/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MP3
Fra : carlo3
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 25-09-03 08:18

Jeg har meget musik på mp3, Hvilket program er det nemmeste at bruge for en der ikke alt for god til alt det her pc, jeg vil gerne have lavet noget min musik om til nomale filer som der er på en nomal cd, så jeg kan spille det i bilen
Carlo3

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-09-03 10:22

Hejsa carlo3

Hvis du har brænderprogrammet nero
Så kan nero lave dine mp3 om til wav
uden at du behøves at være den store pc nørd

Åbn nero-vælg lyd-cd under ny kompilering
Klik på ny over til højre-så skal du bare finde dine Mp3,under filgennemsøger-og så trække dem over til venstre med musen.

Men du kan også hente det program der hedder
MpegDJ Gowave
Her
http://www.xaudio.de/

Hvis du vælger dette program
Skal du bare efter du har decodet dine Mp3
finde den mappe de ligger i med din brænderprogram

Mvh Brian

Kommentar
Fra : JayJayDK

Dato : 25-09-03 14:42

Hey Carlo-3 !
Først vil jeg sige at inden jeg støtte på dette her program, så brugte jeg også Nero. Så jeg vil give Brian delvis ret. Nero ligger i toppen af Brænderprogrammer. Men > Instant CD/DVD < Brænderprogram er et fantasktisk program til at Brænder Data om man vil lave MP3-filer om til Wav-filer eller omvendt. > Instant CD/DVD < indeholder også en indbygget Musik-Jukebox.
Understøtter alle CDROM-Brændere og DVD-Brændere.
Man kan lave DVD til SVCD eller VCD og omvendt

Cyberhilsener fra Jay Jay

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-03 10:38

Hejsa Carlo3

Hvis du har fået løst dit proplem,vil du ikke være så venlig at lukke dit spørgsmål

Mvh Brian