/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
markedsføring og næsten HR uddannet søge~
Fra : lunapalm
Vist : 329 gange
200 point
Dato : 23-09-03 12:31

Jeg er markedsføringsøkonom og i gang med at uddanne mig til HR-konsulent hos Probana Management og.. søger job.
Jeg har en bred uddannelse inden for markedsføring og er som person meget engageret i hvad end jeg foretager mig, og dette være lige fra produktionsarbejde til butik. Yderligere har jeg en god form for humor, siger folk i hvert fald - når jeg spørger dem
Jeg har et godt kendskab til mennesker i og med at jeg har arbejdet mange steder før min uddannelse og har rejst en del.
Dette forum måske ikke er det rette sted at søge, men jeg når måske et bredere publikum og håber så på at det giver pote. Det er svært med siuationen i dag at finde job via de traditionelle veje.
Jeg er interesseret i alt lige fra vikariat til elev/trainee og forventer ikke den store varierede arbedsdag med store udfordrende opgaver, men er heller ikke bange for nye ting. Jeg har mulighed for at arbejde gratis den første måned for at se om det virker for begge parter og yderligere mulighed for at få tilskud på 55 kr/time i et halvt år. Jeg kan også tage supplerende kurser, der vil være relevante for ansættelse.. Det er da et tilbud, der frister. Det lyder lidt desperat, men det er frustrerende at ikke kunne anvende alt det jeg har at byde på, og det er en del Jeg håber meget på en snarlig henvendelse, da jeg kan starte når som helst. Mvh Lone

Kommentar
Fra : jonsey

Dato : 09-11-03 22:07

Hej Lone

A. Klø på,
B Klø på igen,
C1. TRO for Sat.... på det.
C2. Hvorfor tror du ikke dette her er det rigtige forum ?

D. Du skulle måske også skrive om du ønsker JOB på bornholm eller nordjylland ?

SKriv Skriv SKriv, gode mennesker der som dig ikke er bange for at tage fat også i ukendtheder, og som har 110% gå-på-mod er der altid brug for..

v.h. Jonas Nielsen
www.sideware.dk

p.s. er selvstændig

Kommentar
Fra : lunapalm

Dato : 10-11-03 20:41

Jeg søger job i hele midtjylland, men allerhelst Århus, da jeg snart - håber jeg - flytter dertil.