/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor kommer store temp filer fra ???
Fra : goldeneye
Vist : 268 gange
100 point
Dato : 24-09-03 19:55

Der sker noget mærkeligt på min PC (af mærket Medion) for tiden.

I biblioteket C:\Documents and settings\Medion\Lokale indstillinger\Temp optræder der lige pludseligt følgende filer:
McV21.tmp (størrelse 2,2 GB)
McV23.tmp (størrelse 2,0 GB)
McV24.tmp (størrelse 1,8 GB)
McV25.tmp (størrelse 1,7 GB)
McV26.tmp (størrelse 1,1 GB)
McV27.tmp (størrelse 1,0 GB)

Hvad er det for nogle filer ???

Jeg kan slette dem, men de bliver ved med at komme igen. Hvad skal jeg gøre ???

I øvrigt synes jeg mit Stofanet er blevet mærkbart langsommere .... har det noget med hinanden at gøre ???

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 110 point
Dato : 24-09-03 20:51

Det er filer, der stammer fra, at du kører McAfee's virusscan. MaAfee er klar over problemet, og hvis du er registreret bruger, skulle du faktisk have fået en "upgrade patch" her i september. Har du ikke det, vil jeg tro, du kan finde den på deres hjemmeside.

mvh Erling

Ønkser du manuelt at fjerne baggrunden for disse, kan henvises til denne streng : http://www.windowsbbs.com/showthread.php?s=fa9431bc413ff49ddbdba3e7deeeb219&threadid=22139&perpage=15&pagenumber=2

Mvh Erling

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 24-09-03 21:45

Hej Erling

Tak for tippet. Selv om jeg er registreret og betaler for McAfee´s Virusscan har jeg ikke fået den upgrade patch som kan løse problemet. Indtil videre har jeg frakoblet e-mail scandelen, og håber det kan løse problemet. Pudsigt nok (!), har jeg ikke kunnet modtage mails fra min TDC mailkonto, men har ikke haft problemer med min stofanet mailkonto. Efter at have koblet scan på e-mail fra, så væltede det ind med mails til min TDC mailkonto ??!!

Det her bliver jeg vist nødt til at undersøge nærmere !!!!

Mvh
Michael

Godkendelse af svar
Fra : goldeneye

Dato : 11-02-04 20:28

Tak for svaret erling_l.