/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
undertekster og lyd
Fra : frederikshavn
Vist : 470 gange
160 point
Dato : 23-09-03 23:41

HJÆLP,jeg er løbet ind i et kæmpe problem,og det er at,når jeg sætter undertekster på mine avi/divx film,er der kun lyd+tekst på de første 30-40min,resten af filmen er der kun billed+tekst,men ingen lyd,og er ikke særlig fedt,jeg bruger virtual dub,til at gøre det med,jeg HÅBER virkelig der er nogen der kan hjælpe mig,eller fortælle hvor jeg kan finde en guide,den guidr jeg fandt var inde på dvdrip.dk

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 24-09-03 08:31

Dette problem har jeg dog aldrig haft! Er du sikker på at din source er i orden?

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 24-09-03 13:37

nu er jo nok lidt dum,men hvad er sorce lige,har ik så forstand på det med comp.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 24-09-03 13:37

nu er jo nok lidt dum,men hvad er sorce lige,har ik så forstand på det med comp.

Accepteret svar
Fra : nero33

Modtaget 160 point
Dato : 29-09-03 19:28

Prøver du at gemme din Avi-fil med de tilhørende undertekster, direkte i Virtualdub, eller frameserver du filmen til et andet program?

Prøv evt. først at tjekke filmen igennem med virtualdub for, bad frames, som det hedder. Det gøres i Videomenuen under punktet" scan video stream for errors".
Er der mange dårlige frames kan det godt give en del problemer.......

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 30-09-03 14:33

til nero33
Jeg gemmer min avi fil med undertekster,jeg frameserver ikke,da jeg har en dvd afspiller der kan vise divx film,når jeg gemmer den fil med subs på,er der kun lyd+tekst,de første 30min

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 30-09-03 14:35

Tak for svaret nero33.