/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Er du dum Pierre_Larsen??
Fra : ram2
Vist : 428 gange
1 point
Dato : 23-09-03 12:08

>Pierre_Larsen.

Hvor dum kan man være ?????

Jeg sad og fik sådan en lyst til at skrive ordene "Snotdum" - Hjernedød" - og "Løgnhals", og i dit tip under Seksualitet: http://www.kandu.dk/dk/tip/5217 fandt jeg, at disse ord passede perfekt på dig.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-09-03 12:15

Hej Pierre_Larsen

Hvis Antipiratgruppen henvender sig til Kandu og beder om
at få oplyst dit navn og din adresse, så har Kandu både pligt
og lyst til at give disse oplysninger.

Læs nærmere her om betingelserne for at deltage på kandu.dk:
http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-09-03 20:35

jamen hvor dum kan man egentlig være? Og hvorfor i alverden er det tip ikke blevet slettet... og hvorfor dælen ligger det under "sexualitet"???

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-09-03 21:44

Hr. Larsen
Et er at du overtræder nogle regler om piratkopiering. Det er noget der kan komme til at koste dig dyrt. Et andet er du offentliggør dine aktiviteter. Det er squ at være for dum og åndeligt smalsporet.

Sren i Rskilde

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 1 point
Dato : 24-09-03 08:26

tjaaae hvad kan man sige....? Tippet ligger under sexualitet..tror sgu han er masochist

Mvh. Mango

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-09-03 08:46

Hov, hov... den anklagede er uskyldig til andet er bevist
Hvem siger at Pierre ikke er "nybegynder"? Det må placeringen af tippet da afsløre (tippet lige så)
Vi burde hellere forklare Pierre, at det må man altså ikke... i stedet for at slæbe ham direkte hen til galgen.
Jeg ved da godt, at det ikke dutter at sige "det var jeg ikke klar over", hvis "de" ringer på døren.

Pierre -> smut ind forbi http://www.kandu.dk/dk/tip/3454 og se hvad du må... og IKKE må.

Hygge... og god morgen til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-09-03 08:51

NB: Og så var det nok det her der fik emnet til at trickke hos Pierre
Citat
- filmen Constance, Pamela Andersons famøse hjemmevideo og nogle flere af disse hudfarvede lange, hele film

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-09-03 12:18

>CLAN.

[citat]
Programmør siden 1967, assembler, COBOL, Basic,
Business Basic, CSP, SQL, Turbo Pascal, VB, Delphi.
[/code]

Ovenstående er citat fra Kloge Åges profil. Hvor kommer begrebet "nybegynder" som du omtaler ind i billedet????

Drop al civilisation og demokrati med tumber som Pierre_Larsen - Af med knoppen

Du er for rar CLAN

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-09-03 12:22

Hej CLAN

Pierre_Larsen har angiveligt arbejdet som programmør siden 1967,
så hans tip kan næppe bero på uvidenhed:
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=79092
Iøvrigt synes jeg nok, at jeg i min første kommentar fortæller
ham det, han har brug for at vide - uden på nogen måde
at hænge ham ud.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-09-03 13:15

Ups! Der jokkede jeg vist i spinaten
Glemte helt at kigge på profilen
Afsted med ham til skafottet... så kan jeg svinge øksen som straf

Undskyld til alle jer andre, jeg snitter et par gange med øksen først

Pierre... hvem programere du for - Anders And eller Split & Co. ??

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-09-03 13:26

NB: Som en ringe trøst... så smutter jeg ombord i morgen tidlig (altså lidt fred fra mig t.o.m. torsdag middag)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-03 10:34

CLAN ve du hva?..det er bare helt iorden du Vi kan jo ikke være lige vågne alle sammen, hele tiden vel? *LOL*

Knus sus

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-09-03 11:01

Tjah, måske var vi andre heller ikke helt vågne, når vi uden videre
tog det, Pierre_Larsen skriver i sin profil, for pålydende.
For det kan jo sagtens være pure opspind.
Måske er der i virkeligheden tale om en dreng på 14 år
- eller en pige, for den sags skyld.
Intet er sikkert - det er helt sikkert.

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 30-09-03 07:59

Tak for svaret mango.

Der var vist ikke mere at sige i denne tråd, så du bliver lige 1 point rigere Mango

Ka' du hygge dig!!

Mvh
Ram