/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Datakabel til 6610...
Fra : johnnyskovnielsen
Vist : 427 gange
179 point
Dato : 24-09-03 21:32

Jeg har en nokia 6610 hvor jeg lige har købt et datakabel til.
jeg har haft problemer med at få min computer til at kommunikerer med telefonen.
jeg har oxygen phone manager 2,0 men den kan ikke få forbindelse.
jeg tror ikke det er noget med programmet at gøre fordi jeg har prøvet med mange andre også.
hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 28-09-03 12:22

Hey Johnny...

Først og fremmest... er det et org. Nokia-kabel...(USB) og har du installeret drivere til dette !

For at se om det er kablet der skulle være noget i vejen med kan du starte med at hente Nokia's PC suite og se om du i det hele taget kan få kontakt med telefonen. Jeg har selv prøvet med Oxygene PM II og min 7250.. jeg havde også en del problemer i starten. Husk at vælge de rigtige porte til kablet osv

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 28-09-03 12:33

Det er et kabel man skal sætte i com porten og jeg har købt den uden software inde ved modify.
Jeg har prøvet med nokia pc suite men det virker heller ikke.
jeg har også prøvet på andre computere men det virker heller ikke.

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 28-09-03 12:34

Det er et kabel man skal sætte i com porten og jeg har købt den uden software inde ved modify.
Jeg har prøvet med nokia pc suite men det virker heller ikke.
jeg har også prøvet på andre computere men det virker heller ikke.

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 30-09-03 16:06

Hej johnyskovnielsen

Hvis du bruger uoriginale kabler (ikke Nokia), så skal du også købe software som ikke er fremstillet af Nokia.
ellers opstår det probelm som du har nu.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 30-09-03 16:09

jamen kan du så sige et program man kan bruge???

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 30-09-03 16:09

jamen er der så nogen der kan sige et program man kan bruge???

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 30-09-03 16:10

jamen er der så nogen der kan sige et program man kan bruge???

Accepteret svar
Fra : joker

Modtaget 179 point
Dato : 20-10-03 15:13

Prøv at se om du kan finde MobiMB et eller andet sted... med den kan du for det meste få hul igennem til computeren

Godkendelse af svar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 23-10-03 16:32

Tak for svaret joker.