/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
STORT PHPMyAdmin PROBLEM!!!
Fra : crha
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 30-01-02 22:58

Hejsa
Jeg bruger phphMyAdmin og kom til at ode lidt for meget ved brugerne, så jeg kan til at gøre et eller andet så jeg ikke kan logge på min MySQL, selvom jeg køre på localhost.
HVORDAN KAN JEG ÆNDRE DET???

Håber der er en der kan svare, for det er vigtigt for min server der ikke kan køre pga. problemmet

Hilsen Casper

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 22:53

On Wed, 30 Jan 2002 22:58:16 +0100, crha wrote:

> Jeg bruger phphMyAdmin og kom til at ode lidt for meget ved brugerne, så
> jeg kan til at gøre et eller andet så jeg ikke kan logge på min MySQL,
> selvom jeg køre på localhost.

Hvis du stadig har root passwordet til MySQL, slår du bare GRANT op i
MySQL-manualen[1] og derefter er det en smal sag at få ryddet op.

[1] <http://www.mysql.com/doc/>

--
Christian Jørgensen | The difference between theory and practice is that in
http://www.razor.dk | theory there is no difference between theory and
practice, but in practice there is.

Kommentar
Fra : pho

Dato : 31-01-02 00:21

Hvad bruger du af operativ system?

Kommentar
Fra : crha

Dato : 31-01-02 14:40

Jeg bruger Windows 2000

Kommentar
Fra : rabol

Dato : 11-07-02 01:46

Hej

Hvis du ikke kender password'et kan du jo bruge mysqladmin kommandoen ( i dit mysql/bin )

mysqladmin password 'mit_nye_password'

Mvh
Steen