/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
ojnbryn...???
Fra : supernoob
Vist : 930 gange
120 point
Dato : 24-09-03 01:06

Hej

Jeg skulle sporge fra en veninde, om hvor hurtigt ojnbryn vokser...????

Hvis man har plukket et har ud hvor lang tid gar der for det kommer igen..????

Vokser det som normalt har..????

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-09-03 01:31

Hvis du plukker, afhænger det af, om du rykker det over, eller rodsækken kommer med. Hvis rodsækken fjernes helt, vokser håret ikke igen. Er sækken tilbage, ja, så vil det vokse ud igen - men øjenbryn vokser væsentligt langsommere ud end almindeligt hår (som vokser ca. 1 cm/måned)

Mvh Erling

Kommentar
Fra : supernoob

Dato : 24-09-03 17:42

hvis hun er 17 ar, danner hun sa nye har...????

er harsakken en lille sort ting...????

Kommentar
Fra : supernoob

Dato : 25-09-03 01:53

Har hort noget om hun sagde at hver 4 ar vokser der et nyt har ud...????

Og Derfor vil du fa dine tabte har tilbage kan det passe...??? Eller hvordan ??? Kan man ikke finde en fakta side om ojnbryn som jeg kan vise hende...???

Kommentar
Fra : supernoob

Dato : 25-09-03 01:54

Og foresten er der ingen made at hun kan genskabe sine ojnbryn..????

Accepteret svar
Fra : gisele

Modtaget 120 point
Dato : 25-10-03 18:57

Jeg retter bryn ofte også på mine kunder. Jeg vil sige at øjenbryn vokser ud forskelligt. Jeg kan fjerne en 5- 10 hår på mig selv på en uge.. Jeg anbefaler mine kunder at de ikke skal gå mere end 3-4 uger, hvis de vil holde formen på deres øjenbryn. Du kan ikke genskabe dine øjenbryn, hvis de har været rettet i mange år og man bare har konstateret at de ikke har vokset ud i alle de år. De ses ofte på ældre kvinder der har rettet bryn i en årrække at de næten ingen bryn har og at de ikke vokser ud. Så man skal tænke sig godt om, hvordan man retter dem, så hvis de ikke vokser ud igen, at formen på brynene er flotte. De nye hår der vokser ud efter man har rettet dem få gange, får også en anden struktur, de bliver lidt stivere og bliver nemmere at hive ud.

Mvh
Gisèle
P.s. Jeg er ret sikker på hun danner nye hår, hvis hun kun er 17 år...

Godkendelse af svar
Fra : supernoob

Dato : 25-10-03 19:06

Tak for svaret gisele.