/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
De Orange Detektiver (DOD-Interne Affære~
Fra : skingur
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 23-09-03 20:41

Velkommen til DOD- Interne Affærer
Brian.. du holder os hen i den mest ulidelige spænding!!
For nytilkomne: Tjek tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/22840
fra indlæg 110 cirka...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-09-03 22:48

Nå ja... I andre skal da være velkomne til at gi´jeres besyv med!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-09-03 23:00

Ja jeg kunne jo godt komme med en kommentar, men så er det sjove jo ligesom forsvundet fra dit sp. Så det lader jeg være med *LOL*

Mvh Fridaflip

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-03 23:33

Jeg har set tråden - så nu venter jeg da også spændt.
Emesen/Eyvind

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 23-09-03 23:34

Nej, det vil jeg så også undlade - men samtidigt misbruge din lille spalte her (begyndelsen til endnu 110 indlæg ?) med et spørgsmål (nu du ikke har stillet nogen).

Jeg kom nemlig til at deltage i orgiet på et tidligt tidspunkt og kørte hurtigt træt i det. Og nu vil jeg så gerne fjerne krydset fra 22840 - det kan jeg også, men det virker desværre ikke. Der kommer fortsat mail. Kan det være rigtigt, at man ikke kan melde fra igen undervejs ?

Erling

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-03 00:11

>Erling.

Ja, jeg har låst den, så INGEN kan hoppe fra

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-09-03 00:18

OK - har nogen en billig harddisk til salg ?????

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-09-03 07:17

Erling... i det mindste får du mails, det gør jeg ikke...

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-09-03 07:43

Nej, det har jeg så heller ikke fået det seneste døgn - det er før det, at der væltede en masse kommentarer ud til det spørgsmål

Erling

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-09-03 09:16

Ja Brian, hvad vil du? Hvis du har et budskab, så kom med det, istedet for at tåge rundt i begreberne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-03 11:38

erling_l -> Du skal fjerne fluebenet OG vælge [Send] før det det holder op at regne med mail's

...selv efter at have læst tingene igennem, sidder jeg stadig tilbage med en underlig følelse af, jeg ikke forstår en skid. Jeg er vist blevet lidt rusten under mit fravær. Ka' man udbede sig et (meget) kort resumé ? Hvad er problemet?

Jeg skal prøve at følge med uden mail's og godt hængt op på noget seriøst NetAdm.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 18:14

Molokyle

KORT FORTALT:
Brian, som lige for tiden lyder navnet BrianSnot- har lovet samtlige deltager på den omtalte tråd, at han vil køre et Show, hvor min/mine dobbeltprofiler vil blive afsløret i stor stil...

Tror nok han vil kalde den (Dobbeltmoral: "Du må godt" - "jeg må ikke")
Den stakkels stakkels dreng er virkelig kommet på skideren...

Som 3773 så rigtigt skriver: Ja Brian, hvad vil du? Hvis du har et budskab, så kom med det, istedet for at tåge rundt i begreberne.

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 11:42

Jeg kender ellers kun brian som en seriøs bruger. Vi kan vel alle komme til at træde i spinaten og gøre os mindre heldigt bemærket. Giv dog manden en chance til at sove på det. En personlig vendetta vil jeg ikke tage stilling til medmindre jeg ligefrem modtager en opfordring fra en af parterne til at deltage eller kan se et formål med mudderkastningen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 12:12

den 20, 21, 22 og 23 annoncerer Brian sit kommende korstog mod Fridaflip... så mon ikke han har haft rigelig tid til at sove opå det?

Hvis han har fortrudt, synes jeg det ville være på sin plads at sige undskyld for at insinuere sligt - at frida og pinnochio er den samme vidste vi jo alle godt og har fordømt, så det er ikke dét, han vil storme frem med.

med venlig hilsen, Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 12:27

Jamen, så har han da fået sig en ordentlig lur og må være frisk og udhvilet nu

FF & langnæse har såvidt jeg husker været lidt flossede i kanten, men det ser jeg som et overstået kapitel. At FF så tilsyneladende er ram2's soulmate - Ja, det var sgu også på tide at der kom en pige med lidt krudt i og som har ordet i sin magt

Ga' vide hvordan deres mjød seance hos ram2 vil spænde af? Hvis hun altså modtager invitationen. Jeg venter i spænding [hør]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-03 12:36

Ja nu har jeg siddet og brugt en ½ time af min kostbare tid, med at læse hele den lange smøre af mudderkastning..og hvad får man ud af det? Nul og en skid
Øv..jeg vil da oss have noget sladder
MOLO..ved ikke om der er noget formål, men hvis du har noget l... du skal af med så kan du jo altid læsse det af her...MÅ GODT
Knus til alle dem der har brug for et!!
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 12:52

mango -> Ihh altså, jeg har ikke rigtigt noget jeg er så utilfreds med, jeg vil losse det af på nogen eller noget. Især ikke dig, du spøjse menneske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-03 13:00

Spøjse menneske? hvorfor synes du jeg er spøjs *GG* Jeg er vist ikke så underlig endda....nej jeg må hellere vente på dit svar inden jeg fører mig selv ud i noget værre vrøvl

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 13:33

mango -> Spøjs ? Jamen det er da fordi jeg aldrig har kunne finde ud af, hvor jeg har dig! ...og det er skam positivt ment ..og jo det er da spøjst du altid dukker op, som trold af en æske, i de mærkeligste sammenhænge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-03 13:58

MOLO, jeg er da meget ligetil synes jeg Spørg da hvis du er i tvivl om hvor jeg er
Ja jeg sidder rigtig og fedter den af i forskellige samenhænge, jeg er alt for tøset
Ved at hvis jeg rager uklar med en herinde, kommer jeg til at tilbringe mange timer foran puteren (sidder her sgu nok i forvejen) - derfor fedter jeg bare lidt af engang imellem..Hjalp det lidt?

Knus sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 14:00

mango -> Tipper-Topper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-09-03 15:57

Hejsa med jer

Sige undskyld Skingur
FOR HVAD?????

At jeg ligger inde med en viden,som fortæller hvem denne Fridafup også er??

Som jeg skrev omme ved den efterhånden lange tråd
Er det mig der har lagt puslespillet
Hvor brikkerne passer perfekt
Og derfor også mig der afgør
Hvornår det skal afsløres…

Jeg syntes at denne markante person har godt af at sidde og svede

Og gå rundt i din egen lille lukkede verden
Og ikke ane
Hvornår jeg slår til
---------------------------------------------------------
Til Fridafup
Jeg kan da ikke i min vildeste fantasi se
At du kan få nogle kandubruger over på din side
Udover den markante person du også er/og de andre profiler du har.

EN PERSON SOM DIG DER LYVER SIT BARN DØDSSYG
FOR AT SCORE 200 POINT
ER IKKE VÆRD AT SAMLE PÅ
SKAM DIG.

For dem der ikke ved hvad jeg snakker om
Kopierer jeg lige spørgsmålet her

http://www.kandu.dk/dk/spg/21602

som er oprettet med en af de andre brugernavne Fridafup også har
nemlig Pinnochio

Citat
Jeg blev far til en dreng for 18 dage siden og burde være himmelhenrykt.
Desværre blev min søn født alt for tidligt- uge 27. og vejede kun 1030.gr.
Han blev døbt 3. timer efter fødslen, fordi man ikke troede at han ville overleve. Dåben var en traumatisk oplevelse som jeg ikke husker meget af; kun at præsten blev nødt til at holde pauser, fordi drengen gentagne gange skulle have hjælp til at holde åndedrættet igang.

Jeg ved godt, at ingen kan hjælpe mig i min sorg, men jeg trænger i den grad til at komme af med mine tanker og følelser, da det forekommer mig svært at tale med familien og venner fordi de også har det forfærdeligt.

Situationen er at min kæreste og jeg idag har været til samtale med overlægen som med alvorlig mine berettede om Patrick´s "stadig" umodne lunger.
Man har gennem de sidste par dage forsøgt at trappe ham ud af ilten, men hver gang bliver Patrick dårlig og derfor tog man idag et nyt lungebillede - og det var dette billede vi var til samtale om her sidst på eftermiddagen.

Nu sidder jeg så her netop hjemkommet fra hospitalet og kan konstatere at hverken min kæreste eller jeg fik meget ud af denne samtale, da vi følelsesmæssigt ikke kan rumme meget mere.
Et ord jeg opfangede under samtalen var "dysplasi", men derudover ved jeg ikke meget, bortset fra at det er Patrick´s bronkier det er galt med.

Er der nogen der har oplevet noget der ligner det jeg lige har beskrevet og i så fald, hvad gjorde du/I for ikke at gå helt i stykker følelsesmæssigt.

Hilsen Simon

Lidt senere svarer Fridafup selv på dette spørgsmål

Citat
Hej simon.
Hvor er det synd for dig og din kæreste.
Jeg har tidligere arbejdet på en neonatal afdeling og ved det er utroligt svært for forældrene, at forholde sig til alt det skræmmende de skal igennem.
Bare det at se sin lille "Guldklump" koblet til en masse apparatur og overvågningsudstyr er en prøvelse i sig selv.

Jeg tror, at det du og din kæreste var til samtale om igår handlede om at det nye lungebillede har vist at jeres lille søn har udviklet BPD (Broncho-Polmunal-Dysplasi).
Dette ses sommetider i efterforløbet ved for tidligt fødte børn, som har været i intensiv behandling for en svær RDS (Respiratory Distress Syndrome)
RDS= umodne lunger er når lungerne klapper sammen, fordi det lille barn ikke har dannet nok af et stof i lungerne (surfaktant) der hjælper lungerne med at holde sig udfoldede.
Nu skriver du ikke, hvad årsagen var til den for tidlige fødsel, men jeg går ud fra at det har været temmelig akut, da man hvis der havde været tid ellers ville have behandlet din kæreste med et binyrebarkhormon (Celeston) for at forhindre/mindske RDS forløbet.
Der er idag gode behandlingsmuligheder, men for ikke at blive for faglig så prøv lige dette link: http://www.neonordic.suite.dk/parentsdk.htm.
Det tror jeg vil besvare mange af dine spørgsmål.

Afslutningsvis vil jeg ønske dig og din kæreste alt mulig held og lykke med jeres lille søn. Det kan godt virke uoverskueligt lige nu, men jeg er ret sikker på, at der ikke går lang tid før I begge vil nyde jeres tilværelse som nybagte forældre. Stort tillykke herfra...

Mvh
Fridaflip

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-09-03 17:36

BrianSnot

Hvem er det nu der forsvarer selv???

At Fridaflip og Pinnochio har snydt med points- er sgu da en gl. nyhed som henholdsvis Skingur og Pinnochio gjorde rede for i disse links:

http://www.kandu.dk/dk/spg/21936
http://www.kandu.dk/dk/spg/21847

Nej kære BrianSnot- forhold du dig til dine ord fra denne tråd:http://www.kandu.dk/dk/spg/22840 hvor du jo lover de tilstedeværende et Show verden sent vil glemme.

[citat]
Fra : briani Dato : 20-09-03 19:08

Ja Ja FridaFup

Nu varer det ikke længe inden den helt store overraskelse kommer
nemlig at afslører hvem du også er herinde
jeg må indrømme da brikkerne faldt på plads
ja så blev jeg sku noget overrasket
og det er der også mange andre der vil blive herinde.

Brian
[/code]

HVAD F***** venter du på???

[citat]
Fra : briani Dato : 22-09-03 10:34

Tidspunktet for forestillingens start
Kendes endnu ikke….

Vil blive annonceret
Under seneste 25 spørgsmål

Brian
[/code]

FridaFup...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-09-03 17:46

Da jeg også kan se du ikke kan læse FridaFUP/Lystløgner
gentar jeg da gerne

"Som jeg skrev omme ved den efterhånden lange tråd
Er det mig der har lagt puslespillet
Hvor brikkerne passer perfekt
Og derfor også mig der afgør
Hvornår det skal afsløres…

Jeg syntes at denne markante person har godt af at sidde og svede

Og gå rundt i din egen lille lukkede verden
Og ikke ane
Hvornår jeg slår til"

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 00:36

BrianSnot

[citat]
Til Fridafup
Jeg kan da ikke i min vildeste fantasi se
At du kan få nogle kandubruger over på din side
Udover den markante person du også er/og de andre profiler du har.
[/code]

Sorry!!! Var ikke klar over, at det handlede om popularitet...
Jeg fjols troede det handlede om tomme trusler

Frida

Ps. Hvis du skriver endnu et indlæg- skal jeg nok lade være med at kommentere det

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 07:03

hej... eftersom denne tråd efterhånden er endt i et mindre slagsmål mellem brian og frida lukker jeg her, - Så kan I selv oprette en slagsmåls-tråd!!!
Verden venter spændt på de fantastiske afsløringer, der foreløbig hænger lidt i luften, eftersom der ikke rigtig sker noget.
Jeg håber virkelig du har solide beviser Brian, ellers er det meget pinligt at have udbasuneret for alverden at man sidder inde med mægtige afsløringer om en brugers identiteter.

Jeg ærgrer mig over at jeg satte den til 100 point... men det var vel i håbet om at få brian ud af hullerne. Nu får ram pointene for at have låst tråden, så ingen kan hoppe fra

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 07:03

Tak for svaret ramses

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 07:06

>Skingur.

Selv tak. Synes du jeg skal låse den op nu??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 07:18

ja ok så!!!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 09:36

Jamen kære Skingur

Mine beviser er skam gode nok.

At du ikke rigtig kan holde spændingen ud
Tja det kan jeg ikke rigtig gøre noget ved vel

Brian

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 26-09-03 19:45

Hvad så Brian Snot, plathedens mester, prins a la carte de rxx rxxxxl.

FÅ DIG ET LIV, DET HAR VI ANDRE... VI HAR IKKE TID TIL AT SIDDE HER TIMEVIS OG LEDE EFTER LATTERLIGE TING, SOM FOLK IKKE GIDER LÆSE.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 19:55

Hejsa Zonker

Det kan godt være du har et liv-men er den ikke ret kedelig??

Jeg kunne også spørge på en anden måde
hvis dit liv var en film
gad du så at gå ind og se den?

Mens jeg har dig kan du så ikke slette mit billede
da jeg ikke har papegøjen mere
vil jeg godt have lagt et andet ind

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 00:44

aiiii brian... så er det jo dig selv, der er frida & pinocchio.... det var dem, der spurgte Ans; "hvis dit liv var en film, gad du så se den?"

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 00:49

Nej så dybt kunne jeg ikke falde.

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-03 08:38

Hej skingur

Ja, jeg har købt mig til dette svar. Da jeg læste Brians svar til nettepost fik jeg den samme tanke.

> Brian, hvis du stadig læser denne tråd. Det er en dårlig ide at efterligne en bruger, som du ikke synes om.Jeg har ikke set andre end pinnochio bruge sætningen: Hvis dit liv var en film, gad du så se den?
Hvorfor så bruge den, hvis du vil være uden for mistanke?

mvh ans

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 08:54

Hejsa kære lille Ans

Nu er det jo ikke forbudt at bruge de sætninger,som andre herinde bruger VEL.

Og nej sætningen har jeg ikke fra den bruger du snakker om.

men derimod fra en foredragsholder i en radiooptagelse fra Radio syd
Foredraget hed faktisk
hvis dit liv var en film
gad du så gå ind og se den.

og tror du mig ikke kan du jo sende radio syd en email

Så jeg kendte den i forvejen

Længere er den ikke.

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-03 09:02

> Brian

Lille ans. Der er kun 2 andre brugere, der har kaldt mig for det. Du er meget lærenem.

mvh ans

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 09:26

Til Ans og Skingur

Han er Danmarks mest flittige foredragsholder, han har klæbehjerne og taler som et vandfald. Navnet er Arne Schumann. I 18 år var han rektor for Handelshøjskolen i Århus, men han anser psykologi-studiet som det mest meningsgivende af alle.
"Hvis dit liv var en film, gad du så gå ind og se den?". Det handler om danskernes livsbetingelser, og om hvordan man skaber sig et godt liv.
Arne Schumann har i dag sit eget firma, Frihedsinstituttet i Århus, Aps, hvor han og de ansatte konsulenter arbejder ud fra Grundtvigs tankegods - som foredragsholdere, virksomhedsrådgivere og undervisere.
Foredraget er optaget på Saksborg Kro ved Bylderup-Bov.
Genudsendelse fra den 22.03.03

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-03 11:40

> Brian

Du spørger nettepost om han ikke kan slette dit billede fra kandu. Måske er jeg den eneste, der ikke kan se dem. Men alle billeder er slettet.

mvh ans

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 11:47

Hejsa igen ans

Du har sku ret
jeg kan heller ikke se dem idag
nettepost alias Zonker
Gider nok ikke kikke på os dumme brugere mere

Mvh og en forsat god lørdag
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-10-03 07:44

>Erling.

Sad lige og kiggede gamle tråde igennem, og opdager til min store overraskelse, at du ganske åbenlyst i denne tråd kl. 23.34 tilbyder dig til Skingur.

Synes du ikke det er lige i overkanten af frimodighed - Ganske vist er hun sikkert en lækker lille steg, meeeen - du må styre dig - og så offentligt.

[citat]
....Nej, det vil jeg så også undlade - men samtidigt misbruge din lille spalte
[/code]

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-10-03 07:51

ramses dog! Og så så tidligt om morgenen!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-10-03 09:18

>Skingur.

Jamen det er da ikke mig, der åbenlyst begærer dig.

Og hvad er der i øvrigt i vejen om morgenen

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-10-03 09:34

dette:

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-10-03 09:36

>Skingur.

Nåååå - Okay

mvh
Ram