/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
KÆRE KANDU hvor er vores mails?
Fra : skingur
Vist : 416 gange
1 point
Dato : 25-09-03 06:49

23-09 kl 12.32 - der modtog jeg mails fra jer.
Pt er det den 25-9 og klokken er 6.44

Det ville være rart, om I lagde et tip ud om hvorfor der ingenting sker, når I nu ikke sender et nyhedsbrev ud.

mvh Christina

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 11 point
Dato : 25-09-03 07:20

Hej Smukke[hør]
Det samme her. Jeg troede kun det var hos mig den stadig var gal men det er åbenbart ikke. Rigtigt det ville være rart med et lille pip om at det p.t. ikke er i orden, og ikke mindst en mail om at nu ER det i orden

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-09-03 09:37

>Kandu.

Jeg har engang tidligere i mit sprogbrug losset til jeres (Kandu’s) sløve røv i tråden:

http://www.kandu.dk/dk/spg/22561
[citat]
Og mens låget er af bøtten, synes I så ikke det var på tide at svare de brugere som gider ulejlige sig med at sende jer en forespørgsel. Adskillige gange og mange brugere har været udsat for ikke at høre en døjt fra jer, på trods af, at de indtrængende både på mail og på portalen under Kandu, beder jer om at svare. Senest sp. vedr. ”Lodtrækning”.

Hvis I ikke gider svare, så skriv for helvede klokke rent i en meddelelse, at I vil skide os et stykke, og at I desuden gør hvad der passer jer, evt. under henvisning til, at det er jeres portal, og hvis vi ikke kan li' jeres koncept, så kan vi fise af…..
[/code]

Som I (Kandu) reagerede på i tippet:
http://www.kandu.dk/dk/tip/5144
[citat]
Hvis man ønsker et seriøst svar, så er et seriøst spørgsmål et godt udgangspunkt.
[/code]

Nu har adskillige brugere i nedenstående links bedt om en forklaring på manglende mails siden strømafbrydelsen – mv. i pænt sprog, som I skriver påvirker jeres lyst til at svare, og foretrækker, hvis man skal gøre sig håb om en reaktion fra jeres (Kandu’s) side, og lige fedt har det hjulpet.

http://www.kandu.dk/dk/spg/23176

http://www.kandu.dk/dk/spg/23119

Man kan deraf udlede, at I alligevel er mere modtagelig for henvendelser i en toneart I ellers afviser skulle have nogen effekt, frem for den pæne høflige, som er brugt i de 2 ovenstående links.

Kandu – I vil SKIDE jeres Brugere et stykke – I gør hvad der passer jer – Når det passer jer.

Rart at få bekræftet IGEN IGEN – Så ved Brugerne af Kandu, hvad de har at forholde sig til: Acceptére jeres holdning, eller fise af.

Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 25-09-03 11:25

Citat
Så ved Brugerne af Kandu, hvad de har at forholde sig til: Acceptére jeres holdning, eller fise af. :-X
god idé

Jeg ved ikke hvordan det er i resten af landet; men fra min PC har det været næsten umuligt at komme ind på noget som helst. kun i ganske korte perioder kommer der mails i indbakken. Så jeg tror at kandu gør hvad de kan, og at det er forhold de ikke er herre over, der er årsag til miséren.
Så dæmp Dig lidt ram. Kan Du ikke få nogle piller for dem tomrumdsdiarré Du åbenbart lider af?.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 11:50

Nul mail's her... joeh... fra ibasa, CLAN og skingur; PRIVAT: Takker; drenge og piger Ellers ser det ud til kandu.dk kører stærkt for en gang skyld eller også er det bare den 2Mbit/2Mbit forbindelse jeg har fået nasset mig ind på?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 11:54

Jamen jeg kan komme ind hvor jeg vil fra min PC og jeg får både private mails, spam og mails fra "mailpepper", "vind en hund" og andet skidt jeg ved en fejl abonnerer på!
Det forekommer mig usandsynligt at ikke een fra teamet bag kandu er i besiddelse af en computer hvorfra der kan sendes et indlæg ang. manglen på mails. Jeg beder jo ikke om et privat håndskrevet brev med en redegørelse for verdenssituationen generelt; jeg beder om et enkelt lille tip hvor der - fx - står at de godt er klar over at vi ingen mails får (eller at de måske slet ikke var klar over det!) og at de måske ovenikøbet beklager, men arbejder intenst på sagen, så deres 80.000 brugere (eller hvor mange det nu siges der er) ikke sidder her og føler sig totalt ignoreret.

De venligste hilsener
Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 11:56

Hej Molo... naah, jeg har øjnet en sammenhæng: Når ingen modtager mails kører skidtet stærkt, og i samme sekund mailsene (?) begynder at vælte ind i vores mailbokse, sænkes loadhastigheden her. Og det er ikkengang løwn... sådan var det også sidst, vi ingen mails fik!

Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 13:50

skingur -> Dér har du måske en pointe Når mailserveren ikke er belastet, bliver der så megen mere tid til systemadministration af trådene, hvilket kunne tyde på at kandu.dk skulle anskaffe sig en dedikeret mailserver

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 14:04

eller en decideret....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 14:37

skingur ->

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 10-10-03 08:01

Tak for svaret søren