/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
KANDU - 48 timer
Fra : skingur
Vist : 417 gange
1 point
Dato : 25-09-03 12:03

Kære Kandu
Om 34 minutter er det præcis 48 timer siden, der kom mail ang. mine abonneringer.
Jeg gruer på en måde for, når der kommer hul igennem... men hellere før end siden, så min mailbox ikke eksploderer.

Hvorfor er der larmende stilhed fra Jeres side? Er det ikke at negligere brugerne?

De venligste hilsener, Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 12:13

skingur -> Du er ikke alene

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 11 point
Dato : 25-09-03 12:25

Skingur + molokyle

Never walk alone. Osse her

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 12:36

OOOooog nu er det så 48 timer rent!!!!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 12:44

<molokyle

Kan det være alt det sikkerhedsskrammel vi efterhånden har fået installeret på pcéren der gør at det ikke er muligt at modtage emiler fra kandu ? eller er det helt ude i hampen ?

Sren i Rskilde

S

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 12:48

emiler? Sødt ord....

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 12:54

UUUUUUUUUUUUUUpppppppppppppppssssssssssssssss

Skulle sæ´fø´li´have været UMULIGT************ Skingur TAK

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 12:55

ibasa -> Du skal altså ikke ryge den der hamp du er ude i og du skal ikke læse emiler fra folk du ikke kender

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-09-03 12:55

Hej Søren. Det er i hvert fald ikke det sikkerhedsskrammel vi har fået installeret for jeg kender en som ikke har en pind af den slags på puteren og hun får heller ikke mails fra Kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 12:59

Ps. Jeg ved godt dette ikke er smalltalk, men fra nu af hedder en E-mail altså en emil i min terminologi. Godt gået ibasa, den kunne jeg ikke selv have fundet på.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 13:01

Davs Als og jer andre med for den sags skyld.

Bare et forsøg på at finde en forklaring. Jeg troede vist ikke helt på den selv.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-09-03 13:02

...........også her. Lad os fremover kalde det en emil. Frit efter Søren i Roskilde. *LOL*

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 13:08

Takker og bukker Og lad os så få nogle emiler. VI VIL HA`EMILER-VI VIL HA`EMILER

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 13:14

Nej. Spøg til side.

Mon det er generelt at alle brugere ikke kan modtage? Systemet se da ud til at køre fint. Opdaterig af ledige points, abonneringer o.s.v.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 13:16

EEEEEEE-MIIIL.... (frit efter Astrid Lindgren) ...ellers er det ud at snitte træmænd kandu.dk !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 25-09-03 13:19

Hejsa Ibasa

Tak for sidst i vores kamp om Chrelle's points
Desværre rendte Clan jo med dem, trods vores Kæmpe indsats(støn)
Jeg får heller ikke Emiler...

Blyb

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 13:20

ibasa -> Det er vist temmelig generelt, ligemeget hvor folk bor i landet. Tillad mig at citere mig selv fra en anden tråd :

Citat
Hvis deres mailserver er supporteret af TDC forstår jeg godt det tager et stykke tid at få den op igen efter strømafbrydelsen i forgårs. Jeg skulle FTP'e ca. 10Mb igår fra TDC. Det tog 2½ time !!! Det samme indhold (ca. 10Mb.) hentede jeg bagefter fra fortunecity i USA på 2½ minut !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 13:24

NÅ. En sidste desperat udvej***********

Lad os alle bede*************************************************************************************************************************************************************************************************************************Amen.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 13:30

Motionen kalder.

Kan i hygge jer mens jeg er væk fra "dyret".

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 13:40

Jeg tror sgu alligevel ham ibasa har snuset for meget til 'langt ude hampen'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 13:44

ibasa -> A men... kom de før X men?

Måske bærer kandu.dk ikke skylden alene. Jeg har f.eks. heller ikke fået emil fra : http://activedeveloper.dk/ !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-03 13:51

Får heller ingen emiler...
Citat MOLO:EEEEEEE-MIIIL.... (frit efter Astrid Lindgren) ...ellers er det ud at snitte træmænd kandu.TRO!

Lavet lidt om..thi hi..kunne altså ikke dy mig, den lå lige for.
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 13:57

Da vi alligevel kører dobbelt tråd om emnet, vil jeg anbefale man læser de mulige svar her : http://kandu.dk/dk/spg/23176

..at skingur derefter lukker omtalte tråd (..ja ja, ok hun bestemmer) og forsætter her. det ville ligesom gøre navigationen lidt lettere. I alt fald uden emiler til at holde en eller anden opdateret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 14:07

jamen jeg lukker den ikke, for kandu læser garanteret (heller) ikke lukkede tråde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 14:17

skingur -> Helt iorden. Jeg har sagt det før før og jeg siger det igen : Ingen ved hvor megen man-power kandu.dk besidder. Er der kun én sølle stakkel på arbejde efter et strømsvigt som i forgårs; er der nok at se til ellers. Mirror-diske skal synkroniseres, DB'en skal konsistenstjekkes, emiler skal læses/løses ? , udliciterede opgaver skal koordineres og hva' har vi? Jeg kender intet til deres indtægtskilder eller sponsorer, men mon ikke vi hér har et 'lille' site med relativt få medarbejdere? Vi taler næppe i størelsesordnen Jubii eller SOL.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 14:23

Øhhh... Det jeg mener er : For at kandu.dk skal køre relativ problemfrit og have fingeren på pulsen, kræver det som minimum 3 på job i døgndrift ...skulle jeg mene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 25-09-03 14:23

> molokyle

Det tager da ikke mange sek. for kandu evt. at skrive en meddelelse på deres site om der er problemer med mail eller andet, uanset om de er 1 eller 100 mand.

Bantam

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 14:31

bantam -> Du har ret ...hvis man ellers har tid til at bruge nogle sølle sekunder Jeg har selv prøvet at være i praktik hos en mindre IT udbyder og der var sgu travlt i perioder. Vi var 5 personer. Ikke sjældent måtte 'kunder' vente en dag eller to på vi skulle få os 'nosset' sammen til at besvare emiler. Især hvis der var problemer med mail- eller exchance server. Disse ting var nemlig udliceteret til externe udbydere, som på deres side heller ikke altid var for kvikke.

Jeg prøver ikke at fratage kandu.dk ansvaret. Blot pointere; der kan være andre medspillere i dette skisma.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 16:10

Hej med jer alle
Er kommet tilbage fra motionsturen. Det var en nødvendighed at tage hele turen for at få brændt hamperusen af. Det der med emilerne er åbenbart ikke blevet bedre endnu, men det kommer nok.
> Molokyle.
Hvis ikke du ved at A kommer før X så står det squ sløjt til. Det forudsætter sæ´fø´li´at man ikke starter bagfra.
I øvrigt fortryder jeg det indlæg. Det var i hvert fald ikke min mening at støde nogen.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-09-03 16:21

enighed....vi vil gerne ha nogle EMILER...............
må nu sige át det eneste sted jeg ikke får emiler fra, er her hos kandu...alt andet køre sgu fint!!!!!! om stedet her køre fint, synes jeg nu ikke; da jeg er login ind men når jeg jeg skifter spg osv skal jeg konstant login ind igen........ synes det er R.. Irriterenden!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 16:39

tutfis -> Har du da blokkeret cookies? Det er kun hvis du tillader cookies at du automatisk bliver logget ind. Iøvrigt skal du så huske at sætte fluebenet ved login.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 18:52

JEG HAR FÅET TO EMILER FRA KANDU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(to!!! Underligt... en om en arrig hund og en om de orange detektiver...)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-09-03 18:56

Nu begynder de at poppe lige så stille ind. Kan frygte lidt for mail-boksen her i løbet af natten.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 18:58

Jeg er oppe på 3 emiler nu!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 18:59

17.33 kom den første

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 19:01

Ingen her endnu. Detektiver har der da været noget om. En arrig hund det er da lige dig

Sren i Rskilde
Hvad kan der ske med boksen ?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 19:04

uha... har du aldrig set en emil-boks eksplodere? Grimt syn....

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-09-03 19:04

5 (!!!) emiler

Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-09-03 19:05

Men kan i øvrigt se, at de er ret nye, så mon de gamle nogenside kommer (og her tænkes ikke sjofelt)???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-09-03 19:07

Uha 6 på stribe vedrørende dette link

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 19:10

du godeste erling, tænk at du kunne få noget sjofelt ud af din egen kommentar...een blir helt bekymret for dig!!!!
Jeg har også lagt mærke til at de er nye.. jeg tror de gamle emiler er lost in space!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-03 19:21

Jeg har lige fået et par emiler, men i går var der tomt. Jeg sendte en emil til mig selv fra en anden konto bare for at sikre mig, om der var hul i gennem.
Emesen.
En Emilie - er det så fra en dame ?

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 25-09-03 19:49

Hold da kæft emesen er en Emilie så fra en dame?
Har modtaget 3 emiler

Blyb

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 19:59

Hold da k*ft. det vælter ind med emiler & emilier(den er squ god)

Back to normal. Nu kan vi igen brokke os og følge med i hvad der sker

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 20:12

Hej skingur. Synes du ikke jeg har fortjent de mange points for mine svar her i strengen.

Jeg TRÆNGER

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 20:18

Måske

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-03 20:31

Sren Rskilde!
Du kan da ikke få point, det er jo kun Kandu der kan svare på spørgsmålet.
Citat
Hvorfor er der larmende stilhed fra Jeres side? Er det ikke at negligere brugerne?

Så det må være snyd hvis du får point for det.
Det mener jeg bare.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 21:01

Emesen
Nåååeeee ja Det kan du da nok have ret i men på den anden side så, .................Fandens nu har jeg glemt hvad det var jeg ville sige. Jo, nu er den der. Du er bare misundelig, og det er lidt grimt at være det.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-03 21:08

Christina!
Så giv ham da de 11 point - når han sådan trænger.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 21:17

Emesen vi er fuldstændigt enige. Hov, er det ikke mere end 11 point ? Fedtsyl

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-09-03 21:32

Hej til jer på tråden.

Livet er jo dejligt. Systemet fungerer og på trods af vanskelighederne fik vi da stablet en tråd på benene. Om så lødigheden i tråden er af en karat der tåler dagens lys, tjaa, det må historien afgøre.

Apropos dagen lys. Så truer natten lige om snart, så jeg vil trække mig tilbage til nogle stillesiddende sysler(television i farver, ta´den) Tak for i dag.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 06:55

ja, nu hvor emilerne kommer lige så stille vil jeg lukke tråden. De gamle emiler er tilsyneladende væk forever (ligesom det lange indlæg jeg skrev til heste-ng´en )
så nu vil jeg glæde søren og give ham det sølle point (nå, det blir da til 11)

Christina

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 06:56

Tak for svaret S ren i R skilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-09-03 07:30

Go´morgen frk/fru Christina.

Tak for dine points. Jeg er ualmindelig glad over at mine "svar" var noget der kunne bruges til noget fornuftigt og konstruktivt

Skøøøn start på en dag, hvor weekenden med et par dejlige fridage ligger lige om hjørnet.
Blot en lille ting. Du havde med vanlig generøsitet sat eet point på højkant så hvordan kan det løbe op i den uhyrlige sum af 11 ? Håber da ikke det betyder du må gå fra hus & hjem. Så vil jeg føle mig som

Go´dag fra

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-09-03 08:08

monokyle< ja til det med cookies, men kandu er tilladt så.....og det har den aldrig gjordt før..... og har sat flueben sååååååå..... det begyndte tirsdag eller retter sagt aften/natten til onsdag har måtte login 3 gang for at læse dette spg....

jubii endelig hul igemmen her til morgen..... 52 emiler.....!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-03 10:24

Emillioner her til morgen. De gamle mangles, men hva'...? Pyt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-03 10:32

tutfis -> Hvis du i dit Cookies bibliotek kan finde en cookie med navnet : NAVN@www.kandu[1].txt og flueben sat ved login, så burde det virke. Du kan evt. slette kandu cookien og så prøve igen. Tjek så om der er kommet en ny cookie. Eller må du jo stille et spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-09-03 10:49

Hej Molotov. ØØhhhhh kyle

Kan du ikke forklare mig hvordan 1 point bliver til 11 ? Se kommentar 07:30

Bare nysgerrig
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 10:52

jamen søde søren.. kandu forærer dig 10 ekstra for at have svaret hurtigt... det kan du også se i din emilboks `(tillykke skingur har accepteret din bla bla og du får derfor tilskrevet 11 point)

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-09-03 11:09

monokyle: pyt med det!!!!!!! og har prøvet alt det!

gamle emiler hmm får da emiler med datoer såsom den 23, 24, 25!!!.......

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-09-03 11:10

Hej med dig Skingur.

NNNNNååååååååååååeeeeee............Ja

Den emil er åbenbart på vej rundt om månen Eller den er (Molo)kylet ud ved en fejltagelse

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 12:36

jeg får ingen gamle emiler og åbenbart heller ikke ALLE emiler til de tråde, der er i gang... strange!!!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-09-03 13:20

Naajjjj. Der er nok sket et og andet dengang det hele smuttede

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-09-03 19:35

Jeg får nu masser af emiler og et par ............emilie
Eyvind.
PS. Molokyle - virkede dit SCSI kort.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-03 20:50

emesen -> Yes, men ikke til min printer SCSI I Det er et SCSI II card. Jeg bruger det til andre ting
Imidlertid tror jeg; jeg vil stille et spørgsmål om det

Ssshhh.. ren smalltalk

</MOLOKYLE>