/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook mails bliver til kalender påmind~
Fra : LarsUJ
Vist : 464 gange
150 point
Dato : 31-01-02 11:01

Pludselig begynder indkomne mails at blive til påmindelse fra kalenderen.
Foruden at de kommer rigtigt nok ind i Indbakke.
Da jeg havde behov for at importere fra en .pst fil kom der ligeledes påmindelser.
Temmeligt mange endda, så det vil jeg selvfølgelig gerne undgå.

Er der mon nogen der ved hvad det skyldes?
og hvordan jeg fjerner det.

Installationen er en NT 4.0 SP6 med Office 97 og Outlook 2000.(på mailserver)

Kommentar
Fra : LarsUJ

Dato : 01-02-02 00:04

Hej Catbody

Boksen var ikke afkrydset, og hverken med eller uden afkrydsning, så ændrede det desværre ingenting.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 01-02-02 06:41

Hej Lars
Du skal lige afvise mit svar, så andre får mulighed for komme med svar og ikke tror at spørgsmålet er lukket.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : LarsUJ

Dato : 01-02-02 11:28

Sorry, jeg er nybegynder! Tak.

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 150 point
Dato : 01-02-02 19:11

Hej

Prøv at geninstallere din Outlook. Muligvis er der nogle filer der mangler eller er beskadiget.

Her har du også mulighed for at stille spørgsmål ang. opsætning og problemer i outlook:
http://www.struer.net/manual/faq-email.htm

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : LarsUJ

Dato : 04-02-02 08:52

Hej Vestergade
Da Catbody's svar desværre ikke var løsningen, så valgte jeg selvfølgelig også at geninstallere.
Det lærte jeg selvfølgelig bare ikke så meget af, men OK det løste problemet.

Hvordan foregår det så med svar og point osv.?
Jeg løste det selv men fik jo så ikke fortalt nogen om det.
Har du så krav på pointene alligvel eller hvordan foregår det?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 06-02-02 00:56

Hej Lars
Da Vestergade havde et korrekt svar, selv om du selv er/var kommet til samme løsning synes jeg det er meget naturligt at du accepterer vestergades svar og giver ham pointene. De gange jeg også selv er kommet til samme konklusion som et muligt svar eller kommentar, har jeg givet points til pågældende person, da det jo er en ekstra bekræftelse på den rigtige løsning.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : LarsUJ

Dato : 06-02-02 07:59

Fair nok.
Pointene er givet.

Godkendelse af svar
Fra : LarsUJ

Dato : 06-02-02 08:00

Tak for svaret vestergade.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-02-02 15:12

I det tilfælde ville jeg nok kikke nøje på meddelelsesregler og på organizer
(eller hvad den nu kan hedde på Dansk).
--
mvh
pre
http://home.image.dk/~slavic

"LarsUJ" <LarsUJ.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Os868.9584$Eu2.997576@news010.worldonline.dk...
> Pludselig begynder indkomne mails at blive til påmindelse fra
> kalenderen.
> Foruden at de kommer rigtigt nok ind i Indbakke.
> Da jeg havde behov for at importere fra en .pst fil kom der ligeledes
> påmindelser.
> Temmeligt mange endda, så det vil jeg selvfølgelig gerne undgå.
>
> Er der mon nogen der ved hvad det skyldes?
> og hvordan jeg fjerner det.
>
> Installationen er en NT 4.0 SP6 med Office 97 og Outlook 2000.(på
> mailserver)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>