/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Tabe mig 5-10 kilo?
Fra : cabriolet1234
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 24-09-03 13:57

Hej alle sammen.

Jeg kunne godt tænke mig at tabe nogle kilo, og selvfølgelig så hurtig som muligt. jeg er villig til at begynde at løbe og gøre andre ting, men er der ikke en der på en måde kan "sammensætte et program" til mig?

Hilsen Cabriolet1234

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 24-09-03 16:59

Du har fler muligheder baseret på et system lavet af en englænder, der hed Bant. Du kan melde dig til en fuldprofessionel omgang på www.bant.org.uk og du kan tage et kig hos www.kvindeguiden.dk/default.asp?thdid=8118. Jeg - og især min kone - har været "på" siden i foråret, og fruen har smidt 16 kg, mens jeg har smidt 5. Fordi jeg med vilje har spist ekstra af det forbudte. Det smager rigtig godt, men tager tid at tilberede, og man bliver mæt! Det drejer sig om at blive mæt af grønsager, frugt og kød og så skære det med kulhydrater ned til en trediedel. Min kulhydratdosis af kartofler, ris, brød, spaghetti prøver jeg på at holde oppe, men det er svært, når man bliver mæt af alt det andet. Det lader sig fint gøre; man må bare ikke springe måltider over, for så går man sukkerkold.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 25-09-03 13:52

Jo en god ide er at nøjes med ris og dampede grøntsager en hel uge.
Hvis du ikke er den store kok, så bare gå ned forbi kineseren og sig at du bare vil ha en bakke ris.
Og så supplerer du selv med grøntsager, evt. rå så du ikke skal bruge så meget tid på det.
Men ellers hvis du gider at kokkerere, så er det ris og dampede grøntsager.

Udover det skal du sætte dig det mål at du skal brænde mindst 1000 kcal i et fitness center.
Det skal være med en blanding af løbebånd, trappemaskinen (step), motionscyklen, og evt. ro maskinen, eller bare de 3 førnævnte.

Hvis det er lidt for voldsomt og længe, så nøjes bare med 800 kcal, eller tage minst et kvarter på hver af maskinerne.

Jeg har selv prøvet programmet, og jeg lover dig for at det virker. Jeg kom i rigtig god form, og min krop ændrede sig fra lidt slatten til en mere spændt krop. Tabte mig også en del. husker det som ca. 6 kg.

Undgå alle fomer for drikkevarer, udover vand og te, kaffe, og light sodavand.
Aller andre drikkevarer er skjulte kcal. og de tæller mere end man tror.

Bryg evt. steppen uden at holde i håndtagene. Det styrker din ryg og giver en god kropsholdning.
Og løb mindst 11 km. i timen på løbebåndet hvis du kan. Du behøver ikke at tage et eller andet program på det, bare start op og indtast vægt og hastighed, og så bare hold den der.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 10-03-04 10:31

Begynd i et motionscenter, så får du lavet et program specielt til dig derfra...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : majalura

Dato : 28-04-04 20:24

hvis du vil opnu et varigt vægttab vil jeg foreslå dig vægtvogternes pointsystem. her kan du næsten spise som du plejer, du lærer bare hen ad vejen hvad du kan spise meget af og hvad du helst skal holde dig fra. Det er dog ikke sådan at man ikke kan spise et stykke chokolade en gang imellem men så må du bare "spare" et andet sted. og det vigtigste er at man ikke skal gå og være sulten.

Kommentar
Fra : Selc

Dato : 26-10-04 23:50

www.motion-online.dk er baseret på videnskabeligt beviste teorier om alt fra styrketræning til konditionstræning og vægttab. På:
http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/sund_vaegt/motion-online_slankekuren/ kan du f.eks. læse om en udførlig slankekur - og på:
http://www.motion-online.dk/fora/index.php kan du løbende spørge bunkevis af kloge hoveder/ligesindede om råd til dit projekt.

Alt sammen ganske gratis!

Held og lykke med det!

Kommentar
Fra : Erkanovic

Dato : 22-01-05 00:37

Hej Cabriolet1234

Nu skal du høre...Jeg har tabt 3 kg på 2 uger...Først og fremmest er det vigtigt at du holder dig fra chokolade, is, flødeskum, chips, kager, peanuts og andre slags nødder. Det er vigtigt at du drikker ca. 2-2.5 liter vand om dagen. Du skal ikke spise franskbrød, men et par skiver rugbrød om dagen er ok. Undgå at spise mad efter kl.20...Hvis du bliver sulten, kan du spise et frugt, eller spise lidt joghurt...D var lidt om kosten. Selvfølgelig er det også vigtigt at dyrke noget motion. Jeg vil råde dig til, at du løber ca. 25-35 minutter hver anden dag. Og før du skal sove vil jeg råde dig til at tage ca. 30-40 mavebøjninger hver dag. Hvis du følger mine råd, så jeg vil garantere for at du vil se tydelige resultater allerede efter 2-3 uger...Held og lykke med vægttabet...

mvh

Erkanovic

Kommentar
Fra : LaaBaaby

Dato : 22-02-06 10:37

Hej ..

Jeg forstår dit problem
., Men der er et natur produkt, som du kan købe Matas for 250 kr.
(( - WEIGHLEVET , Streamline -)) - > Er Navnet :D
Det er lovlige "Slanke Piller" - Men man kan alligevel ikke kalde dem " Slanke Piller"
., For DU skal selv yde noget . De tager LIDT af appetiten , Det vil sige . . Du spiser Kun det du Liige har brug for .
Men for at tabe det er det VIGTIGT at du dyrker motion osv. Og man kan tabe sig 1-2 kg om ugen .
Jo mere du spiser sundt , Motion og tager pillerne :D:D