/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Peugeot Vivacity tuning!
Fra : southpole.dk
Vist : 1861 gange
100 point
Dato : 24-09-03 14:43

Hey!
Jeg ville høre om der er nogen der kan give mig nogle råd ang. tuning af min Vivacity!
Jeg har fjernet begrændsningerne i den. Men vil gerne have den til at køre ca 15 km/t hurtigere (lige nu køre den 45)
Den skal for alt i verden ikke larme mere! Og jeg gider heller ikke bruge en formue på projektet.

Accepteret svar
Fra : zeck

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-03 20:40

du kan købe dig en tun udstødning de kan fås så de ligner de nomale og de larmer ikke ret meget mere og de give omkring 10-15 km/t... de er ikke vildtdyre men kig dig lidt om på nogen tun sider.

www.protunahandel.dk
www.west-import.dk
www.kg-import.dk
www.stc-tuning.dk

bare lige et par links.. så kan du jo gikke lidt på en selv..

--zeck--

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 25-09-03 21:42

Hm, ja. Det havde jeg overvejet! Men politiet hvor jeg bor, tager alle knallerter, bare de kan ane en tunudstødning.
Derfor jeg gerne ville have noget, der evt sad i motoren!
Men ellers, tak for forslaget!

Godkendelse af svar
Fra : southpole.dk

Dato : 22-10-03 12:48

Tak for svaret zeck.