/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
igen ingen mails fra kandu..
Fra : skingur
Vist : 329 gange
1 point
Dato : 24-09-03 07:22

Nu har jeg igen ikke modtaget mails siden igår kl. 12.32....
Mvh Christna

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 24-09-03 07:38

Det kan vel ha' noget med strømsvigtet at gøre?
mvh
rfou

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-09-03 07:45

skulle det ikke være overstået nu?

Kommentar
Fra : als

Dato : 24-09-03 08:08

Behøver ikke at skyldes Kandu. Det kan også skyldes den udbyder dit postprogram er tilknyttet. De kunne jo også ha' tabt strømmen.
"Sol" har i hvert fald. De er ikke oppe at køre ordentlig endnu. Det har de igrunden ikke været længe. Utroligt dårligt postprogram hos "Sol" De har alt for lille en server. Det kører elendigt hos dem.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-09-03 08:10

Jeg mangler også nogle stykker fra i går. Kunne heller ikke komme ind på kandu, det meste af dagen i går.
Alle andre sider jeg plejer at bruge virkede fint i går. Syntes det lidt for ofte, at det umuligt at åbne kandu.

MVH

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-09-03 08:14

men får I mails idag?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-09-03 08:38

Intet nyt fra østfronten
Ingen post fra Kandu... men masser fra mine venner og bekendte
Jeg tror vi bare skal sige 24/09-2003 er "gået tabt" et eller andet sted i cyberspace - hvis det ikke dukker op.
Når TDC, CyberCity osv. bare så'n lige får rykket tæppet væk under sig, og alle servere går "pufff", så smutter der nok lidt data hist og pist... også selv om man har UPS tilsluttet og jeg skal ellers komme efter dig. Det sker af og til ude på platformen for os. Når det sker, så giver min UPS mig 2 min. til at lukke ned for ikke at miste data. Det er jo ikke altid jeg liiiige sad bag computeren, når det sker, så der smutter lidt i ny og næ. Heldigvis sker det ikke så tit.

Hygge... og god morgen til jer alle
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 24-09-03 09:22

Hej med jer

Det er det samme her. INGEN POST fra fra jer kloge hoveder

Den fiser nok rundt om månen, såeee det var nok detSå hvis det varer for længe bliver jeg jo dummere og dummere Tålmodighed er en dyd.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-09-03 09:36

Hej Soren i Røskilde
Din mail er ved at spise grøn ost på månen. Når den/de er mæt... så kommer de til dig igen
Cyberspace er stort... så det kan også være faldet ned i er stort sort hul.
Det kan også ha' noget med Arla at gøre... måske de er i pit-stop på mælkevejen
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-09-03 09:55

Nej, heller ikke mails fra kandu i dag.

MVH

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 1 point
Dato : 24-09-03 09:58

Ingen mails her heller, men jeg kan da sende dig en skingur?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 24-09-03 10:04

Davs CLAN din lille

HHHmmmm ! ARLA Og så siger vi at reklamer ikke virker Nå, ihvertfald er det p*sse ærgerligt at det er så besværligt at deltage i spørgsmål og udviklingen i dem. Så er det svært at score / tjene points. Og jeg trænger såen te´em.

Så fortsat go´dag til jer alle. Jeg venter og ser hvad der sker.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-03 10:12

skingur -> Fik du den ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-03 10:17

Ps. Strømmen gik her igår kl. 12.38 og jeg har intet modtaget siden på min freemail hos TDC.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-09-03 10:19

Det er sikert stilhed før stormen.........

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 24-09-03 10:21

Davs Molo

Tak få´en Som sagt så venter jeg og ser hvad der sker. Hvad ellers ???

Sren i Rskilde

PS. Du får et øje

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-03 10:40

Jeg kunne tænke mig at vide : Får i mail's andre steder fra ? Eksperten eller noget...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-09-03 10:45

Hej molo
Jeps... jeg får fra Spywarefri, ingen problemer! Ditto går det strygende med almindelig email fra venner og bekendte.
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-09-03 10:49

NB: Ej heller problemer med mails fra:
Krusesecurity
Oxygen / Panda
Mails fra: MSN, Yahoo, TDC, CyberCity, Stofanet
... det er dem jeg har modtaget fra i dag (løbende).

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-03 10:49

Ok. så er det bare her. Jeg sidder og roder med opsætning af telelet netværk i en boligforening på Vesterbro og har store problemer med FTP i øjeblikket. Der er vist et par servere rundt omkring, der ikke har det for godt

Er der en der gider at sende mig en mail på; molo ->snabel A<- lite.dk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-03 11:06

CLAN -> Takker for mail'en. Jeg kæmper videre med mine FTP transfers, men jeg kikker forbi senere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-09-03 21:59

21.54 stadig ingen mails...det er så halvandet døgn....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-09-03 22:15

>Skingur.

Abstinenser?? Møgirriterende!!

Ram

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 10-10-03 07:58

Tak for svaret molokyle.