/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MSN messenger
Fra : beckski
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 24-09-03 18:43

er rygterne om at MSN messenger lukkes sande ??

-hvornår?
-hvorfor?
-alternativ? et med samme brugervenlighed?

BECK

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 24-09-03 18:58

Har også modtaget disse via en MSN besked og det er ikke andet end en stor gang pladder.
Messenger lukker ikke.

Men okay; alternativt til Messenger vil jeg anbefale at bruge Trillian www.trillian.cc

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 24-09-03 18:59

MSN og Microsoft arbejder hele tiden på at give vores kunder en bedre og mere sikker onlineoplevelse. Derfor har MSN besluttet ikke at tilbyde MSN Chat på det danske marked fra og med 14. oktober 2003.

Vi gør dette for bl.a. bedre at kunne beskytte MSN-brugere mod uønskede oplysninger, f.eks. spam, og for bedre at kunne sikre børn en god og tryg oplevelse, når de er online. Samtidigt synes vi, at MSN Messenger er så godt og spændende et chat-produkt, at vi gerne vil fokusere al vores energi på at levere det absolut bedste produkt til vores mange kunder.

Hvorfor tager MSN dette skridt?

Det stadige misbrug af internettet, f.eks. de store mængder spam, og ikke mindst hensynet til børn, har fået os til at træffe denne beslutning. Vi mener, der findes et bedre og mere sikkert alternativ i MSN Messenger.

Hvilke andre MSN-tjenester kan jeg bruge?

MSN arbejder hver dag på at kunne tilbyde vores kunder valget mellem de bedste kommunikationstjenester. Vores ambition er at sikre, at du som kunde bedre kan holde kontakt med andre og holde dig opdateret, uanset hvor du er.

MSN Messenger: Den mest populære, sjove og personlige løsning til at chatte online. Få mere at vide...
MSN Grupper: Opret din egen gruppe for at holde kontakten ved lige og for at dele de nyeste oplysninger. Få mere at vide...
MSN Hotmail: Verdens største, gratis webbaserede e-mail-tjeneste. Få mere at vide...
MSN Extra Storage: Giver Hotmail-brugere adgang til større lagerkapacitet. Få mere at vide...

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 24-09-03 19:28

nåh det er chatten der lukker! så er messengeren da stadig aktiv!

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 24-09-03 22:13

kanon ....
trillian kræver desuden også at man har et messenger psaaport selv:P

beck

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 24-09-03 22:13

selv :P

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 24-09-03 22:14

hvad ..... selv

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 24-09-03 22:14

yiiiir !

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 25-09-03 13:55

Tak for svaret Teil.