lige se på, men er det sådan at man føler mundvandet løber så er der sgu noget gal, har selv en datter på 30, som ser godt.
jeg kan godt lide at skyde på hyklerne i de religiøse samfund.
mvh nsl

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-10-03 13:04

Det Er nu engang sådan, at mænd godt kan lide at se på unge smukke piger. Det er der vel ikke noget galt i? Sådan har de fleste mænd det vel?
Det spørgsmålet gik på, det var, om kvinder på samme måde blier sexuelt ophidsede af unge mænd med udseendet i orden.
Og jeg må personligt beklage, det er ikke lige det, der ophidser mig.

Og den anden "modne kvinde", Frida, der har ladet høre fra sig, må også melde "hus forbi"
___________________________________________________________________________________________________

"U haaaa jeg er ikke helt med men jeg kan sige jeg er ikke på noget, men udgangspunktet er ikke en ordstrid mellem os
den kan vi altid tage, jeg kan da godt se at en pige med attributerne i orden kan man godt lige se på, men er det sådan at man føler mundvandet løber så er der sgu noget gal, har selv en datter på 30, som ser godt."

___________________________________________________________________________________________________
SeSe---nsl. Det er sådan en sætning, der giver mig åndenød og får mig til at opgive at forstå indholdet... Prøv dog selv at læse din kommentar, inden du skiber den af.
Jeg tror, der skal nogle punktummer til, måske linieskift...
Du ville få din mening klarere frem, hvis du redigerede kommentaren, inden du sendte den af sted..

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 19-10-03 15:15

Jeg er lige ved at tro dig og overgård er samme person, prøv at diskutere videre med en anden, du er for evnesvag til mig, jeg kan kun svare på hvad jeg mente og ikke hvad vi 2 har af meninger
nsl

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-10-03 15:30

nsl -> Tal pænt ..alle har lov at have en mening. Det er ikke de evnesvages skyld du er uenig med Birgitta

..iøvrigt synes jeg at Hr. l_overgaard burde vise lidt initiativ og kommentere/uddybe sit spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-10-03 16:37

Hey nsl,- l_overgård henvender sig til kvinder/piger som er til unge mænd........................Sjovt, at du svarer, nsl, men bag det navn kan der jo gemme sig hvadsomhelst.. -Får du dækket nogle lyster via dit arbejde?

Men du har ret, Mol. Vi kunne godt bruge lidt input fra vor strengs Skaber..

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 27-10-03 00:29

Jeg synes at i gi´r ham " Mr.Stålpik" som han kalder sig - al for lang line.!Jeg er lige tilmeldt og troede at vi ku´snakke
normalt sammen,men det er ikke lige det jeg havde regnet med.!
Han er sansynligvis "for umoden" til at styre sit " såkaldte store monster" undskyld udtrykket.!
Er der nogle som ka´blive kede af det,pga. en dum skilsmisse,så bare skriv til "arafat" Jeg skal ikke bruge "sjælesørgere" men en voksen kvinde / mand som selv har det i nakken.! Vi ka´snakke om alt -det er ingen klynk omkring det.!
hilsen
arafat

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 27-10-03 00:29

Jeg synes at i gi´r ham " Mr.Stålpik" som han kalder sig - al for lang line.!Jeg er lige tilmeldt og troede at vi ku´snakke
normalt sammen,men det er ikke lige det jeg havde regnet med.!
Han er sansynligvis "for umoden" til at styre sit " såkaldte store monster" undskyld udtrykket.!
Er der nogle som ka´blive kede af det,pga. en dum skilsmisse,så bare skriv til "arafat" Jeg skal ikke bruge "sjælesørgere" men en voksen kvinde / mand som selv har det i nakken.! Vi ka´snakke om alt -det er ingen klynk omkring det.!
hilsen
arafat

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-10-03 17:00

Hey, hey, -hvad med at se "os" som individualister!! Jeg mener ikke, at der er andre end mig, der kan gå ind under kategorien "jer, der giver Mr. Stålpik alt for lang line". Jeg synes, at det er okay, at mænd eller kvinder har lyst tril at se på "ungt kød", uanset om det er af samme eller af modsatte køn. Men spørgsmålet gik ikke på om vi hver især syntes, det var forkert eller ej. Spørgsmålet gik på, om der var nogen "modne kvinder" der havde lignende lyster.. Og der har altså ikke vist sig nogen. Det kan jo have flere årsager: 1) der er ingen modne kvinder, der har den slags lyster. 2) der er ingen modne computerbrugere af hunkøn, der har den slags lyster. eller 3) der er ingen modne kvinder med den slags lyster, der vil stå frem. Kan man nu forstå det, når man ser, hvordan diverse kandubrugere blander sig i en debat, der reelt set slet ikke kommer dem ved.. Der kan sikkert også være andre årsager.
Kære arafat, du er bare en mere i flokken med usaglige indlæg, som forhindrer at spørgsmålet bliver objektivt belyst.

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 28-10-03 07:14

jamen så har birgitta svaret jeg syntes hun skal have 300 de point der er givet i udsigt og da der hverken er modne mænd og kvinder på kandu,eller stå frem, så er der vel heller ikke nogen grund til at debatere videre.
Jeg har givet et bud på hvad jeg mener, men straks er der en der er bedre vidende og skal overbevise andre i at de tager gruelig fejl og at man da har ret til at beskue ungt kød, nu er spørgsmålet hvor lang tid er et rimelig smugkig værd, før det bliver pinlig, er det et most, at man helst skal smugkigge hele tiden? for det er det jo. For der ingen hverken en ung pige eller dreng der ønsker at blive overvåget af et ældre individ, fordi man netop har disse lyster,( man kan vel også kalde det panik før lukketid).Tak birgitte jeg har det ganske glimrende både med min kone og mine omgivelser og jeg kan sørme godt syntes, når der dukker en flot pige op foran mig, godt komentere hendes ydre, også over for min kone.
mvh nsl

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-10-03 15:03

Ejh, nsl. Du er da ikke ALLE unge piger og drenge, så du kan da ikke udtale dig på ALLE unge piger og drenges vegne. Jeg tror stadig, som jeg har skrevet før, at de der unge selvbevidste piger bruger gamle grises tilnærmelser til at træne afvisning. Og at de skraldgriner af dem, når de er ude af syne.
Men selvfølgelig kan der være mindre robuste piger, der føler sig syge. Jeg tror selv, at jeg ville have rendt min vej, hvis jeg var udsat for ældre mænds interesse som ung. Og den mulighed står jo altid åben. De unge, som det går ud over, har jo et valg, og det er de da godt klar over.

Men jeg ved ikke, hvor sympatisk det er, at du deler dine lyster angående flotte piger med din kone. Formodentlig er det da i orden, ---forudsat at HUN (din kone) lige så tit kommenterer de (lige så mange ) flotte fyre, I møder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 15:15

Øhh.. Birgitta -> ALLE debatter i ALLE emner kommer ALLE ved. Det er hele ideen med dette board. Om så folk kan finde ud af at opføre sig ordentligt, skrive et sobert sprog og i en respektfuld omgangstone er en helt anden snak.

nsl -> Der er ALTID en grund til at debattere videre; nemlig at få disse svævende spørgsmål lukket på et eller andet tidspunkt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-10-03 16:23

Jada, Molokyle.. helt enig. Men jeg kan ikke se andet end, debatten bør holde sig til det stillede spørgsmål... Især i den allerførste tid, da moralske opstød om spørgsmålets karakter kan afholde folk fra at svare på de aktuelle spørgsmål: "Har modne kvinder pædofile tendenser?"

Og dog... Ikke så enig endda... For der er selvfølgelig emner (ca.9 ud af 10) på kandu, som ikke siger mig et pip, og som jeg ikke synes kommer mig ved og som jeg ikke ved noget om og ingen mening har om... Igen: "INGEN" og "ALLE" om andre mennesker er store ord at bruge, hvis man da ikke lige er Vorherre selv..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 16:43

Rigtigt Birgitta... og forstå mig rigtigt. Med ALLE mente jeg blot at INGEN skal komme og fortælle nogen i en debat at de ikke må deltage. F.eks i stil med; kvinde skrup af dette er mandesnak ..eller; her må mænd ikke deltage; spørgmålet handler om vores køn's problemer.

Man har lov at deltage, hvor man synes man kan bidrage med sine synspunkter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-10-03 17:26

Spørgsmålet handler IKKE om "vores køns problemer" men det er debatten kommet til at omhandle. Og det er jo en del af risikoen ved Kandu. At der i alle spørgsmål popper brugere op, som rider deres helt personlige lille kæphest. Det kan være pædofili, frimærker, sex, økologi, hinduisme, o.s.v... Hvad folk nu kan brænde for. Og pludselig har vi så en debat, der udelukkende drejer sig om den op-poppede brugers kæphest, og det oprindelige spørgsmål går helt tabt. Jeg er FOR et kandu, hvor alle har ret til at blive hørt og at stille spørgsmål, så længe spørgsmålene ikke er kriminelle. OG det er Gamle Gris´s spørgsmål IKKE! Det er IKKE kriminelt at drømme. Og det er IKKE kriminelt at fortælle om sine drømme.
Brugerne har da ret til at komme med deres ikke særlig relevante indlæg om pædofili. Jeg bliver bare ved med at minde folk om, hvad spørgsmålet egentlig gik ud på.

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 28-10-03 20:09

Det eneste jeg har at sige er har man løst til ungt kød kan jeg udelukkende kun gentage mig selv

PANIK FØR LUKKETID

det er mit svar

hils nsl

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 28-10-03 22:24

Du er vanvittig akiv BIRGITTA, har du for megen ledig tid eller er du bare så inter. i hvad som sker/og absolut skal kommentere det.????
Det er da smukt at se en som "lever med i hvad der sker" men det er jo lige før andre ikke får et ord indført.!
Forstået på denne måde,at du næsten leverer svaret - inden nogle har gjort forsøg på det samme.!
arafat

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 28-10-03 22:24

Du er vanvittig akiv BIRGITTA, har du for megen ledig tid eller er du bare så inter. i hvad som sker/og absolut skal kommentere det.????
Det er da smukt at se en som "lever med i hvad der sker" men det er jo lige før andre ikke får et ord indført.!
Forstået på denne måde,at du næsten leverer svaret - inden nogle har gjort forsøg på det samme.!
arafat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 10:43

Birgitta -> Hvis det er et problem at debatten tager en drejning, må det være spørgeren der gør opmærksom herpå. Hvis ikke ? Tjae.. så er det tilsyneladende iorden. Siden 25-09 har spørgeren: l_overgaard glimret ved sit fravær, så det går åbenbart ikke hr. l_overgaard på.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 16:27

>Molo
Jeg er fuldstændig enig med dig. Det er ikke Birgitta's opgave at fortælle andre, at debatten har taget en drejning men derimod spørgeren som du skriver.

>Birgitta
Hvad kan man i øvrigt forvente af svar - når man omtaler sin kone som l_overgaard gør???

Citat
efter mange års ægteskab, er det svært at tænde på de 2 hængepartier, der efterhånden er faldet ned lige over navlen. Lår med appelsinhud, er sgu da ikke ophidsende.

Ja undskyld mig - men han sku' have sådan et los i rø...Sådan omtaler man altså bare ikke den man elsker... En for mig fuldstændig unødvendig bemærkning - som jeg til hver en tid vil kommenterer, hvad enten Birgitta bryder sig om det eller ej...

Frida

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-11-03 18:00

Jamen så er det da DET, der skal kommenteres, og ikke alt muligt uvedkommende, som folk lægger fyren i munden (eller i tastaturet..).. Jeg kan stadig ikke af grisens spørgsmål se, at han skulle interessere sig for børnesex. Men vi kan jo spørge direkte: l_overgaard, er det børnesex, du tænder på? eller er det lovlig sex med unge nymodne piger?

Og Frida, jeg er da enig med dig i at det er en underlig måde, han omtaler sin kone... -Jeg håber da, at han finder mere nænsomme måder at vise hende, hvor højt han elsker hende. For ellers vil han blive meget overrasket den dag, han pludselig opdager, at han er blevet alene. Kvinder i dagens Danmark kan sagtens leve deres eget liv uden en mand, der er idiot.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 18:20

Af frygt for at gentage mig selv... og alligevel. Min mening er (..rettet lidt til) :

Citat
Apropos alder; tror jeg ingen pædofil ville skrive 5-8 år, men 15-16 år. Ikke skrive ubehårede og spæde, men stuttende og smækre. Det er bare noget jeg fornemmer. Jeg kan ikke vide det.

Der er vel ikke noget galt i, man lufter sine tanker... ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 19:11

Hmm... Hvorfor skrive, at man henvender sig til piger/kvinder som måske har pædofile tendenser, hvis ikke det netop er hvad denne l_overgaard selv har???

Citat
Jeg henvender mig måske til piger/kvinder som måske har pædofile tendenser.
Det kan da ved gud grød ikke kun være mænd som tænder på en unge piger, med formerne iorden.

>Molo
Dine fornemmelser er vist helt i sin orden.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 19:23

>Birgitta

Du skrev tidligere i denne tråd:
Citat
Jeg er tilhænger af molokyles teori om, at grisen forsøger at retfærdiggøre egne drømme ved at efterlyse kvinder, der har det ligesådan..

Ja men han skriver jo selv, at han måske henvender sig til piger/kvinder med pædofile tendenser.... Hvad er det så liige, at han vil retfærdiggøre???

Frida

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-11-03 17:58

Han vil vel retfærdiggøre, at han kan lide at kikke på lækre unge piger. Det er der da vist ikke noget ulovligt i. Og mange mænd er som ham. Men desværre for ham, er det nok noget, der især tiltrækker mænd. Jeg tror ikke, at kvinder har den samme trang. Men jeg véd det ikke, -kan kun tale for mig selv.
Jeg tror næsten, at man kan betragte mænds fantasier om ganske unge piger som noget, der svarer til ganske unge pigers fantasier om pop-idoler og lignende: Det er ganske trygt at sværme for nogen, som man inderst inde véd, at man ikke kan opnå.
Og både tanker, drømme og fantasier er dog stadigvæk toldfrie.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-11-03 20:01

> Birgitta

Jeg prøver lige igen igen
Citat
Jeg henvender mig måske til piger/kvinder som måske har pædofile tendenser.
Det kan da ved gud grød ikke kun være mænd som tænder på en unge piger, med formerne iorden.

Forklar mig lige (jeg er lidt tung i det) hvorfor Loverboy henvender sig til piger/kvinder med pædofile tendenser??? Når han selv tænder på unge piger med formerne i orden.

Ja,- jeg undres over - hvorfor pigerne han henvender sig til bliver omtalt som pædofile?

Har du overset denne detalje Birgitta??? eller er det bare almindeligt for dig, at kvinder er noget - og mænd noget helt andet???

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-03 11:23

Nu er jeg måske ikke fællesnævner for alle mænd, men jeg kan faktisk bedre lide voksne kvinder, der ved hvad de vil og ikke ligger med armene langs siden, knyttede hænder, lukkede øjne og siger : Du må godt..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-11-03 11:39

>molo
Nej du er FORHÅBENTLIG ikke fællesnævner for alle mænd
Men jeg mener Mr Loverboy har et forklaringsproblem - når han henvender sig til pædofile piger/kvinder - når nu han ikke selv har tendenser i denne retning
Kom nu på banen og forklar dig selv mand

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-11-03 16:49

Nå du vil ikke hva' - men det er også lige meget - jeg har selv regnet lidt på det.
Loverboy er IKKE pædofil - men derimod Pattofil
Kvinderne han henvender sig til - er dog pædofile (stadig underligt???)

Frida

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-11-03 17:26

Højt og flot stryger du 2x "måske" i den sætning, du refererer til, Frida.
Han er jo åbenbart selv i tvivl om, hvorvidt det er den type kvinder, han henvender sig til.

Jeg synes bare, at den evindelige fordømmelse forhindrer saglig debat. Hvornår er man egentlig pædofil? --Åh ja, dér er der nok stof til et nyt spørgsmål... Det kan være, at vi skrives ved en anden gang. Jeg er ved at skifte internetforbindelse, så jeg har ikke lyst til at stille spørgsmål lige nu.

Øh, hvad er pattofil...

Åh, Mol, hvor er du sød! Hvor gammel er du?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-11-03 17:41

Ja fandme stryger jeg bare højt og flot 2x "måske" - hvad er det for en gang ævl at skrive "måske" pædofil

Pattofil er én som beskriver sin kone's bryster som to hængepartier der er faldet ned over navlen

Frida

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-11-03 17:57

Nåårh, de patter troede jeg netop, at han IKKE var særlig "fil" på.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-11-03 18:29

Driller du??? - eller er du bare ikke særlig kvik Hvis det sidste er tilfældet - så søg hjælp...

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 10:08

Birgitta -> Læs dog min profil ved at klikke på 'molokyle' over denne kommentar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 07-11-03 13:19

Kan I ikke snart lukke det her åndssvage spørgsmål...
Får jo fandme mails hele tiden om der er kommer en ny kommentar...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-11-03 13:26

Hejsa epoxy_88

Prøv at scrolle helt ned på siden
her skal du bare fjerne fluebenet der hvor der står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.
Klikke på send
og vupti så får du ingen email mere fra dette spørgsmål.

Og husk lige på
at det jo ikke er dig der bestemmer hvornår et spørgsmål skal lukkes VEL

Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 14:21

epoxy_88 -> Nej vi kan ikke, KUN l_overgaard kan lukke dette spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 07-11-03 14:43

Jamen hvordan?

Jeg er sgu også selv træt af disse ligegyldige kommetarer, som jeg ikke anser for at være særlig seriøse. Kun et par af jer har forstået budskabet, mens andre ikke har.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 14:56

Du lukker ved at vælge Accepter her >-------------------------------------------------------------------------------------------^

Hos den bruger, der gav dig det svar, du kunne bruge.

Mvh.</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 20:21

>l_overgaard
Citat
Jeg er sgu også selv træt af disse ligegyldige kommetarer, som jeg ikke anser for at være særlig seriøse. Kun et par af jer har forstået budskabet, mens andre ikke har.

Hvis du mener vi ikke har forstået budskabet - hvorfor hede hule h.... uddyber du så ikke, hvad dit budskab er
Er du pædofil? Er du biseksuel? eller tænder du bare ikke længere på din hustru's hængepatter??

Og lige én ting til. Hvorfor henvender du dig til piger/kvinder med "måske" pædofile tendenser?

Det må da være én begrænset bule en dreng under 15år kan fremvise - selv i ét par stramme jeans........

Frida

Accepteret svar
Fra : musen21

Modtaget 500 point
Dato : 10-11-03 19:13

Hmm du har fået mange svar på dit spørgsmål, jeg tror at der er en del kvinder der har det på samme måde som dig, men tror du ikke du skulle tænke på at det ikke er helt lovligt med mindre at pigen/pigerne vil være med til det?
selvfølgelig må man da gerne kigge men vil du mere end det skal du nok tænke dig rigtigt godt om så du ikke dummer dig godt og grundigt... overvej om du måske ødeligger noget for dem du omgiver dig med og ikke mindst dig kone!
held og lykke men tror nu du for brug for mere end held...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 20:32

musen21 -> Jamen, så er der jo stadig en muliged åben for l_overgaard og ligesindede, nemlig : KIGGE-STEG.

Det er derfor, der er forum og billeder på div. P-sites. (..og her tænker jeg ikke på Parkering )

Masser af steder på nettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alexandra19

Dato : 15-11-03 22:58

Her er et svar fra en af teenage-pigerne i stramme jeans...
Ved du hvad vi gør, når gamle grisse kigger på os? Vi griner til vi er ved at brække os! Det er ganske morsomt, at du kan nyde synet af f.eks. mig, og tale sådan om din kone, for jeg er ligeglad om hendes bryster når hende til knæene, jeg ville hellere ordne hende end en gammel gris som dig! Ihh, jeg forstår ikke at du ikke føler dig lidt flov. Hvis en ung pige endelig smiler tilbage til dig, er det nok fordi hun griner af dig indvendigt (og udvendigt, så snart du er væk!)
Du er så ynkelig at jeg næsten har ondt af dig... men også kun næsten.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-11-03 11:28

HeHeHe Alexandra, Næsten ordret hvad jeg skrev d. 26-9-03. Det glæder mig, at jeg ikke har taget helt fejl af nutidens ungdom, HeHe

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 20:03

Nå l_overgård Synes du ikke det er på tide, at du får stukket hende Birgitta de 500 points - Der er vist ikke mere at komme efter ang. dine tendenser

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 11:31

Man skulle tro at l_overgaard havde fjernet fluebenet ved :

[cita]
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.
[/citat]

..hvis ikke jeg vidste bedre. ...og dét gør jeg

..eller også er l_overgaard bare umanerlig langsom i optrækket.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-11-03 17:31

tihi, det kunne da være skægt, hvis grisen måtte bruge sine 500 points på mig, -jeg er jo almindelig bruger... Men det er nok mere sandsynligt, at l_overgaards flueben er fjernet, og så har han nok glemt alt om os...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 18:55

>birgitta

Når man er almindelig bruger og får tildelt points - går de så på din konto som ledige points

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-03 10:07

Birgitta -> I egne spørgsmål er der slet ikke et flueben at fjerne Vi kan være sikre på at l_overgaard modtager en emil hved hvert indlæg ..om han så læser den? Ja, det er en helt anden sag.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : l_overgaard

Dato : 28-11-03 11:06

Tak for svaret musen21.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-03 11:10

l_overgaard -> Sådan skal det være

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 28-11-03 12:08

> I_overgaard 2 kontoer ikke dårlig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-03 12:15

nsl -> Hvad indikerer dette påstulat? De to profiler er ikke oprettet samtidig og musen21 svarer ikke samme dag som oprettelsen af profilen. Bare nysgerrig...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-11-03 15:43

nu er jeg da også mysgerrig.... hvad indikerer dette påstulat?